تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815575497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام برنامه‌هاي تلويزيوني در عيد سعيد فطر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: اعلام برنامه‌هاي تلويزيوني در عيد سعيد فطر
گروه خبرنگاران افتخاري / امير محسن سلطان احمدي: 17 فيـلـم سينمـايـي ايـرانـي و خـارجـي بـه مناسبـت فـرارسيـدن عيـدسعـيـد فـطر از سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش مي‌شود.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومي معاونت سيما، شبـكـه يـك سيـمـا: به مناسبت فرا رسيدن عيدسعيد فطرفيلم سينمايي «موفق باشي» به كارگرداني «ريچاردلَبري» چهارشنبه 10مهرماه ساعت 16 ازشبكه يك پخش مي‌شود.

داستان درمورد يك قهرمان بيسبال به نام جو است كه هنگام مسابقه، ضربه مغزي و درنتيجه نابينا مي‌شود.پس از آن جو خانه‌نشين شده و همسرش نيز او را ترك مي‌كند. پس ازگذشت چند سال جو دچارافسردگي و پرخاشگري مي‌شود. پزشك معالج جو، او را به شخصي به نام روي كه او نيز همچون جو سابقاً قهرمان ورزشي بوده و براثريك سانحه فلج شده است، معرفي مي‌كند. روي به جو پيشنهاد مي‌كند كه براي بدست آوردن روحيه‌اشان دريك مسابقه قايقراني در رودخانه شركت كنند.

«راي فرستون» و «جو تيسمن» در فيلم سينمايي « موفق باشي » محصول سال 1996 آمريكا به ايفاي نقش پرداختند.

پنجشنبه شب ساعت 22 در سري جديد برنامه «سينما يك» فيلم سينمايي «سرقت بانك» ، يكي از آثار مطرح و پرفروش سال 2008 انگلستان به كارگرداني «راجر دانالدسون» به نمايش در مي‌آيد.

فيلم بر مبناي ماجراي يك سرقت واقعي كه درسال 1971 در لندن اتفاق افتاده شكل گرفته است. ماجرايي كه دولت‌مردان انگلستان را زيرسؤال برد. تري ليدر، صاحب يك گاراژ كوچك كه به خريد و فروش اتومبيل مشغول است، دچارگرفتاري مالي شده و تحت فشار قراردارد. درهمين زمان مارتين ازاو مي‌خواهد تا دريك كار با او همراهي كند. اين كار چيزي نيست جز سرقت صندوق امانات يك بانك، تري گروهي از تبهكاران را گرد آورده وبانك را سرقت مي‌كنند، حين سرقت، تري متوجه مي‌شود كه مارتين نظرخاصي به يكي از صندوق‌ها دارد.

«جيسون استات من» و «سافرون باروز» به عنوان بازيگران اصلي درفيلم سينمايي «سرقت بانك» بازي دارند.

عصر جمعه ساعت 16 فيلم سينمايي «شــرم» به كارگرداني و تهيه كنندگي «كيومرث پوراحمد» از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

نوجواني به نام مجيد مشغول ساختن يك فيلم هشت ميلي‌متري است. او، صد تومان از آقا كيوان طلب دارد اما خجالت مي‌كشد طلب خود رامطالبه كند. مجيد تمهيدات گوناگوني را براي طلب خود به كار مي‌گيرد تا به طورمستقيم آقا كيوان را به ياد قرضش بيندازد، اما هيچ كدام موثر واقع نمي‌شود. در انتها ناچار مي‌شود ازنقش خود خارج شود. اين فيلم با بازي مهدي باقربيگي، پروين دخت يزدانيان، جهانبخش سلطاني وزهره سلطاني به نمايش درمي‌آيد.

شبـكـه دو سيـمـا

فيلم سينمايي «عشق ميراثي پايان ناپذير» به كارگرداني «مارك گيري‌فيث» در روز عيد سعيد فطر ساعت 17:30 از شبكه دوسيما پخش مي‌شود.

درخلاصه داستان فيلم آمده: كلانتري دريك حادثه كشته مي‌شود و ميسي همسر واد و فرزندش از آنجايي كه كس ديگري را در شهر ندارد تصميم مي‌گيرند به نزد پدر و مادر ميسي بروند و زندگي خود را درآنجا ادامه دهند. در اوايل ورود به شهر، آنها متوجه مي‌شوند كه سرپرستي عده‌اي از كودكان بي‌سرپرست به خيرين واگذار مي‌شود. ميسي ناخواسته مجبور مي‌شود كه سرپرستي بليندا مارشال را برعهده بگيرد. بليندا برادري به نام جاكوب نيز دارد كه به دست آقا و خانم پتيس افتاده است و اين خانواده رفتار خوبي با او ندارند . بليندا ازاين امر درعذاب است وعلاوه بر كمك‌هاي شبانه شامل غذا و خوراكي هاي خوشمزه،سعي مي‌كند او را هرچه زودتر از دست خانواده نا‌مهربان پتيس خارج كند. «ارين كترل ويكتور براون» در فيلم سينمايي «عشق ميراثي پايان ناپذير» به تهيه كنندگي «اريك اولسون» محصول سال 2007 آمريكا به ايفاي نقش پرداختند.

فيلم سينمايي «تيم قرمز» به كارگرداني «جرمي هف» پنج‌شنبه 11مهر ساعت 23:45 از شبكه دوسيما پخش مي‌شود.

در خلاصه داستان فيلم آمده: جيسون شاندلر مامور خبره وظيفه شناس پليس آمريكا است كه به همراه زني به نام استفان مشغول انجام وظيفه دربخش پليس جنايي است. مدتي است كه سلسله قتل‌هاييدر شهر تفاق مي‌افتد كه در آن مجرمان سابقه‌دار كشته مي‌شوند .جيسون پس از حقيقاتش درمي‌يابد، اين قتل‌ها برخلاف آنچه برخي همكاران او عي در وانمود كردنش دارند، خودكشي نيستند. جيسون از رئيسش هي‌وود مي‌خواهد به تحقيقات او در ين زمينه توجه كند.هي‌وود با ديدن فعاليت هاي جيسون ازاو مي‌خواهد واردگروهي به نام تيم قرمز شود كه به نوعي نقش يك گروه ضربت كاركشته را بازي مي‌كنند. جيسون با عضويت دراين گروه و همراهي آنها در يكي از ماموريت هايشان درمي‌يابد اعضاي اين تيم به همراه هي‌وود پس ازدستگيري مجرمان در همان محل آنها را به قتل مي‌رسانند. جيسون هنگامي كه ازاين ماجرا باخبر مي‌شود از عضويت در اين گروه منصرف شده و تصميم مي‌گيرد به كمك استفان و يكي از اساتيد قديميش، پرده از اقدامات غيرقانوني تيم قرمز بردارد.

«پاتريك مال دن» و «كتي مورياتي» در فيلم سينمايي «تيم قرمز» محصول سال 1999 كانادا به عنوان بازيگر اصلي ايفاي نقش كردند.

فيلم تلويزيوني «خواب زمين» به كارگرداني «محمدرضا آهنج» جمعه 12 مهر ساعت 17:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

داستان اين تله فيلم در باره زني جوان و خارجي به نام ماريا است كه براي مشاهده كاملترين و طولاني ترين كسوف قرن به همراه همسرش محسن به ايران آمده و در روستاي زيبايي كه زادگاه محسن است اقامت مي‌يابد.لحضه‌ي كسوف فرا مي‌رسد. تمامي اهالي، دانشگاهيان، علاقمندان، توريستها و ... روي تپه جمع اند. پس از انجام گرفت كامل خورشيد، براي ماريا اتفاقات عجيب و غير قابل پيش بيني رخ مي‌دهد .

ازعوامل اصلي اين تله فيلم مي‌توان به: كارگردان: «محمدرضا آهنج» و با بازي «امين زندگاني»،«فرخ نعمتي» به نمايش در مي‌آيد.

شبـكـه ســه سيـمـا

شبكه سه سيما براي شب عيد سعيد فطرسه شنبه 9 مهرماه ساعت 23 فيلم سينمايي « كلا‌هي براي باران» ساخته مسعود نوابي را پخش مي‌كند.

درخلاصه داستان فيلم آمده: ابراهيم و جلال براي دزدي وارد خانه‌اي مي‌شوند. ابراهيم در جريان دزدي متوجه حضور باران و مادرش در خانه مي‌شود. او هنگام خروج متوجه خودكشي باران به علت شكست عشقي مي‌شود، اما به سرعت آنجا را ترك مي‌كند و همراه جلال از آنجا دور مي‌شود ولي به اصرار ابراهيم، جلال براي نجات باران به خانه بر مي‌گردد و به كمك مادرش اورا به بيمارستان مي‌رسانند.

رضا عطاران، جواد رضويان، حديث فولادوند، مهران غفوريان و مهران رجبي درفيلم سينمايي « كلا هي براي باران» به ايفاي نقش پرداختند.

فيلم سينمايي «داداش مونا گاندي شناس مي‌شود» به كارگرداني «راج كمارشيراني» در روز عيدسعيدفطر ساعت 22:15 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

درخلاصه داستان فيلم آمده : داداش مونا شخصي زورگو است كه براي لاكي‌سينگ كار مي‌كند و طرفدار گوينده‌اي به نام جان‌وي است وقتي مي‌شنود مسابقه‌اي درباره گاندي‌ در راديو اجرا مي‌شود كه مجري آن جان‌وي است، با دزديدن چند استاد دانشگاه و گرفتن اطلاعات از آنان خود را براي مسابقه آماده مي‌كند و وقتي به ايستگاه راديو مي‌رود با ديدن جان‌وي عاشق او مي‌شود.

«سانجي دات» ، « ويديا والان» درفيلم سينمايي «داداش مونا گاندي شناس مي‌شود» محصول كشور هند به ايفاي نقش پرداختند.

فيلم سينمايي « عكاس سمج» به كارگرداني «پال آبسكال» و با بازي «كول هازر» پنجشنبه 11مهرماهساعت 20:30 ازشبكه سه سيماروي آنتن مي‌رود.

درخلاصه داستان اين فيلم آمــده: بولارامي مردي خانواده‌ دوست از مونتانا است كه يكشبه به‌وسيله بازي در فيلمي اكشن به اسم نيروي آدرنالين تبديل به سوپراستار مي‌شود، اين موفقيت غير از شهرت دردسرهايي هم براي او به همراه دارد مثل ازدست دادن حريم خصوصي و تعقيب هميشگي توسط چهار پاپاراتزي خلافكار وبي وجدان، سرانجام همين پاپاراتزي‌ها باعث بروز تصادف شديدي مي‌شوند كه منجربه كما رفتن پسر و مجروح شدن شديد همسر او مي‌شوند، پس ازفشارهاي فراوان بو ناخواسته باعث كشته شدن يكي از پاپاراتزي‌ها كه درتصادف خانواده او مقصر بود مي‌شود و بعد ازآن تصميم مي‌گيرد انتقام خانواده خود را از 3 پاپاراتزي باقي مانده بگيرد.

در برنامه اين هفته صد فيلم شبكه سه سيما، فيلم سينمايي «روزهشتم» ساخته«ژاك وون» محصول كشور سوئد، ساعت 22:30 پخش خواهد شد.

داستان فيلم ازاين قــراراست كه: هري مردي است كه در كار و تجارت موفق و سرشناس است اما ازشدت درگيري‌هاي شغلي نتوانسته اين موفقيت و محبوبيت را درخانواده و زندگي خصوصي‌اش حفظ كند و در روابط عاطفي خود با همسر و فرزنش دچارمشكلات جدي شده است. اودر يك روز باراني بطور تصادفي با جورج آشنا مي‌شود. او جوان منگولي است كه چندي پيش مادرش را از دست داده و تنها عضو خانواده، خواهرش كه داراي همسر و فرزند است او را به آسايشگاه بيماران رواني سپرده است. جورج براي يافتن مادرش از آسايگاه خارج شده و هري براي يافتن خانواده او و سپردنش به خواهرش چندين روز را با او سپري مي‌كند.

شبـكـه چـهــار سيـمـا

فيلم سينمايي «راز زيــبــا» به كارگرداني «لئو پالدا لابارد» در روز عيد سعيد فطر ساعت 20:30 ازشبكه چهارسيما پخش مي‌شود.

در خلاصه داستان فيلم آمده: هورخه نوجوان پرشوري است با عواطف پاك، او با مادرش زندگي مي‌كند و مادر همواره مراقب اوست وبه كارها و امور پسرش رسيدگي مي‌كند، اما گويا به تازگي مادرش با مردي آشنا شده و قصد ازدواج دارد. هورخه از اين بابت نگران وعصبي است. روزي هنگام بازي دركوچه توپش به حيات خانه مجللي مي‌افتد و هورخه وارد خانه شده و پيرمرد و با پيرزني آشنا مي‌شود.

«آنادلا رگائورا» و كيتي جارادو در فيلم سينمايي «راز زيــبــا» محصول سال 2002 اسپانيا به ايفاي نقش پرداختند.

فيلم سينمايي «آخرين هورا» به كارگرداني «جان فورد» پنجشنبه 11مهر ساعت 15:30 ازشبكه چهارسيما پخش مي‌شود.

درخلاصه داستان اين فيلم آمده: فرانك اسكفينگتن مدت‌هاست كه شهردار شهري در شرق آمريكاست.هرچند دور و اطراف فرانك را همكاران سياسي او گرفته‌اند اما او به جز خواهر‌زاده آرمان‌گرايش، به نام آدام كالفيلد قوم و خويشي ندارد . آدام براي روزنامه‌اي كار مي‌كند كه سردبير آن سخت مخالف مواضع فرانك است. فرانك همسرش را ازدست داده است و اميدي هم به پسرخود ندارد. پسرش يك جوان تهي‌مغز است. بسياري ازهمكاران و اطرافيان نيز او را سياستمداري تمام شده مي‌دانند، اما فرانك كه سياستمداري كهنه كار و قديمي است قصد دارد آخرين مبارزه سياسي خود را اجرا كند .

«اسپنسر تريسي» ، «جفري هانتر» و دايان فورستر در فيلم سينمايي «آخرين هورا» به نويسندگي «فرانك نوجنت» محصول سال 1958 آمريكا به ايفاي نقش پرداختند.

دربرنامه اين هفته «سينما 4 فيلم سينمايي «شمشير درماه» به كارگرداني «كيم اوي سوك» ساعت 20:30 ازشبكه چهارسيما پخش مي‌شود.

داستان حماسي و تاريخي فيلم سينمايي «شمشير درماه» ب ايك كودتا در دولت آغاز مي‌شود كه يك غاصب به عنوان پادشاه با بي‌ رحمي به زمامداري‌اش ادامه مي‌دهد و يك افسر معروف به قصاب محافظ امپراطوري است.اما اوضاع عوض مي‌شود و تعدادي از وزيران يك به يك توسط فردي ناشناس كه روي شمشير آن جمله شمشير در ماه است، به قتل مي‌رسند و همه بسيج مي‌شوند كه قاتل را بيابند .

شبـكـه تـهـران سيـمـا

صبح روز عيد سعيد فطر چهارشنبه 10 مهرماه ساعت 9 بيننده فيلم سينمايي «سه استاد كيم» ازشبكه تهران باشيد.

داستان اين فيلم درباره سه مرد است كه هرسه استاد فنون رزمي هستند و با هم در زمينه هنرهاي رزمي رقابت و درگيري دارند. استاد كيم 1 فنون تايكيون يعني مبارزه بدون سلاح را دركنگ فو به بچه‌ها مي‌آموزد، استاد كيم 2 فنون كندورا كه مبارزه با سلاح و نوعي ديگر از كنگ فوست را مي‌آموزد و استاد كيم 3 ووشو آموزش مي‌دهد . ضمن اينكه درنواختن موسيقي هم مهارتي دارد. چون استادان 1 و 2 مهارت رزمي كاملي ندارند، هنرجويان اين دو كم كم استاد كيم 3 گرايش مي يابند و اين موضوع خشم و حسادت دو استاد را برمي انگيزد. از سوي ديگرهرسه اين استادان به دختريك رستوران دارعلاقمند بوده و قصد ازدواج با وي را دارند. ازآنجا كه پدروي به خاطرقابليت هاي استاد ووشو او را ازهمه لايق ترمي بيندعلاقمند است كه به خواستگاري وي جواب مثبت بدهد، اما براي اينكه عدالت بين آنها رعايت شود به آنها پيشنهاد يك مبارزه مي‌دهد.

شين هيون جوي، چوي سونگ كوك و ون اوه جونگ درفيلم سينمايي «سه استاد كيم» محصول سال 2007 كره جنوبي بازي دارند .

فيلم سينمايي « جهـنده » به كارگرداني داگ لـيمــن در روز عيد سعيد فطر چهارشنبه 10 مهرماه ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش مي‌شود.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده: ديويد پسربچه‌اي با خانواده‌اي از هم پاشيده، گوشه گير و خجالتي است كه طي يك حادثه شكستن يخ زيرپايش و فرورفتن درآب به زمان و مكاني ديگر مي‌رود، به زودي ديويد متوجه مي شود كه يك جهنده است و توانايي آن را دارد كه در مدت كوتاهي به مكان‌هايي با فواصل دور سفر كند. او درحال گشت و گذار دور دنيا بزرگ مي شود و به سنين جواني مي‌رسد. سپس به زادگاهش بازمي‌گردد و با دختري به نام ميلي كه از كودكي به وي علاقه داشته و اكنون دريك كافي شاپ كارمي كند پيشنهاد ازدواج مي دهد تا بتواند آرزوي هميشگي دختررا كه سفربه رم است را به سرعت برآورده نمايد. ازدواج به سرعت انجام مي‌شود و آنها با همان سرعت به رم مي روند. اما رولاند ماموري است كه عقيده دارد كه جهنده ها به دليل توانايي‌هاي فوق العاده شان آدم هاي تبهكاري هستند و بايد كشته شوند وي را تعقيب مي‌كند.

هايدن كريستنسن، جمي بل وراسل بيلسون درفيلم سينمايي« جهنده » محصول سال 2008 آمريكا كه در ژانر حادثه‌اي، ماجراجويي، علمي، تخيلي و هيجاني ساخته شده، به ايفاي نقش پرداختند.

عصر روز پنج‌شنبه 11 مهرماه فيلم سينمايي «ازدواج به سبك هندي» ساعت 13:30 ازشبكه تهران پخش مي‌شود.

در خلاصه داستان اين فيلم هندي با بازي آميتاباچان، تابو، پارش راول و زهره سگال آمده:

گوپتا يك سرآشپز بداخلاق در يك رستوران هندي در لندن است. او دركار خود بسيارجدي و دقيق است و به سختي مي‌تواند انتقاد از غذاهايش را بپذيرد. بنابراين وقتي يك دختر گردشگرهندي به نام نينا به يك پلوي زعفراني رستوران او ايراد مي‌گيرد كه شيرين است،گوپتا نمي تواند تحمل كند و به شدت از كوره درمي‌رود، هرچند بعداً كه غذا را امتحان مي‌كند مي‌بيند كه واقعاً شيرين است، قصد مي‌كند آشپزي كه غذا را آماده كرده اخراج كند و تمهيداتي مي‌انديشد كه از نينا عذرخواهي نمايد. اما سپس به نينا علاقه‌مند مي شود درحاليكه او يك پيرمردشصت و چهارساله است و نينا يك دخترجوان سي و چهارساله و اختلاف سني آنها حدود سي سال است و اين باعث مي‌شود كه گوپتا در پيشنهاد ازدواجش ترديد كند.

آربالكي در سال 2007 فيلم سينمايي «ازدواج به سبك هندي» را در ژانرملودرام و كمدي ساخته است.

شبكه تهران براي عصر روز جمعه 12 مهرساعت 13:30 فيلم سينمايي «جك كانگورو» به كارگرداني «ديويد مكنالي» را براي پخش در نظر گرفته است.

داستان در مورد نوجواني به نام جك است كه ناپدري بداخلاقي دارد كه مي‌خواهد او را از سرش باز كند. از طرف وي به او ماموريت داده مي‌شود كه پاكت پولي رابه استراليا برساند. جك نيز به اتفاق دوست سياه‌پوستش به سفر ايتاليا مي‌رود. او كاپشن قرمزي دارد كه معتقد است برايش شانس مي‌آورد كه دراستراليا اتفاقي به تن كانگورويي مي‌رود و معلوم مي‌شود كه پاكت پول‌ها نيزدر داخل جيب كاپشن است.

«استلا وارن» در فيلم سينمايي «جك كانگورو» محصول سال 2003 آمريكا و استراليا به ايفاي نقش پرداختند.
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن