تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821198696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نشست انجمن ادبيات تطبيقي تصويب شد: انتشار نخستين مجله‌ي تخصصي ادبيات تطبيقي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: در نشست انجمن ادبيات تطبيقي تصويب شد: انتشار نخستين مجله‌ي تخصصي ادبيات تطبيقي


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و ادب - كتاب

در آخرين نشست انجمن ادبيات تطبيقي، انتشار نخستين فصل‌نامه‌ي تخصصي ادبيات تطبيقي ايران تصويب شد.

اسماعيل آذر - عضو هيأت‌مؤسس انجمن ادبيات تطبيقي - با اعلام اين خبر، در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ادب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌، عنوان كرد: مجله‌ي تخصصي ادبيات تطبيقي ايران به صورت فصل‌نامه و با محوريت ادبيات تطبيقي منتشر مي‌شود. قرار شد در سه شماره‌ي اول مجله به صورت اختصاصي، پرونده‌هاي ويژه‌اي با موضوعات «ژانرها و تاريخ ادبيات تطبيقي»، «توارد» و «نفوذ ايران در ادبيات غرب قرن نوزدهم» منتشر شود.

او در ادامه يادآورشد: هنوز نام مجله انتخاب نشده و همچنين درباره‌ي سردبيري آن تصميمي گرفته نشده است. در عين حال، مقدمات كار فراهم شده است و بلافاصله پس از دريافت مجوز فعاليت انجمن از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، انتشار آن را دنبال مي‌كنيم.

آذر خاطرنشان كرد: در اين جلسه، تصميم گرفته شد بهمن نامور مطلق به نمايندگي از سوي اعضاي هيأت‌مؤسس انجمن ادبيات تطبيقي ايران، كارهاي اداري مربوط به ثبت انجمن را پي‌گيري كند و همچنين بنا شده اساس‌نامه‌ي انجمن تنظيم و به زودي براي دريافت مجوز به وزارتخانه ارسال شود.

او در پايان از ميرجلال‌الدين كزازي به عنوان ميهمان اين نشست ياد كرد و گفت: كزازي در اين نشست بر حفظ هويت فرهنگي ايران از طريق انجمن ادبيات تطبيقي تأكيد كرد.

در نشست انجمن ادبيات تطبيقي كه روز گذشته (دوشنبه، پانزدهم مهرماه) در محل مركز هنر‌پژوهي نقش جهان برگزار شد، بهمن نامور مطلق، اسماعيل آذر، تهمورث ساجدي، ابوالقاسم رادفر، عليرضا انوشيرواني، عبدالحسين فرزاد، نادر حقاني، علي‌اصغر محمدخاني و ميرجلال‌الدين كزازي حضور داشتند.

انتهاي پيام
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن