تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821176626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گام‌هاي استوار تا آزادي بيت‌المقدس ـ 48 حاشيه‌هاي راهپيمايي روز جهاني قدس در تبريز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گام‌هاي استوار تا آزادي بيت‌المقدس ـ 48 حاشيه‌هاي راهپيمايي روز جهاني قدس در تبريز
خبرگزاري فارس: همزمان با شركت گسترده مردم تبريز در راهپيمايي روز قدس كه اتحاد ملي خود را به نمايش گذاشتند، جوانان، سازمان‌ها و تشكل‌هاي مردمي حاشيه‌هاي جالبي را خلق كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، مشاور و دستيار عالي فرمانده كل قوا كه امسال به مناسبت روز جهاني قدس مهمان ويژه مردم تبريز بود، با شركت در راهپيمايي مردم تبريز گفت: امروز رژيم اشغالگر صهيونيستي پوسيده شده و به آخر عمر خود رسيده است.
سيديحيي رحيم‌صفوي در حاشيه اين راهپيمايي كه با استقبال مردم تبريز همراه شده بود، افزود: پيام راهپيمايي امروز مردم براي همه ملت‌ها نشان دادن راه پيروزي مردم فلسطين از همان راهي است كه ملت ايران و لبنان به آن دست يافتند.
وي اظهار داشت: مقاومت اسلامي راه نجات مردم فلسطين از دست شياطين است.
صفوي يادآور شد: اگر دولت‌هاي مدعي حقوق بشر بويي از انسانيت برده‌اند حتما مي‌دانند كه اين منطقه يك راه و مرز به بيرون دارد و آن مرز منطقه رفح است كه هم مرز با مصر است كه مي‌توانند آن را باز كنند تا كمك‌رساني به مردم اين منطقه آسان شود.
* حضور پرشور و گسترده دانش‌آموزان تبريزي كه مي‌توان از ويژگي‌هاي راهپيمايي امسال روز جهاني قدس در تبريز دانست با در دست داشتن پلاكارت‌هايي با عنوان القدس لنا و اي قدس خواهيم آمد و سردادن شعارهاي مرگ براسرائيل و مرگ بر آمريكا حمايت خود را از انتفاضه فلسطين اعلام كردند.
*گروه‌هاي مختلف ورزشي به صورت نمادين با در دست داشتن پرچم حزب‌الله لبنان و نوجوانان و جوانان كاراته‌كار با لباس‌هاي متحدالشكل همپاي ساير شهروندان تبريزي در راهپيمايي روز قدس شركت كردند.
*آدمك‌هاي بوش به همراه پرچم اسرائيل به دفعات از سوي جوانان شركت‌كننده در راهپيمايي به آتش كشيده شد.
*گستردگي تصوير « سيدحسن نصرالله » و حزب‌الله لبنان در دست راهپيمايان روز جهاني قدس، به راهپيمايي امسال رنگي تازه بخشيده بود و دست نوشته‌هايي به سه زبان فارسي، انگليسي و عربي در دست عده‌اي از راهپيمايان خودنمايي مي‌كرد.
*كلاه، تي‌شرت و لباس‌هايي با آرم حزب‌الله لبنان كه بين تظاهركنندگان توزيع شده بود از ديگر برنامه‌هايي بود كه با استقبال شركت‌كنندگان در راهپيمايي مواجه شد.
*حمل تابوت اسرائيل توسط دانش‌آموزان دختر از نكات جالب توجه ديگري از راهپيمايي سي‌امين راهپيمايي روز جهاني قدس بود كه گرمي بيشتري راهپيمايي امسال بخشيده بود.
*در طول مسير راهپيمايي صندوق‌هاي جمع‌آوري كمك‌هاي مردمي به ملت فلسطين مستقر شده بود كه كمك‌هاي مردمي مسلمانان را در اين زمينه جمع‌آوري مي‌كرد.
*شركت گسترده مردم تبريز همراه خانواده‌يشان به ويژه كودكان خردسال خود كه با در دست داشتن سنگ، پرچم حزب‌الله لبنان و پيشاني بندهاي كه به سرهايشان بسته شده بود تمام راهپيمايان و عكاسان خبري را به خود جلب كرده بودند.
*راهپيمايان همچنين با سردادن شعارهايي نظير هيهات مناالله، حسين حسين شعار ماست، شهادت افتخار ماست، نعم نعم للوحده، هذا كلام الامام، يا ايها المسلمون اتحدوا اتحدوا، خواهان اتحاد جهان اسلام عليه رژيم غاصب صهيونيستي شدند.
*دفاع از حق مشروع ايران در داشتن تكنولوژي هسته‌اي بخش ديگري از مطالبات راهپيمايان روزه‌دار آذربايجان شرقي بود كه با سردادن شعار انرژي هسته‌اي حق ملت ماست، غرور ملت ماست، منطق و اقتدار است، عزم و اراده ماست و حمل پارچه نوشته‌هايي با اين مضامين نمود يافت.
*در پايان اين آيين راهپيمايان پرچم اسرائيل و آمريكا را به آتش كشيدند و سپس بيانيه سراسري روز قدس قرائت شد كه با فريادهاي الله‌اكبر مورد تاييد راهپيمايان قرار گرفت.
انتهاي پيام/ش
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن