تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821270457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش جامعه ايمن 17مهر در برج ميلاد برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: همايش جامعه ايمن 17مهر در برج ميلاد برگزار مي شود
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/07/15
نخستين همايش جامعه ايمن17و 18مهر در مركز همايش هاي بين المللي برج ميلاد برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار ما ؛‌ گلمكاني مشاور شهردار تهران در امور سلامت و دبير اين همايش امروزدر نشست خبري با خبرنگاران هدف از برپايي اين همايش را ارتقاي آگاهي شهروندان در خصوص سلامت و ايمني شهر و بهره گيري از تجارب صاحبنظران و تجربه كشورها مرتبط با ايمني و سلامت شهر بيان كرد .
گلمكاني گفت: بيش از90درصد مرگ و ميرها ريشه در حوادث دارد كه بيشتر مربوط به گروه سني نوجوان و جوان است.
وي با بيان اين كه خرداد سال گذشته كاشمر به عنوان نخستين شهر ايمن ايران به عنوان 115 شهر دنيا به شبكه جهاني جامعه ايمن پيوسته است افزود: به منظور پيوستن شهر تهران به اين شبكه جهاني ،طرح جامعه ايمن به صورت آزمايشي در منطقه 22 اجرا شد.
مشاور شهردار تهران در امور سلامت گفت: تا پايان امسال 4منطقه ديگر (4، 5،‌ 20و 21) در شهر تهران به اين طرح افزوده مي شود و تا سه چهار سال اينده طرح جامعه ايمن و پيوستن به شبكه جهاني ايمن در بيشتر نقاط شهر تهران اجرايي مي شود .
فرشاد دبير علمي همايش جامعه ايمن هم در ادامه اين نشست ، محورهاي اين همايش را ايمني در محيط هاي مسكوني و عمومي ، پيشگيري از حوادث ترافيكي ، سياستگذاري جامعه ايمن ، اموزش ، فرهنگ سازي و نقش رسانه ها در جامعه ايمن ، نقش خانواده ،‌قوانين و مقررات ، نظارت ، پايش و كنترل ، اسيب هاي اجتماعي در جامعه ايمن و هزينه هاي اقتصاي تحميلي ناشي از حوادث در مقايسه با هزينه هاي پيشگيري بيان كرد .
وي با اشاره به برنامه جانبي همايش جامعه ايمن افزود :5 كارگاه تخصصي فرهنگ سازي در جامعه ايمن ، ايمني و ترافيك ، ايمني در محيط كار ، دسته بندي بيماريها و اصول جامعه ايمن با حضور كارشناسان مرتبط با موضوع كارگاها برپا مي شود .
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن