تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816926968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني: سازمان‌هاي بين‌المللي فقط عليه اسرائيل قطعنامه صادر مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: لاريجاني: سازمان‌هاي بين‌المللي فقط عليه اسرائيل قطعنامه صادر مي‌كنند
خبرگزاري فارس: رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: سازمان‌هاي بين‌المللي فقط نظاره‌گر حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي هستند و گاهي به صورت ظاهر قطعنامه‌هايي صادر مي‌كنند و آنهم وتو مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، علي لاريجاني امروز در سخنراني پيش از خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه قم ضمن محكوم كردن كشتار مردم بي‌دفاع فلسطين توسط رژيم اشغالگر تصريح كرد: اسرائيل از سال 1948 تاكنون بيش از 50 عمليات تروريستي و ده‌ها عمليات ترور رهبران گروه‌هاي مسلمان فلسطين را با هدف تثبيت حكومت خود در فلسطين انجام داده است.
وي افزود: كارنامه سياه رژيم صهيونيستي پر از اقدامات وحشيانه ترور در ساير كشورها و اقدامات وحشيانه در داخل خاك فلسطين است.
لاريجاني هدف از اقدامات وحشيانه اسرائيل را محوكردن فلسطين عنوان كرد و اظهار داشت: امروز حدود 10 ميليون و 500 هزار نفر فلسطيني وجود دارند كه از اين تعداد حدود 6 ميليون و 500 هزار نفر در 14 كشور جهان آواره هستند و كساني كه در فلسطين زندگي مي‌كنند با تحمل فشارهاي فراوان، از هرگونه حقوق شهروندي محروم هستند.
وي افزود: اين درحالي است كه سازمان‌هاي بين‌المللي و دنيا فقط نظاره‌گر حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي هستند و گاهي به صورت ظاهر قطعنامه‌هايي صادر مي‌كنند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي به حمايت شديد آمريكا از رژيم صهيونيستي اشاره كرد و يادآور شد: از سال 1948 تاكنون، آمريكا بيش از 100 ميليارد دلار در راستاي اهداف توسعه طلبانه اسرائيل، به اين رژيم كمك كرده است و رژيم صهيونيستي در قبال اين كمك‌ها در ابتدا ترور رهبران مذهبي فلسطين را در دستور كار خود قرار داد و در ادامه اقدام به ساخت بيش از 48 پايگاه نظامي و 300 شهرك يهودي‌نشين در فلسطين كرده است.
وي تصريح كرد: سازمان‌هاي بين‌المللي 42 قطعنامه عليه اسرائيل صادر كرده‌اند كه آمريكا تمام اين قطعنامه‌ها را وتو كرد و اين در حالي است كه آمريكا ادعا مي‌كند كه نمونه كاملي از دفاع از انسانيت است.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه ما بايد مراقب چنين اوضاعي باشيم، خاطرنشان كرد: ساده‌انديشي است كه ما فكر كنيم كه مي‌توان با آمريكا ارتباط برقرار كرد چراكه استراتژي آمريكا سركوب مسلمانان و انقلابيون است.
وي گفت: آمريكا از بالا رفتن‌ تراز ملت ايران در منطقه نگران است. در زمان حكومت شاه خائن، آمريكايي‌ها و اسرائيلي‌ها به ايران دستور مي‌دادند و برخي رجال سياسي آن زمان وقتي مي‌خواستند حرفي را به كرسي بنشانند، از طريق سفير اسرائيل به شاه منتقل مي‌كردند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي در ادامه، نشست‌هاي سران اتحاديه عرب براي تعيين سرنوشت فلسطين را كم‌خاصيت‌ترين جلسات در اين راستا عنوان كرد و افزود: در مجموع حدود 9 طرح صلح از سوي اين اتحاديه مطرح شد كه هيچ يك از اين طرح‌ها به نتيجه نرسيد.
وي خاطرنشان كرد: متاسفانه بعد از جريان نبرد 33 روزه حزب‌الله برخي كشورهاي اسلامي با اسرائيل حرف مي‌زدند و اطلاعات رد و بدل مي‌كردند.
لاريجاني كمك به مردم اسرائيل از جانب مردم ايران را موجب بالارفتن توان كشور در منطقه قلمداد كرد و يادآور شد: اگر انقلاب اسلامي جلوي حركت تهاجمي و گسترش‌طلب اسرائيل را نمي‌گرفت، امروز رژيم صهيونيستي بر منطقه تسلط كامل داشت.
وي اضافه كرد: تئوري رژيم صهيونيستي و آمريكا ايجاد اسرائيل بزرگ از نيل تا فرات بود، اما اين تئوري يك خيال است.
وي تصريح كرد: حركتي كه انقلاب اسلامي به وجود آورد و تدابير انديشمندانه امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب، اسرائيل را به عقب واداشت.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به بالابودن روحيه مردم فلسطين، خطاب به ملت ايران گفت: شما با حضور در صحنه روز قدس نداي محكمي از حمايت از مردم مظلوم فلسطين را سر داده‌ايد كه بايد به شما آفرين گفت.
وي ادامه داد: ملت ايران با سرافرازي اعلام مي‌كند كه از فلسطين و جريان بيداري حمايت مي‌كند.
لاريجاني طرح ايران براي فلسطين را مقاومت دانست و افزود: اين طرح براي حمايت از مقاومت براي استيفاي حقوق اسلامي است.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: اميدواريم در پناه حمايت ملت ايران و ملت‌هاي مسلمان جهان، فلسطين پيروز شود و ما در قدس نماز برپا كنيم.
انتهاي پيام/ش
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن