تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821192211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برجسته سازی لبها، باید و نبایدها


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: آیا تاکنون افرادی را دیده اید که لبهایشان بصورت غیر طبیعی حجیم است. شایعترین روش حجیم سازی در سالهای اخیر تزریق ژل است ولی متخصصین پوست و مو تاکید دارند که تزریق ژل های غیر استاندارد به وسیله افراد غیر متبحر با عوارض همراه است.

لبها قسمت کوچک و قرمز رنگ و بدون مویی هستند که در حد فاصل پوست صورت و مخاط دهان قرار دارند. لبها اصلی ترین جز یک سوم تحتانی صورت هستند و در بروز احساسات و جذابیت فردی سهمی اساسی دارند. در حالت معمول اگر از روبرو به صورت فردی نگاه کنیم خطی که از قرارگیری لبها روی یکدیگر حاصل می شود به اندازه فاصله بین مردمک دو چشم است، یعنی کمی بزرگتر از فاصله بین پره های بینی است.
در سالهای اخیر روشهای مختلفی برای برجسته کردن لب ها معرفی شده و مورد استقبال قرار گرفته اند. بعضی از این روش ها دائمی و بعضی دیگر موقتی هستند. در بعضی از این روش ها با وارد کردن موادی طبیع (مثل چربی) یا مصنوعی (مثل ژل) به درون لب بر حجم آن افزوده می شود. اما در روش جراحی بخشی از پوست بیرون لب به موازات خط لب برداشته می شود وخط لب به محل برش دوخته می شود و با این کار لبها برجسته تر می شود. اشکال روش جراحی باقی ماندن احتمالی اسکار است.
اینکه چه روشی در حجیم سازی لب ها استفاده کنید منوط به نظر پزشک، نیاز خاص بیمار، حجم ناحیه و پایداری ماده مورد نظر دارد. شایعترین روشی که جهت برجسته سازی لب ها استفاده می شود تزریق ژل است ولی بهترین ژل ها، انواعی هستند که حداکثر سازگاری بیولوژیکی را با بدن داشته، واکنش ایمنی بدن را تحریک نکنند و سرطان زا نباشند. تزریق ژل های دائمی با ترکیب پلی آمینوگلیکان با عوارض بسیار جدی همراه است که امروزه کاربرد آن ها منسوخ شده است.
با توجه به اینکه لب ها دارای خون رسانی بالایی بوده و کاملا متحرک هستند، پایداری ژل مورد نظر و حجم تزریق شده باید بسیار دقیق انتخاب شود.
اغلب ژل ها از جنس هیالورونیک اسید هستند که معمولا برای لب مناسب است. شبیه هر تزریق دیگری در ناحیه صورت احتمال عوارض آلرژیک، درد حین تزریق و پس از آن، تورم، احتمال کبودی لب ها و حتی احتمال نتایج نا مطلوب از جمله غیر قرینگی در صورت تزریق با حجم نامتناسب وجود دارد. تجربه پزشک و تکنیک تزریق صحیح همراه با مشاوره بالینی پیش از تزریق موجب می شود که نتایج بالینی به خواست های بیمار نزدیک شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 322]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن