تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806378160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام فيلم‌هاي دوره سوم/12 فيلم اولين بار در جشنواره رم پخش مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اعلام فيلم‌هاي دوره سوم/12 فيلم اولين بار در جشنواره رم پخش مي‌شود
فيلم‌هاي "غرور و افتخار" با بازي كالين فارل و ادوارد نورتن، "يك قلب گرم" كريستف زانوسي و "جنگ افيون" صديق برمك اولين بار در دنيا در بخش مسابقه سومين جشنواره فيلم رم به نمايش درمي‌آيد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد فيلم‌هاي بخش رسمي جشنواره رم سال 2008 شامل 12 اولين نمايش جهاني است كه فيلم بريتانيايي "باغ عدن" به كارگرداني جان اروين با بازي منا سواري يكي از آنهاست.

ادوارد نورتن و كالين فارل در صحنه‌اي از فيلم "غرور و افتخار"

اين فيلم بر مبناي رماني به همين نام نوشته ارنست همينگوي ساخته شده و در بخش نمايش‌هاي ويژه پخش مي‌شود. از 12 نخستين نمايش جهاني جشنواره رم امسال شش فيلم ايتاليايي هستند.

صديق برمك كارگردان افغاني با "جنگ افيون" در بخش مسابقه جشنواره حضور دارد. فيلم جديد برمك دنباله‌اي بر فيلم موفق "اسامه" و درباره دو سرباز آمريكايي است كه در افغانستان گم مي‌شوند. كريستف زانوسي فيلمساز مولف لهستاني نيز با "يك قلب گرم" به رم مي‌آيد كه درامي با موضوع عمل پيوند قلب است.

"غرور و افتخار" به كارگرداني گاوين اُكانر با بازي كالين فارل و ادوارد نورتن تنها فيلم آمريكايي بخش مسابقه سومين جشنواره فيلم رم است. اين فيلم درباره خانواده‌اي در نيويورك است كه سال‌هاست در اداره پليس شهر مشغول كار هستند.

از فيلم‌هاي ايتاليايي و فرانسوي بخش مسابقه مي‌توان به فيلم مافيايي و نامتعارف Galantuomini به كارگرداني ادواردو وينسپير درباره يك تبهكار زن و كمدي "يك ژيگولوي فرانسوي" ساخته ژوسين بالاسكو با بازي ناتالي باي اشاره كرد.

فيلم فرانسوي "بگذار باران ببارد" ساخته آنيس ژويي با بازي جمال دبوز يكي ديگر از بيشمار فيلم‌هاي كمدي جشنواره امسال است. اين فيلم در بخش خارج از مسابقه پخش مي‌شود.

"سايه‌هاي طولاني" به كارگرداني كاني والتر از آلمان يكي ديگر از فيلم‌هايي است كه اولين بار در بخش مسابقه رم پخش مي شود. اين فيلم درباره تروريستي است كه از زندان آزاد شده است. "سايه‌هاي طولاني" و يك فيلم آلماني ديگر با موضوع مشابه در يك روز پخش به نمايش درمي‌آيد.

"عقده بادر ماينهوف" ساخته اولي ادل درباره دسته ارتش سرخ معروف به گروه بادر ماينهوف است كه از فعالترين و بانفوذترين گروههاي چپگرا در آلمان غربي سال‌هاي 1960 و 1970 بود. اين فيلم براي نمايش در بخش خارج از مسابقه انتخاب شده است. امسال در مجموع 20 فيلم در بخش مسابقه جشنواره رم پخش مي‌شود.

از ديگر نكات در خور توجه برنامه جشنواره رم امسال مي‌توان به اولين نمايش جهاني اكشن رومانتيك "گمشده" به كارگرداني تسويي هارك كارگردان مطرح هنگ كنگي و نخستين نمايش اروپايي Easy Virtue به كارگرداني استفن اليوت با بازي كالين فيرث و كريستين اسكات تامس و "خوب" با بازي ويگو مورتنسن اشاره كرد كه هر دو فيلم اولين بار اخيرا در جشنواره تورنتو پخش شدند.

مورتنسن كه 50 سالگي خود را در رم جشن مي گيرد، فيلم "آپالوسا" به كارگرداني اد هريس را نيز در جشنواره رم امسال دارد كه در بخش نمايش‌هاي ويژه پخش مي شود. "راكنرولا" به كارگرداني گاي ريچي ديگر فيلم مطرح اين بخش است.

همان طور كه قبلا اعلام شده بود سومين جشنواره فيلم رم 22 اكتبر (اول آبان) با فيلم عاشقانه "مردي كه عشق مي‌ورزد" به كارگرداني ماريا سوله توناتسي با بازي مونيكا بلوچي و پي‌يرفرانچسكو فاوينو آغاز مي‌شود و تا 31 اكتبر (10 آبان) ادامه دارد. بلوچي براي دومين سال پياپي روي فرش قرمز فيلم افتتاحيه رم حاضر مي‌شود.

پارسال فيلم فرانسوي "نفس دوباره" با نقش‌آفريني بلوچي و دانيل اوتوي فيلم افتتاحيه جشنواره بود. اوايل امسال جاني آلمانو شهردار جديد رم از حضور قوي هاليوود در دوره‌هاي قبلي جشنواره رم انتقاد كرد كه با واكنش‌هاي بسيار روبرو شد، اما آلمانو پس از آن ديگر روي اين موضوع حساس تاكيد نكرد.

بخش خارج از مسابقه سينما 2008 سومين جشنواره رم با اولين نمايش جهاني "هشت" آغاز مي‌شود كه شامل هشت فيلم كوتاه ساخته جين كمپيون، گائل گارسيا برنال، يان كونن، ميرا نائير، گاسپار نوئه، عبدالرحمن سيساكو، گاس ون سنت و ويم وندرس است و در آن خطرات و چالش‌هاي پيش روي سياره زمين مورد توجه قرار گرفته است.

فيلم تاريخي "دوشس" با بازي كايرا نايتلي و رالف فاينس نيز در اين بخش پخش مي‌شود. امسال حدود 120 فيلم در رم به نمايش درمي‌آيد و انتظار مي‌رود بيش از 600 نفر از دست‌اندركاران صنعت سينما براي حضور در جشنواره به رم سفر كنند.
 جمعه 12 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن