تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816511764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در تهران: امام خميني قدس را به قبله سياسي جهان اسلام تبديل كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در تهران: امام خميني قدس را به قبله سياسي جهان اسلام تبديل كرد
سياسي. جهاد اسلامي . جهاد اسلامي
ناصر ابوشريف نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در تهران از امام خميني (ره ) به عنوان شخصيتي كه قدس را به قبله سياسي جهان اسلامي تبديل كرد، نام برد.

ناصر ابوشريف درآستانه فرا رسيدن روزجهاني قدس درگفت وگوي اختصاصي با خبرنگار سياسي ايرنا اظهار داشت: بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به موضوع فلسطين به عنوان مساله محوري مسلمانان مي‌نگريست.

وي تصريح كرد: اعلام آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان هر سال به عنوان روز جهاني قدس از سوي امام راحل (ره) در واقع تبلور نگرش وي نسبت به اين موضوع بشمار مي‌رود و نشان مي‌دهد امام تا چه اندازه براي مساله فلسطين و قدس اهميت قائل است.

نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در تهران با اشاره به طرح‌هاي استكبار جهاني براي ضربه زدن به امت مسلمان از شكل بخشيدن به رژيم صهيونيستي دردرون جهان اسلام به عنوان مهم‌ترين و اساسي‌ترين اين طرح‌ها ياد كرد.

وي گفت: انديشمندان و سياستمداران و علماي واقعي و حق مدار تاكيد دارند كه مساله فلسطين مهم‌ترين مساله جهان اسلام است و ببايد بر رويارويي با تهاجم غرب به فلسطين توجه و اهتمام ورزيد.

ابوشريف امام خميني را به عنوان برجسته‌ترين شخصيت در جهان اسلام توصيف كرد و افزود: اعلام روز جهاني قدس از سوي امام نقش بسزايي در زنده نگه داشتن مساله فلسطين درميان مسلمانان داشت.

وي تاكيد كرد: قدس بايد به محور اصلي تمامي حركت‌ها تبديل شود و همواره مي بايست قبله سياسي مسلمانان باشد.

ابوشريف از رژيم صهيونيستي به عنوان يك رژيم جنايتكار نام برد كه تا كنون جنايت‌هاي بي‌شماري در حق فلسطينيان و ملت‌هاي منطقه روا داشته است.

وي توضيح داد: رژيم صهيونيستي از زمان اشغال بيت‌المقدس با حفاري و كنده كاري دراين شهر درصدد برآمد تا يك ماهيت تاريخي جعلي براي خود بيابد تا به جهانيان بگويد كه قدس به ما تعلق دارد.

ابوشريف از مسجد الاقصي به عنوان برجسته‌ترين نماد اسلامي در منطقه خاورميانه پس از مكه و مدينه نام برد و گفت: بيت‌المقدس ظرف ‪ ۶۰‬سال گذشته همواره صحنه جرم و جنايت‌هاي متعدد و بي‌شمار صهيونست‌ها بوده است.

ابوشريف به كشتار فلسطينيان و انهدام خانه‌ها و از بين رفتن رمين‌هاي كشاورزي و تصرف آنها و رانده شدن مردم فلسطين توسط صهيونيست‌ها اشاره كرد و گفت: متاسفانه رژيم صهيونيستي مورد حمايت بي‌دريغ غربي هاست تا بتواند امور بي‌پايه و اساس را به واقعيت و واقعيت‌ها را به امور بي‌پايه تبديل كند در حالي كه واقعيت‌ها در فلسطين اشغالي از سوي كشورهاي عربي و اسلامي براي خود يار و ياوري نمي‌بينند بلكه برعكس گاهي برخي از كشورهاي عربي و اسلامي با وافعيت‌ها به دشمن مي‌پردازند.

وي از تاريخ مقاومت ملت فلسطين به عنوان يك تاريخ بي‌نظير سرشار از حماسه و مردانگي نام برده و تاكيد كرد: مردم فلسطين ظرف ‪ ۶۰‬سال مبارزه جانانه خود با اشغالگران تجربه‌ها و نكات بسياري را فراگرفته است. قهرمانان فلسطين توانستند با انجام عمليات قهرمانانه و شهادت‌طلبانه در سرزمين‌هاي اشغالي رعب و وحشت را براي رژيم صهيونيستي به ارمغان آورند. اما ملت فلسطين به تنهايي نمي‌تواند به مقاومت خود ادامه دهد زيرا رژيم صهيونيستي از كمك‌ها و حمايت بيدريغ كشورهاي غربي و قدرت‌هاي بزرگ جهاني بهره مي برد.

ابوشريف از حزب الله لبنان به عنوان يك حركت شرافتمندانه نام برده و اظهار داشت: مقاومت در لبنان و فلسطين داراي يك محتوا و يك هدف واحد است.

نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در تهران تاكيد كرد: ما مذاكرات تشكيلات خودگردان فلسطين با اسرائيل را به رسميت نمي‌شناسيم. مذاكرات بايد مبتني بر حق و عدالت باشد و سرزمين ازدست رفته را به صاحبان اصلي آن بازگرداند.

هر راه حلي ناعادلانه است. مذكرات اسرائيل مبتني بر وارونه جلوه دادن واقعيت‌ها و تاريخ است. روند سازش با رژيم اشغالگر، جنايتكار و ستمكار اسرائيل مردود است.

وي تصريح كرد: اسرائيل فلسطينيان را به عنوان صاحبان حق وسرزمين به رسميت نمي‌شناسند و با انجام مذاكرات مي‌خواهد فرصت‌ها را از دست ما بگيرد.

ابوشريف افزود: اسرائيل فرهنگ و تمدن و تاريخ اسلام بلكه انسانيت را به مخاطره انداخته است. اين رژيم همچنانكه امام آنها را توصيف كرد يك غده سرطاني است كه بايد ريشه كن شود. به همين دليل مسلمانان به عنوان يك وظيفه بايد با فلسطينيان ستم ديده اعلام همبستگي كنند.

ابوشريف با اشاره به اختلافات موجود ميان گروه‌هاي فلسطيني خاطر نشان كرد كه تلاش‌ها براي رفع اين اختلافات ادامه دارد. اما برخي از ايادي خارجي درصدد ناكام گذاشتن اين تلاش‌ها و تفرقه افكني ميان ما هستند.

گروه‌هاي فلسطيني تا دوران انتفاضه با يكديگر همدل و همرنگ بودند. اما با شروع طرح سازش با اسرائيل اختلافات و مشكلات نيز شروع شد. دست اندركاران اين طرح هر روز تاكيد دارند كه تا كنون روند سازش بي‌ثمر بوده و بي‌ثمر خواهد ماند.

وي تاكيدكرد:فلسطينيان نبايد فريب وعده‌هاي آمريكا را بخورند زيرا او دشمن ماست.فلسطينيان بايد برسر يك برنامه واحد يعني مقاومت با يكديگر به اتفاق نظر برسند. دشمنان همواره سعي دارند جمع ما را پراكنده كنند و درميان ما تفرقه ايجاد كنند تا آنكه اسرائيل به تنها قدرت مسلط در منطقه تبديل شود.

نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در تهران با ا شاره به اوضاع رقت بار مردم غزه كه در محاصره اشغالگران بسر مي‌برند، تاكيد كرد: ما مسلمانان نيروي فراواني داريم كه مي‌توانيم از آنها در راه اهداف خيرخواهانه و بشر دوستانه استفاده كنيم.

وي تاكيد كرد: فلسطينيان براي برآورده كردن نيازهاي ضروري خود از قبيل مواد غذايي، دارو، آب و برق و شيرخشك براي كودكان چشم اميد به مسلمانان دوخته اند. كشورهاي عرب بايد محاصره غزه را درهم بشكنند.

ابوشريف تصريح كرد: ملت فلسطين با توكل برخدا در برابر فشارها و تحريم ها و محاصره اقتصادي ايستاده است. ما براي رسيدن به اهداف خود نيازمند يك مقاومت واقعي به همراه مسلمانان هستيم.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن