تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815369522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
اطلاعيه شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران
فروش سهميه بنزين به نرخ آزاد خلاف بوده و پيگرد قانوني دارد
شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران با صدور اعلاميه اي تصريح كرد كه فروش سهميه بنزين تخصيص داده شده به خودروهاي شخصي از سوي دارندگان كارت و عوامل فروش در پمپ بنزين ها به نرخ آزاد خلاف بوده و پيگرد قانوني دارد. به گزارش "ايسكانيوز" در اين اطلاعيه آمده است: به تازگي مشاهده شده است در بعضي از جايگاه هاي عرضه بنزين تعدادي از مالكان خودروهاي شخصي يا عمومي با همدستي برخي از كارگران تلمبه چي جايگاه ها، نسبت به فروش غير مجاز سهميه بنزين تخصيصي خود با قيمت هر ليتر 4000 ريال اقدام و با اين كار در سيستم مديريت عرضه سوخت كشور اخلال ايجاد مي كنند.در ادامه اين اطلاعيه آمده است: بدينوسيله به اطلاع هموطنان مي رساند كه اين عمل خلاف مقررات بوده و تخلف محسوب مي شود. كارگران جايگاه ها مي بايست براي فروش بنزين به نرخ آزاد مطابق مقررات جاري صرفا با استفاده از كارت هاي مخصوصي كه از طرف اين شركت در اختيار آنان قرار گرفته نسبت به فروش بنزين به نرخ آزاد هر ليتر 4000 ريال (كه در صفحه نمايش كارت خوان تلمبه نيز 4000 هزار ريال درج مي شود) اقدام كنند.بديهي است از آنجايي كه نيروهاي بازرسي اين شركت در سراسر كشور جهت كنترل عرضه صحيح بنزين جايگاه ها را تحت نظارت دارند، در صورت مشاهده هر گونه تخلف در اين زمينه كارت سوخت فرد خاطي براي هميشه در ليست سياه قرار گرفته و كارگر تلمبه چي نيز علاوه بر اخراج دائم تحت پيگرد قانوني قرار مي گيرد. ضمنا از هموطنان تقاضا مي شود در صورت مشاهده چنين تخلفاتي و يا مواجه شدن با عدم عرضه بنزين آزاد با كارت مخصوص جايگاه با شماره تلفن هاي9- 88329061 و يا سامانه پيامگير 77606030 تماس بگيريد.

حضور سمند در نمايشگاه خودروي تركيه
مدلهاي "سرير" و "سورن" خودروي سمند توليد شركت ايران خودرو در نمايشگاه خودروي استانبول به نمايش گذاشته خواهد شد. به گزارش فارس نمايشگاه اتومبيل 2008 در استانبول در تاريخ هاي 10-19 اكتبر در اين شهر برگزار خواهد شد و قرار است در اين نمايشگاه مدلهاي "سرير" و "سورن" خودروي سمند ايران شركت كند.

كمبود احتمالي گوشت در نيمه دوم امسال
رييس اتحاديه فروشندگان گوشت گوسفندي تهران گفت: شش ماهه دوم امسال تحت تاثير كمبودهاي شش ماهه اول و افزايش تقاضا در فصل سرما با كمبود احتمالي همراه خواهد بود. كاظم صمدي در گفت وگو با ايسنااضافه كرد: به خاطر كشتار زودهنگام دام ها و نرسيدن آن ها به وزن هاي مناسب به دليل خشكسالي در شش ماهه اول امسال، با كمبود توليد در داخل روبرو خواهيم بود. او درباره ارسال دام زنده براي حجاج به هنگام ايام ذي الحجه گفت: هر سال 100 تا 150 هزار دام زنده توسط شركت هاي خصوصي به عربستان ارسال مي شود كه ما پيشنهاد داده ايم كه اين دام ها از استان هاي مختلف ارسال شوند تا اثرات سو» آن كاهش يابد. صمدي اظهار كرد: در زمينه گوشت گوساله كمبودهايي ديده مي شد كه با واردات گوشت از برزيل و توزيع به وسيله تعاوني ها و بين كارمندان اين كمبودها جبران شد; اين گوشت ها تماما بهداشتي است و با نظارت شبكه دامپزشكي ذبح شرعي شده اند. او خاطر نشان كرد: اتحاديه ما در واردات گوشت يخي و گرم نقشي ندارد و واردات 14 هزار تن گوشت به وسيله بخش خصوصي و شركت هاي دولتي انجام شده و گوشت هاي وارداتي در واحدهاي صنفي ما توزيع نشده است.

تعرفه GPRS تلفن همراه تغيير مي كند
معاون سازمان تنظيم مقررات از احتمال تغيير تعرفه اينترنت برروي موبايل با راه اندازي و ورود به نسل سوم تلفن همراه خبرداد." علي ناديپور" در گفت وگو با برنا با بيان اينكه طي چند ماه اخير مراحل آزمايشي سرويسGPRS برروي موبايل مشتركان تهراني به طور آزمايشي راه اندازي خواهد شد،گفت:هنوز شركت مخابرات زماني را براي ارايه اين سرويس به سازمان تنظيم مقررات اعلام نكرده است. وي افزود:ارايه خدماتGPRS با ارتقا» شبكه امكان پذير مي شود و مشتركان مي توانند از اين سرويس استفاده كنند. معاون سازمان تنظيم مقررات وارتباطات راديويي ادامه داد:هم اكنون شبكه تلفن همراه قابليت ارايه سرويس اينترنت برروي تلفن همراه را دارد.

فرودگاه پيام از ليست قرمز قاچاق خارج شد
با توجه به رفع مشكلات و حذف بسترهاي قاچاق در منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه پيام اين منطقه از ليست قرمز قاچاق خارج شد. به گزارش فارس به نقل از ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز، به دنبال مشكلات و زمينه هاي موجود در منطقه ويژه اقتصادي پيام و فرودگاه آن در سالهاي قبل كه موجب سو استفاده باندهاي بزرگ قاچاق و واردات كالاهاي غير مجاز از آن منطقه شده بود و با اعزام هيئتهاي تخصصي مختلف از دستگاهها و تعيين مكانها، مصاديق و محورهاي آسيب پذيري منطقه و ابلاغ به دستگاههاي براي حل آن با هدايت ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز رياست جمهوري وهمكاري وتعامل دستگاهها از جمله نيروي انتظامي، گمرك ونيز مسئولان منطقه ويژه پيام در هفته پاياني شهريور طي بازديد هيئتي به سرپرستي دبير ستاد و نمايندگان دستگاهها، پيشرفت كار بررسي و با مطلوب دانستن وضعيت فعلي آن،منطقه از ليست قرمز قاچاق خارج گرديد. هم اكنون زمينه هاي سرمايه گذاري وتوسعه فعاليتهاي اقتصادي با كمترين نگراني در اين منطقه اقتصادي فراهم شده است

سهم تهران در ساخت مسكن استيجاري
معاون وزير مسكن و شهرسازي گفت: توليد مسكن هاي استيجاري در كشور تا پايان سال جاري به 8995 واحد مسكوني خواهد رسيد كه سهم استان تهران از آن 1458 واحد مسكوني است. موسي برزگري در گفت وگو با فارس اظهار داشت: توليد مسكن هاي استيجاري در كشور توسط دولت تا پايان سال جاري حدود 98 پروژه خواهد بود كه اين تعداد پروژه در مجموع با 8995 واحد مسكوني تا پايان سال جاري افتتاح مي شود.

تشكيل 3 كارگروه ويژه براي حل معضل چاي
رئيس اتحاديه چايكاران كشور اعلام كرد در سال جاري به منظور حل معضل چاي در كشور، سه كارگروه ويژه در بخشهاي سازمان چاي، اداره كل بازرگاني و اداره كل صنايع و معادن استان گيلان تشكيل شده است. ايرج هوسمي در گفتگو با مهر گفت: در سال جاري جهت رفع معضل چاي در كشور، سه كارگروه در بخشهاي سازمان چاي شمال براي كشاورزي و رفع تنگناهاي آن، دربخش اداره كل بازرگاني استان گيلان به منظورتعيين تكليف چاي هاي سنواتي و دراداره كل صنايع و معادن استان براي تجهيز و به روزرساني فرآوري چاي دركشور، تشكيل شده است. رئيس اتحاديه چايكاران كشوربيان كرد: تصميمات اين كارگروه در كميته راهبردي متشكل از نمايندگان سنديكاي چاي كشور، مديران كل صنايع و معادن، وزارت جهاد كشاورزي، سازمان تعاون روستايي، فرمانداران مناطق چاي خيز شمال و استاندارگيلان بررسي و جهت اجرا ابلاغ مي شود. هوسمي با اشاره به اتمام برداشت سه چين برگ سبزچاي در مناطق شمالي كشور اظهار داشت: در چين اول تا سوم معادل حدود 140 هزار تن برگ سبز چاي خريداري شده و با آغاز چين چهارم به عنوان چين پاياني پيش بيني مي شود حدود 35 هزار تن برگ سبز چاي برداشت شود.
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن