تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819876285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از 52 ميليون ريال به محرومان و مددجويان كميته امداد گلستان كمك شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بيش از 52 ميليون ريال به محرومان و مددجويان كميته امداد گلستان كمك شد
گرگان - خبرگزاري مهر: كارشناس مسئول كميته امداد گلستان گفت: بيش از 52 ميليون و 540 هزار ريال در قالب طرح "مفتاح‌الجنه" به محرومين و نيازمندان اين استان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر از گرگان، پرويز خاكپور عصر شنبه در جلسه بررسي مشكلات مددجويان اين نهاد افزود: اين مبلغ در قالب كمك نقدي و غيرنقدي و به منظور رفع برخي از مشكلات نيازمندان تحت پوشش كميته امداد اهدا شد.

وي اظهار داشت: اين طرح هر سال از سوي كميته امداد استان در ماه مبارك رمضان اجرا مي شود و مدعوين در اين طرح به همراه مسئولان كميته امداد ضمن بازديد از خانواده‌هاي تحت حمايت، ايتام و طرحهاي خودكفايي و اشتغالزاي آنان از نزديك با مشكلات و زندگي اين خانواده‌ها آشنا مي شوند.

خاكپور اضافه‌كرد: در اين مدت به هفت هزار و ‪ ۳۸۲‬خانوار نيز سبد غذايي و كمكهاي نقدي اهدا شد.

اين مسئول ادامه داد: همچنين در ماه مبارك رمضان ضيافت افطاري براي چهار هزار و ‪ ۳۰‬نفر از ايتام تحت حمايت اين نهاد برگزار شد.

وي بيان داشت: 9 هزار و 368 كوك يتيم تحت پوشش اين نهاد قرار دارند كه بيش از هشت هزار و 300 كودك داراي حامي هستند و در ماه مبارك رمضان سال جاري نيز دو هزارو 332 حامي جديد براي حمايت از كودكان نيازمند در استان شناسايي شد.

در حال حاضر 200 هزار خانوار تحت پوشش كميته امداد گلستان قرار دارند.
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن