تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821239322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازارچه مرزي پرويزخان كرمانشاه از نظر صادرات مقام اول را بدست آورد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بازارچه مرزي پرويزخان كرمانشاه از نظر صادرات مقام اول را بدست آورد
رييس سازمان بازرگاني استان كرمانشاه گفت: بازارچه مرزي "پرويزخان" قصرشيرين از نظر ميزان صادرات كالا به عراق در پنج ماهه اول سال جاري هم مقام نخست كشور را بخود اختصاص داد.


"اصغر ميرزايي" روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هم اكنون 26 بازارچه مرزي در سطح كشور فعال است كه بازارچه مرزي پرويزخان در پنج ماهه امسال بالغ بر 28 ميليون دلار كالا صادرات داشته است.
وي گفت: استان كرمانشاه داراي سه بازارچه فعال مرزي است كه بازارچه مرزي "شوشمي" با صادرات پنج ميليون و 572 هزار دلار رتبه پنجم و بازارچه مرزي شيخ صالح با صادارات 950 ميليون دلار كالا به عراق رتبه هفدهم كشور را كسب كرده است.
ميرزايي بيان كرد: ميزان صادرات از بازاچه مرزي پرويزخان به عراق با بر طرف شدن موانع و مشكلات موجود در پنج ماهه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته 213 درصد رشد داشته است.
وي افزود: در مجموع در پنج ماهه نخست امسال 117 هزار و 716 تن كالا به ارزش 34 ميليون و 534 هزار دلار از سه بازارچه مرزي استان به عراق صادر شده است.
وي گفت: در پنج ماهه نخست سال جاري به ارزش 423 ميليون دلار كالا و خدمات از گمركات و بازارچه هاي مرزي استان كرمانشاه به خارج از كشور صادر شد.
وي افزود: اين درحالي است كه ميزان صادرات كشور در چهارماهه سال جاري به عراق 534 ميليون دلار است كه از اين ميزان 315 ميليون دلار آن از گمركات و بازارچه هاي مرزي استان كرمانشاه صادر شد.
570/567/659 شماره 367 ساعت 12:40 تمام
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن