تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814688954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

؛اجراي طرح اضطراري افزايش توليد گاز زمستاني


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: ؛اجراي طرح اضطراري افزايش توليد گاز زمستاني
؛مدير عامل شركت نفت مناطق مركزي ايران با بيان اين كه در حال حاضر طرح اضطراري افزايش توليد گاز زمستاني در اين شركت در دست اجراست، گفت: تا پايان خرداد ماه سال آينده ميدان هاي نفتي سروستان و سعادت آباد با توان توليد روزانه ١٥هزار بشكه نفت به بهره برداري مي رسند. عليرضا ضيغمي در گفت وگو با مهر اظهار داشت : در برنامه توسعه اين ميادين تكميل و تعمير سه حلقه چاه در ميدان سروستان و تعمير دو حلقه چاه در سعادت آباد به منظور تزريق گاز و پساب، حفاري چهار حلقه چاه افقي جديد در سعادت آباد و سه حلقه چاه جديد در سروستان و عمليات اجرايي سطح الارضي در دستور كار قرار دارد. مدير عامل شركت نفت مناطق مركزي خاطرنشان كرد: تاسيسات سرچاهي ١٠حلقه چاه توليدي دو ميدان و دو حلقه چاه تزريقي ميدان سعادت آباد، ساخت ١٠كيلومتر خط لوله چهار اينج انتقال گازهاي همراه، احداث ٩٠كيلومتر خطوط جمع آوري نفت از چا ه ها، ساخت ١١٠كيلومتر خط لوله ١٠اينچ براي انتقال نفت از واحد فرآورش سعادت آباد به پالايشگاه شيراز ، ساخت واحد فرآورش مركزي به ظرفيت ٢٥هزار بشكه در روز و طراحي و ساخت سه دستگاه مخزن ذخيره و تاسيسات دريافت نفت خام در پالايشگاه شيراز از ديگر برنامه هاي توسعه اي اين ميدان هاست.

وي تصريح كرد: در حال حاضر از ٩ميدان نفتي شركت نفت مناطق مركزي، روزانه ١٦٠هزار بشكه نفت توليد مي شود ، اين در حالي است كه بر اساس زمان بندي تا پايان سال ١٣٩٠ظرفيت توليد نفت خام اين شركت به ٤٥٠هزار بشكه در روز خواهد رسيد.

ضيغمي با بيان اين كه در حال حاضر شركت نفت مناطق مركزي ٦٥درصد گاز مورد نياز كشور را توليد مي كند، افزود:اين شركت در سال گذشته، ٢٤١ميليون مترمكعب گاز توليد كرده كه با اجراي پروژه ضربتي توسعه ميادين موجود و حفر ١٧حلقه چاه جديد تا ٢٥ميليون مترمكعب به اين ميزان افزوده مي شود.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن