تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804725079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده سپاه قدس: رژيم صهيونيستي به طور منطقي در حال فروپاشي است


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: فرمانده سپاه قدس: رژيم صهيونيستي به طور منطقي در حال فروپاشي است
فرمانده سپاه قدس با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي رو به اضمحلال است و شايد كساني در برخوردهاي سياسي به اين اشكال وارد كنند، تصريح كرد: به طور منطقي و حقيقي رژيم صهيونيستي در حال فروپاشي است.


به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از كرمان، سردار قاسم سليماني ديروز در جمع راهپيمان روز قدس و نمازگزاران كرمان در مصلاي اين شهر گفت: رژيم صهيونيستي در حال فروپاشي است؛ زيرا نسل اول اين رژيم تماماً از دور خارج شده و نسلي كه به وجود آمده هيچ يك از انگيزهاي نسل اول را ندارد.

وي با اشاره به اينكه در گذشته رژيم صهيونيستي قدرت نظامي و سلاح هاي مدرن خود را به رخ كشورها مي كشاند، اظهار داشت: با جنگ 33 روزه اين هيمنه فروريخت و اين مصداق سوره «نصر» قرآن و خلاصه روح امام خميني است.

فرمانده سپاه قدس خاطرنشان كرد: در جنگ 33 روزه حزب الله ميخ تابوت رژيم صهيونيستي را كوبيد و اكنون از درون در حال فروپاشي است.

سليماني با اشاره به 130 كشتار مشخص توسط اسرائيلي ها كه در هر كدام بيش از 100 نفر كشته شده اند، اظهار داشت: هر كدام از اين كشتارها يك هلوكاست حقيقي بوده است.

وي خاطرنشان كرد: رژيم صهيونيستي تاكنون 80 نفر از رهبران بزرگ و شخصيت هاي جهان اسلام را ترور كرده؛ كه يك رژيم به معناي حقيقي برپايه تروريسم است.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: هر چه از دفاع مقدس مي گذرد براي ما و نسل هاي آينده ثابت مي شود كه دفاع مقدس يك موضوع فوق العاده و استثنايي بود.

سليماني يادآور شد: فضاي فرهنگي حاكم بر جنگ ما باعث شده كه دفاع مقدس از ساير جنگ هاي نظامي و كلاسيك متفاوت باشد.

وي خاطرنشان كرد: اين جنگ براي تاريخ ملت ما و آينده و امروز و فردا يك خير مطلق و حقيقتاً يك كوثر بود.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به تهاجم فرهنگي دشمنان عليه كشورمان افزود: تنها و مهمترين فرهنگي كه در مقابل تهاجم فرهنگي دشمن به ملت ما قدرت ايستادگي داد، فرهنگ تجربه شده و موفق دفاع مقدس بود.

سليماني با اشاره به وضعيت و ميزان فقر و محروميت كرمان افزود: اين محروميت و دور بودن كرمان از صحنه جنگ موجب شد كه استان كرمان نقش مهمي در دفاع مقدس ايفا نكند؛ اين در حالي است كه نقش ويژه اي را در جنگ داشت.

وي خاطرنشان كرد: هشت استان نقش محور و مادر را در اداره جنگ بر عهده داشتند كه كرمان در 20 صحنه و عمليات ارزشمند دفاع مقدس تاثير گذار بود.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به موضوع مستند فلسطين افزود: فلسطين زخم كهنه و عميقي است كه هر وقت انسان به منظره هاي آن نگاه مي كند با حداقل احساسات از خود بيخود مي شود.

سليماني گفت: امروز فلسطين در محاصره دشمني است كه كمترني نشاني از انسانيت و روح و اخلاق انساني در وجودش مشاهده نمي شود.

وي با اشاره به جنايات رژيم صهيونيستي در فلسطين افزود: اين مهمترين دغدغه جهان اسلام است و جهان اسلام هيچ موضوعي بزرگتر از فلسطن ندارد.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به شهادت فلسطيني ها در غزه اظهار داشت: وقوع اين حادثه مهم در محدوده كشورهاي اسلامي با اهميت است.

سليماني با اشاره به فرمان امام در روز قدس افزود: مسئله فلسطين جزء ايده هاي اساسي امام نه در دوران انقلاب، بلكه در دوران تبعيد است.

وي در بخشي از سخنان خود، از سازمان ملل و شوراي امنيت، آمريكا و اروپايي ها و حوزه عربي به عنوان سه جايگاه فعال در موضوع فلسطين نام برد.

فرمانده سپاه قدس افزود: در بحث سازمان ملل و شوراي امنيت از سال 1948 تا سال 2008 در طول 60 سال 100 بيانيه و قطعنامه در موضوع فلسطين صادر شده كه 42 بيانيه توسط آمريكا وتو شد؛ زيرا كه محكوميت اسرائيل را در بر داشته است.

سليماني با اشاره به كنفرانس آناپوليس گفت: اين كنفرانس تماماً به ضرر فلسطين بود و با در نظر گرفتن مصالح رژيم صهيونيستي انجام شد.

وي با اشاره به اينكه در طول 60 سال جنگ فلسطين، 30 اجلاس از سران عربي تشكيل شده است، افزود: اين اجلاس هيچ نتيجه اي نداشته و اين براي جهان اسلام دردناك و شكننده است.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به تاسيس سازمان آزادي بخش فلسطين گفت: اين تصميم اعراب بود كه موضوع فلسطين را از گردن خود خارج كنند و برعهده يك سازمان محدود بگذارند كه اين امر ضربه بزرگي به فلسطين زد.

سليماني با اشاره به شكست اسرائيل از حزب الله افزود: حرارت انقلاب اسلامي و روح امام خميني (ره) موجب اين شكست شد.

وي با اشاره به باور و اعتماد به نفس در مبارزات فلسطين گفت: اين پيروزي ها سرمنشا انقلاب اسلامي است و امروز يك باور جديد را ايجاد كرده است.

فرمانده سپاه قدس گفت: امروز براي اولين بار معادله خوف در داخل سرزمين هاي فلسطين براي اسرائيل به وجود آمده است كه نتيجه آن معادله يك گروگان اسرائيلي در مقابل 450 هزار اسير فلسطيني است.

سليماني تصريح كرد: امروز ايده اسرائيل سيطره بر منطقه نيست و به طور منطقي و حقيقي در حال فروپاشي و اضمحلال است./انتهاي پيام/
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن