تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815631227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراقبت ازمكانهاي مختلف توسط يك WebCam و نرم افزار LEDSET Software Cam Wizard 8.00


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دی:

آيا مايليد كه از كامپيوتر در زمينه ي تامين امنيت املاك مسكوني , تجاري و يا مكانهاي مهم اداري خود استفاده نمايي؟ حتما ميدانيد كه براي تهيه ي دوربيني براي مراقبت از مكانهاي مختلف به هرينه ي بالايي لازم است . ولي همين كار را بدون استفاده از سخت افزار هاي جانبي و فقط با استفاده از يك WebCam و توسط نرم افزار Cam Wizard ميتوان انجام داد.
wizard

Cam Wizard محصولي قدرتمند از شركت LedSet به شما امكان مراقبت از مكان هاي مختلف توسط دوربين هاي ديجيتال را ميدهد به گونه اي تمامي اتفاقات آن مكانها در زير نظر شما درون كامپيوتر شما هستند . علاوه بر مراقبت و تحت نظر داشتن مكانهاي مختلف , قابليت شناسايي حركات مشكوك و اعلام خطر را نيز داراست . بلي اين محصول قادر است به شما از طرق مختلف Alarm يا اعلام خطر دهد كه در فلان دوربين حركات مشكوكي مشاهده ميشود . علاوه بر اين قابليت , در صورتي كه شما در مسافرت بوده و در منزل حضور نداشته باشيد , در صورتی که کوچکترین حرکت جلوی دوربین انجام شود نرم افزار فورآ شروع به فیلم برداری کرده و فيلم مشكوك را بالافاصله براي شما Email ميكند و يا بر روي يك FTP سرور برايتان Upload مينمايد .! اين نرم افزار فيلم برداري خود را با كيفيت بالا و حجم بسيار كم در قالب فرمت WMV انجام ميدهد. علاوه بر فيلم , قادر به عكس برداري و فرستادن تصاوير به Email شما نيز مي باشد .

 

 



wizard
 LEDSET Software Cam Wizard 8.00 + Crack (لینک مستقیم)


wizard
 3 MB


wizard
 
www.p30day.com







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دی]
[مشاهده در: www.p30day.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن