تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812626674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فراخوان نهادها و تشكل هاي مختلف براي شركت در راهپيمايي روزقدس/3


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فراخوان نهادها و تشكل هاي مختلف براي شركت در راهپيمايي روزقدس/3
وزارتخانه‌ها، نهادها، تشكل‌ها و ارگان‌هاي مختلف، مسلمانان جهان و به ويژه ملت شريف ايران را به شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت كردند.


به گزارش ايرنا، شوراي عالي انقلاب فرهنگي در بيانيه اي روز جهاني قدس را نماد همدلي مردم جهان بويژه مسلمانان با ملت ستمديده و مظلوم فلسطين دانست و تاكيد كرد: در اين روز از سراسر گينتي صداي خروش و بانگ تظلم خواهي تمامي انسان هاي دردمند ومدافع حقوق انساني به گوش خواهد رسيد . فرياد آزادگان در اين روز،‌‌همه را نسبت به جنايات گسترده و بي پايان رژيم غاصب صهيونيستي در مورد ملت ستمديده و مظلوم فلسطين، هوشيارتر و آگاه تر خواهد ساخت .
اين بيانيه مي افزايد: به راستي روز قدس، ‌آِن يادگار بزرگ و اميد بخش امام راحل (ره)، ‌سالي يكبار قامت پوسيده و پوشالي رژيم غاصب صهيونيستي را به رعشه مي اندازد و خواب خوش سردمداران و حاميان گستاخش را آشفته مي گرداند .

اتحاديه بين المللي سازمان هاي غير دولتي مدافع حقوق ملت فلسطين نيز در بيانيه خود آورده است: ماه مبارك رمضان،‌ نماد پيوند واقعي و عملي دين و سياست است.
روز قدس تجلي عمل و عيني مقابله سپاه نور با ظلمت سازان است. در اين روز الهي ،‌ همه آزادگان جهان، سرافراز از پيروزي بر نفس در جهاد اكبر ،‌ به حمايت از مظلومان فلسطيني در جهاد اصغر با شيطان مجسم و تجسم شيطنت و ناامني مي پردازد .

سازمان نظام پرستاري هم در بيانيه اي تاكيد كرد: قدس قبله نخستين و حرم دومين مسلمانان جهان، سرزمين اصلي و وطن ميليون‌ها آواره مسلمان فلسطيني است كه استكبار جهاني توسط صهيونيسم جنايتكار آن را از دست ساكنانش خارج ساخت و تحت سلطه نيروهاي اشغالگران قرار داد و اين در حالي است كه اين اشغالگري با سكوت مجامع بين‌المللي و حاميان اين رژيم غاصب هنوز ادامه دارد و امروز محاصره غزه ابعاد جدي‌تر را به اين اشغالگري داده است. در اين برهه حساس زماني حضور آحاد مردم مسلمان در راهپيمايي روز جهاني قدس بسيار مهم و حياتي است.

بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان تهران نيز در بيانيه خود تصريح كرده است: شكست از حزب‌الله، بيداري ملت‌ها، به انزوا رفتن اسرائيل، استعفاهاي پي‌درپي سران اسراييل و اكنون همزمان با فرارسيدن روز قدس استعفا نخست وزير اسراييل آن را به رژيمي ايزوله شده و منفور تبديل كرده كه همه از صداي الله‌اكبر شما ملت غيور ايران در سي سال گذشته است كه با شكوه بي‌نهايت در حمايت از ملت فلسطين در صحنه حضور يافته و باعث بيداري جهان اسلام كه ملت مظلوم فلسطين را به فراموشي سپرده بود گشته و امروز رعب و وحشت صهيونيست‌ها از اين بيداري به چشم مي‌خورد، روزگاري شاهد شعار از نيل تا فرات صهيونيست‌ها بوديم و امروز شاهد اعتراف اين اشتباه تاريخي از زبان سران اين رژيم هستيم كه «ايده اسراييل بزرگ عملي نيست و هر كه از آن سخن بگويد خود را فريب داده» و اين ما را به ياد سخن آن پير فرزانه در مورد رژيم كمونيستي شوروي سابق مي‌اندازد و بايد با تاسي به ايشان اين نويد را طبق سنت الهي (ان الباطل كان زهوقا) به همه مردم آزادي‌بخش دنيا بدهيم كه امروز صداي استخوان‌هاي رژيم اشغالگر قدس شنيده مي‌شود و اينك زمان ظهور حماسه‌اي ديگر است تا با حضور گسترده نابودي رژيم در ذلت فرو رفته اسراييل را كه هنوز كمر از شكست در برابر جوانان غيور حزب‌الله راست نكرده است فرياد كنيم.

در بيانيه خانه كارگر هم آورده است: امروز بايد در جوار شب‌هاي رحمت و نعمت الهي و در كنار شب‌هاي قدر از حساس‌ترين و ظريف‌ترين ديدگاه‌هاي امام راحل و بصيرت ويژه ايشان در شناخت صحيح خطر صهيونيسم و اشغالگران مسجد الاقصي قبله اول مسلمانان و مبارزه با آنان همت گماشت روز جعمه ملت مسلمان ايران به‌خصوص كارگران با شركت در راهپيمايي روز قدس علاوه بر اطاعت از فرامين رهبر معظم انقلاب بيعتي دوباره با امام امت(ره)، آرمان‌هاي انقلاب اسلامي را رقم زده و نشان خواهند داد كه اگر دشمنان امت اسلامي ايران عزيز بخواهند دست از پا خطا كنند با مشت آهنين روبرو خواهند شد.

سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي نيز در بيانيه خود، روز جهاني قدس را تجلي وحدت، همبستگي و همدلي مسلمانان جهان عليه نظام ظلم و تبعيض رژيم صهيونيستي و استكبار جهاني دانست و تاكيد كرد: جهان اسلام بار ديگر در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان كه با ابتكار خلاقانه و هوشمندانه حضرت امام(ره) براي حل مساله فلسطين و زنده نگهداشتن عشق به مسجدالاقصي، روز قدس نامگذاري شده است، حضور حماسي و مشاركتي فراگير خواهند داشت.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن