تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821330531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل تعاون چهارمحال و بختياري: ثبت‌نام از متقاضيان مسكن مهر در چهارمحال و بختياري ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل تعاون چهارمحال و بختياري: ثبت‌نام از متقاضيان مسكن مهر در چهارمحال و بختياري ادامه دارد
خبرگزاري فارس: مديركل تعاون چهارمحال و بختياري گفت: ثبت‌نام از متقاضيان مسكن مهر در اين استان همچنان ادامه دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، بهرام عزيزي پيش‌از ظهر امروز در آيين توديع و معارفه رئيس اداره تعاون شهرستان لردگان افزود: افراد متقاضي مسكن مهر در چهارمحال و بختياري مي‌توانند به صورت حضوري و يا در سايت ايترنتي اداره كل تعاون اين استان ثبت‌نام كنند.
به گفته وي، اين افراد براي دريافت زمين بايد نسبت به عضويت در تعاوني‌هاي مسكن مهر اقدام كنند.
عزيزي با بيان اينكه تا كنون 24 هزار نفر در قالب 480 تعاوني براي دريافت زمين مسكن مهر به سازمان مسكن و شهر سازي اين استان معرفي شده‌اند، گفت: تاكنون به 20 هزار نفر از اين تعداد زمين واگذار شده است.
وي افزود: عمليات آماده‌سازي اين واحدها در شهر‌هاي شهركرد، فارسان، لردگان، بروجن و سامان آغاز شده و در برخي از اين نواحي عمليات آماده‌سازي رو به اتمام است و به زودي عمليات ساخت و ساز در آنها شروع مي‌شود.
عزيزي بهترين روش مسكن‌دار شدن افراد كم‌‌درآمد را تشكيل تعاوني‌‌هاي مسكن مهر عنوان كرد و افزود: تسهيلات بانكي كافي براي ساخت اين واحدها در اختيار متقاضيان قار مي‌گيرد.
مديركل تعاون چهارمحال و بختياري همچنين به تشكيل 622 تعاوني و اتحاديه در اين استان طي سال گذشته خبر داد و گفت: با همكاري اين تعاوني‌ها كه در زمينه‌هاي مختلف اقتصادي، صنعت و معدن، كشاورزي، فرش دستباف، خدمات، حمل و نقل و مسكن فعاليت مي‌كنند، تاكنون زمينه اشتغال 17 هزار نفر در چهارمحال و بختياري فراهم شده است.
عزيزي با اشاره به سياست‌هاي كلي اصل 44 قانون اساسي، توسعه بخش تعاون را يكي از پايه‌ها و اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و گفت: تعاون بايد جايگاه خود را در توسعه و پيشرفت كشور مطابق آنچه از آن انتظار مي‌رود؛ بيابد.
وي رسيدن تعاون به جايگاه واقعي خود را نيازمند مشاركت مردم دانست و گفت: اين توسعه با اتخاذ راهكارها، سياست‌ها و تدابيري كه از يك پشتوانه فكري و تجربي قوي برخوردار باشد، افزايش چشمگيري خواهد داشت.
در اين جلسه حسن يزدان مهر به عنوان رئيس جديد اداره تعاون شهرستان لردگان معرفي و از زحمات عبدالله سالاري‌فر تجليل شد.
انتهاي پيام/ش
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن