تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820886719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مردم اهل تسنن جنوب آذربايجان غربي: روز قدس روز اقتدار مسلمين است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مردم اهل تسنن جنوب آذربايجان غربي: روز قدس روز اقتدار مسلمين است
داخلي. سياسي. روز قدس.

مردم اهل سنت و كردنشين جنوب آذربايجان غربي با تاكيد بر لزوم حضور گسترده مسلمانان جهان در راهپيمايي روز قدس، اين روز را روز نمايش قدرت مسلمانان و ابراز انزجار از اشغالگران صهيونيست مي‌دانند.

مردم اين خطه در آستانه آخرين جمعه ماه رمضان كه از سوي بنيانگذار جمهوري اسلامي به عنوان روز جهاني قدس نامگذاري شده است، خود را براي شركت گسترده در راهپيمايي اين روز آماده كرده‌اند.

عبدالله شريفي از اهالي مهاباد مي‌گويد: جنايات و ظلم و ستم صهيونيسم‌ها بر ملت ستمديده فلسطين وجدان انسان‌هاي عادل دنيا را آزرده كرده است.

وي گفت: حساسيت ما ايرانيان نسبت به فلسطين برگرفته از دستورات ديني است كه حمايت از مظلوم در هر جاي دنيا را تكليف خود مي‌داند.

امام جمعه مهاباد مي‌گويد: روز قدس روز بيداري تمام مسلمانان و روزي است كه مسلمانان بايد آزادي قدس شريف از چنگال رژيم صهيونيستي و حاميان آن رژيم را فرياد بزنند.

ماموستا قادر سهرابي با تاكيد برلزوم اتحاد و انسجام مسلمين براي رهايي قدس شريف و سرزمين‌هاي اسلامي از زير سلطه قدرت‌هاي شيطاني افزود : روز قدس روز نمايش قدرت مسلمانان جهان است .

كاظم شكوهي دانش‌آموز مياندوآبي گفت: روز قدس در واقع نماد اتحاد ملت‌هاي مسلمان در اقصي نقاط جهان است.

وي افزود: حضور درراهپيمايي روز قدس به‌عنوان اعلام انزجار مسلمانان جهان، تاثير بسزايي در ديگر ملل و كشورهاي جهان در مورد مردم فلسطين خواهد داشت.

فرماندار پيرانشهر نيز با اعلام آمادگي كامل مردم اين شهرستان براي حضور در راهپيمايي روز قدس گفت: اهميت راهپيماسي روز قدس در آن است كه مردم مسلمان و آگاه جهان در اين حركت خودجوش بدون واسطه فريادهاي حق‌طلبانه خود را به تمام جهانيان اعلام مي‌كنند.

محمد هاديفر با محكوم كردن هرگونه اشغالگري افزود : سكوت منحوس حكام كشورهاي زير سلطه استكبار جهاني موجب شده تا امروز ديگر كشورهاي اسلامي نيز خفت اشغال را تجربه كنند.

كامران ستوده از شهروندان سردشتي نيز گفت: ملت فلسطين مصداق واقعي مظلوميت هستند و مسلمانان وظيفه دارند براي كمك به آنها و نجات سرزمين فلسطين اقدام كنند.

وي افزود: شركت در راهپيمايي روز قدس لبيك به فرمان و آرمان‌هاي بنيانگذار انقلاب اسلامي است و همه ما وظيفه داريم در اين راهپيمايي شركتي فعالانه داشته باشيم .

محمد تنهايي شهروند بوكاني نيز رژيم صهيونيستي اسراييل را عامل تمامي بحرانها و ناآرامي‌هاي خاورميانه معرفي كرد و گفت: با ادامه حيات اين رژيم در منطقه هرگز مسلمانان نخواهند توانست در آرامش و امنيت زندگي كنند.

زهرا كوكبي دانشجوي تكابي نيز مي‌گويد: اگر تمام ملت و دول مسلمان متحد و يكصدا شوند صهيونيسم از عرصه نقشه جغرافياي سياسي پاك خواهد شد.

وي گفت: امروز موجوديت اسلام و نهضت‌هاي اسلامي درگرو اتحاد كشورهاي اسلامي در زمينه موضوعات بين‌المللي جهان اسلام است و مساله قدس به تمام مسلمانان جهان و انسان‌هاي عدالتخواه و منصف دنيا مربوط مي‌شود.ك/‪۴‬
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن