تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817785809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتخاباتي با سه ائتلاف


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: انتخاباتي با سه ائتلاف
اما با توجه به حضور منسجم اين دو طيف در انتخابات شنيده مي‌‌‌‌شود كه طيف سومي‌‌ ‌‌هم در واپسين روزها اعلام حضور كرده است. گفته مي‌‌‌‌شود علاوه بر آنكه در اين فهرست جديد بيشتر سخت‌افزاري‌‌ها حضور دارند همچنين برخي از اعضاي دو فهرست قبلي نيز براي حضور در اين فهرست اعلام آمادگي كرده‌اند. با توجه به تركيب دو فهرست اتحاد و انسجام به نظر مي‌‌‌‌رسد شرايط براي كسب آراي افراد مشترك در اين دو گروه بيشتر از بقيه باشد. اما از سوي ديگر برخي از شنيده‌‌ها نيز حكايت از آن دارد كه فهرست اتحاد 15 با مشورت و حمايت اميرحسين سعيدي‌ناييني رييس و سهيل مظلوم نايب رييس فعلي سازمان تهيه شده است.

انتخاباتي با سه ائتلاف
شمارش معكوس براي برگزاري دومين دوره انتخابات سازمان نظام صنفي رايانه‌‌اي آغاز شده است و آنطور كه از خبرها نيز پيداست كانديداهاي هيات مديره دوره دوم اين روزها بيش از گذشته در حال برگزاري نشست‌‌ها و ميتينگ‌‌‌هاي انتخاباتي خود هستند. درحالي كه تا همين چند روز پيش حضور دو طيف مستقل در اين انتخابات رسما اعلام شده بود، اما اخبار منتشر شده طي روزگذشته حكايت از ليست سومي‌‌‌‌هم در اين انتخابات دارد.

سازمان نظام صنفي رايانه‌‌اي استان تهران، با برگزاري انتخابات هيات‌مديره در ارديبهشت ماه سال 1384 تشكيل شد. هيات مديره اين استان متشكل از نمايندگان 19 شركت و فروشگاه است كه 15 نفر به عنوان اعضاي شاخه شركت‌‌ها و 4 نفر هم اعضاي شاخه فروشگاه‌‌ها هستند. هم اكنون حضور دو گروه با نام‌‌‌هاي اتحاد 15 و انسجام 15 براي حضور در رقابت‌‌‌هاي انتخاباتي نهايي شده است، اما آنطور كه شنيده مي‌‌‌‌شود هنوز اعلام نهايي براي معرفي افراد اين دو ليست صورت نگرفته است.

آنچه مسلم است تاكيد هر دو ليست بر رياست پرويز رحمتي، مديرعامل شركت نرم افزاري رايورز است. با توجه به اخبار منتشر شده از اعضاي احتمالي اين دوليست به نظر مي‌‌‌‌رسد اين بار اعضاي سازمان نظام صنفي رايانه‌‌اي تاكيد ويژه‌‌اي بر حضور شركت‌‌‌هاي نرم افزاري در هيات مديره اين سازمان را داشته باشند. هر دوليست مذكور قرار است 15 نفره باشند و گفته مي‌‌‌‌شود كه در هر دو طيف حضور حداقل 10 نفر تا آخرين لحظه‌‌‌هاي نگارش اين گزارش نهايي شده است.

هم‌اكنون در طيف انسجام 15 كه بيشتر سخت افزاري و شبكه‌‌اي هستند حضور افرادي همچون، مهرداد ذوالفقاريان، حميد بابادينيا، عليرضا صالحي درجزيني، پرويز رحمتي، محمودرضا خادمي، سيدعبدالكريم رييس كرمي، مهران خوانساري ابيانه، محمد ثروتي، رهام فتحي، محمد يوسفيان و سيد حامد قنادپور قطعي شده است و قرار است اسامي‌‌‌‌چهار نفر ديگر هم به اين ليست اضافه شود. يكي از خصوصياتي كه انسجام 15 به همراه خود دارد، حضور چهار كانديد از بخش شركت‌‌‌هاي فعال در حوزه شبكه است.

ائتلاف اتحاد 15 را هم افرادي همچون مهرداد ذوالفقاريان، حميد بابادينيا، پرويز رحمتي، محمودرضا خادمي، سيدعبدالكريم رييس كرمي، مهران خوانساري ابيانه، محمد ثروتي، محمد يوسفيان و شبنم طباطبايي تشكيل داده‌‌‌اند كه گفته مي‌‌‌‌شود به احتمال زياد محمد علي نيلفروشان و پيام كرباسي نيز در كنار سه نام ديگر در كنار آن اضافه مي‌‌‌‌شوند.

آنچه از بررسي هر دو ليست بر مي‌‌‌‌آيد حضور مشترك افراد در دو طيف اتحاد و انسجام 15 است. به‌طوري‌كه در هر دو ائتلاف حضور 10 اسم مشترك ديده شده و تنها 4 تا 5 نفر از افراد حاضر در دو ائتلاف مذكور به شكل اختصاصي در آن گروه‌‌ها حضور خواهند داشت. اما برخي از منابع آگاه نيز از اختلاف‌‌‌هاي پشت پرده در اتحاد 15 خبر مي‌‌‌‌دهند. گفته مي‌‌‌‌شود كه برخي از افراد حاضر در اين ليست نمي‌‌‌‌خواهند به برخي از همفكران خود در اين ائتلاف راي دهند و به دنبال جايگزيني آن افراد از طيف‌‌‌هاي ديگري هستند.

اما با توجه به حضور منسجم اين دو طيف در انتخابات شنيده مي‌‌‌‌شود كه طيف سومي‌‌ ‌‌هم در واپسين روزها اعلام حضور كرده است. گفته مي‌‌‌‌شود علاوه بر آنكه در اين فهرست جديد بيشتر سخت‌افزاري‌‌ها حضور دارند همچنين برخي از اعضاي دو فهرست قبلي نيز براي حضور در اين فهرست اعلام آمادگي كرده‌اند. با توجه به تركيب دو فهرست اتحاد و انسجام به نظر مي‌‌‌‌رسد شرايط براي كسب آراي افراد مشترك در اين دو گروه بيشتر از بقيه باشد. اما از سوي ديگر برخي از شنيده‌‌ها نيز حكايت از آن دارد كه فهرست اتحاد 15 با مشورت و حمايت اميرحسين سعيدي‌ناييني رييس و سهيل مظلوم نايب رييس فعلي سازمان تهيه شده است.

در بين اسامي‌‌‌‌كه پيش از اين براي انتخابات دوره دوم سازمان نظام صنفي رايانه‌‌اي كشور منتشر شده است، دو نام نيز در فهرست انصراف دهندگان قرار گرفته است. گفته مي‌‌‌‌شود كه باقر بحري تبريزي‌فرد كه پيش از اين نيز در هيات مديره دور اول سازمان حضور داشت، اوايل مهرماه از كانديداتوري خود انصراف داده است. البته حدس و گمان‌‌‌هاي ديگري نيز در اين بين وجود دارد كه به دليل عدم حضور بحري در كشور و نيز عدم اظهار نظر وي پيرامون اين موضع انتشار آن بي معني است.

علاوه بر بحري، مازيار گنجه‌‌اي نيز از ديگر انصراف دهندگان اين دوره از انتخابات است. شنيده مي‌‌‌‌شود او نيز بنا به دلايل شخصي از حضور در انتخابات كناره‌گيري كرده است. اما از ديگر نكته‌‌‌هاي مهم در اين بين حضور دو نام آشنا و قديمي‌‌‌‌در بين كانديداهاي دور دوم است. دو نامي‌‌‌‌كه اما در بين هيچكدام از ليست‌‌ها و ائتلاف‌‌‌هاي موجود حضوري ندارند. مصطفي محمدي اردهالي كه پيش از اين و در اولين دورهاي تاسيس انجمن شركت‌‌‌هاي ارائه‌دهنده خدمات اينترنتي رياست اين نهاد را به عهده داشت در كنار جايگزينش يعني عليرضا علمي، دو كانديدي هستند كه نام آن‌‌ها در هيچكدام از ليست‌‌‌هاي مذكور وجود ندارد.

هر چند كه مهلت تكميل مدارك براي حضور در انتخابات تا تاريخ 15 مهر ماه تمديد شده است، اما بر اساس اطلاعات منتشر شده روي سايت سازمان نظام صنفي رايانه‌اي، علمي ‌‌‌‌هنوز مدارك تكميلي خود را ارائه نداده است. او كه تا پيش از اين از مخالفان سازمان نظام صنفي رايانه‌‌اي بود در گفت‌و‌گويي اعلام كرده بود كه چه راي بياورم چه نه، براي نزديكي مجمع تشكل‌ها و سازمان تلاش مي‌كنم. به هر حال و به‌رغم آنكه قرار است امروز و فردا فهرست ائتلاف‌‌‌هاي حاضر در اين انتخابات نهايي شود، اما همچنان برنامه‌‌‌هاي اين افراد براي پيشبرد صنف يكي از مهمترين سوال‌‌‌هايي است كه از سوي ساير اعضا مطرح مي‌‌‌‌شود.

طيف‌‌‌هاي حاضر در انتخابات سازمان نظام صنفي رايانه‌‌اي هنوز برنامه‌‌‌هاي خود را اعلام نكرده‌اند. گفته مي‌‌‌‌شود انسجام 15 قرار است تا روز آينده با راه‌اندازي يك سايت اختصاصي اهداف و برنامه‌‌‌هاي خود را اعلام كند اما از ساير ائتلاف‌‌‌هاي موجود خبري نيست.
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن