تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821274712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/روز قدس - اداي حق ملت فلسطين/‌ امام‌جمعه تبريز: سران صهيونيست، تنها غاصبان فلسطين نيستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /روز قدس - اداي حق ملت فلسطين/‌ امام‌جمعه تبريز: سران صهيونيست، تنها غاصبان فلسطين نيستند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تبريز
سرويس: شهرستان‌ها

نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان‌شرقي و امام‌جمعه تبريز گفت: سران صهيونيست تنها غاصبان و جنايتكاران فلسطين نيستند و در اين رابطه عوامل ديگري نيز سهيم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه آذربايجان‌شرقي - آيت الله محسن مجتهدشبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز، افزود: در اين زمينه حاميان آن رژيم مثل آمريكا و برخي از كشورهاي غربي و همچنين ساكنان شهرك‌هاي صهيونيستي نيز در جرم جنايات صهيونيست‌ها شريك هستند.

وي اظهار كرد: در حال حاضر طبق آيات و روايات ديني اسرائيل غاصب مصداق بارز و روشن رژيم ظالم و مردم فلسطين نيز مصداق مشخص مظلوميت در جهان هستند.

آيت‌الله مجتهدشبستري با بيان اين كه صهيونيست‌ها از گذشته‌هاي دور تلاش‌هاي فراواني را براي سلطه بر جهان و به ويژه به ملت‌هاي مسلمان آغاز كرده‌اند، گفت: از سال 1897 ميلادي تاكنون 30 كنگره توسط صهيونيست‌ها تشكيل شده است كه در تمامي آنها بر تاسيس سازمان ملي صهيونست‌ها و نيز ايجاد نهاد اقتصادي تاكيد شده است.

وي افزود: نظم نوين جهاني و جهاني شدن مد نظر آمريكاي جهانخوار امروزه به نوعي توسط صهيونست‌ها دنبال مي‌شود و هر دوي اين‌ها بدون ترديد در ارتباط تنگاتنگ با يكديگر هستند.

آيت‌الله مجتهد شبستري، كنترل نفت خاورميانه، مهار بيداري امت اسلامي، ايجاد امنيت مطلق براي رژيم صهيونيستي و جلوگيري از نفوذ رقباي سياسي و اقتصادي در منطقه و تثبيت نظام تك قطبي را از جمله اهداف آمريكا و رژيم اسرائيل غاصب عنوان كرد.

وي، وظيفه اساسي مسلمانان را توجه به مساله فلسطين عنوان كرد و يادآور شد: بايد با وحدت مسلمانان اين غده سرطاني از بين رفته و مسلمانان بايد در برابر مسجد الاقصي كه نمادي از عالم اسلام است احساس مسؤوليت بيشتري كنند.

خطيب جمعه تبريز، روز جهاني قدس را فرصتي مغتنم براي احياي مجدد اسلام دانست كه مي‌توان با استفاده از آن با وحدت و انسجام بين كشورهاي اسلامي ، فلسطين را از وضعيت فعلي رها كرد.

وي قدس شريف را مساله سياسي و عبادي مسلمانان عنوان كرد.
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن