تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816738188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار ويژه
دستورالعمل ارائه خدمات بيمه اي پست بانك به روستائيان ابلاغ شد
متعاقب تفاهم نامه مورخ 2 اسفندماه سال 86 پست بانك ايران با شركت بيمه ايران دستورالعمل اجرايي ارائه خدمات بيمه اي به روستائيان سراسر كشور از طريق دفاتر خدمات بانكي روستايي پست بانك ايران ابلاغ شد.خدمات مذكور با مسئوليت نمايندگي هاي بيمه ايران و نظارت مشترك پست بانك و بيمه ايران در سراسر كشور به روستائيان ارائه مي شود. بنابراين گزارش، متصديان دفاتر خدمات بانكي روستايي پست بانك ايران پس از آموزشهاي لازم به نمايندگي از شركت سهامي بيمه ايران كار اخذ مدارك، انجام كارهاي كارشناسي و صدور بيمه نامه براي متقاضيان انواع بيمه نامه ها را انجام خواهند داد. همچنين تفاهم نامه مذكور اولين و بزرگترين قرارداد سراسري و خدمات مالي به نمايندگي از طرف دستگاهها مي باشد كه توسط دفاتر خدمات بانكي روستايي پست بانك ايران به اجرا در مي آيد.

بانك ملي براي متقاضيان، سپرده كوتاه مدت ارزي افتتاح مي كند
حساب سپرده سرمايه گذاري كوتاه مدت ارزي بانك ملي به عنوان يك خدمت جديد در سيستم بانكي كشور، آماده ارائه به متقاضيان است.اين سپرده در قالب دو ارز يورو و دلار با نرخ سود متعلقه براي نيمه دوم امسال به ترتيب حساب هاي يورويي با نرخ 2/1625 درصد و حساب هاي دلاري با نرخ 1/8876 درصد افتتاح مي شود. دارندگان اين نوع حساب مي توانند به تناوب و در صورت نياز از مانده حساب خود ، وجهي را برداشت يا به آن واريز كنند. سود اين سپرده به صورت روزشمار محاسبه و در پايان هر ماه به همان حساب واريز مي شود . حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب و همچنين مانده قابل قبول به منظور تخصيص سود، يك هزار يورو يا يك هزار دلار مي باشد.

ارائه خدمات ساتنا در شعب بانك تجارت
با بهره گيري از سامانه ساتنا از اين پس كليه مشتريان بانك تجارت مي توانند در كوتاه ترين زمان وجوه خود را از ساير بانك ها بدون محدوديت در مبلغ به حساب هاي ديگر خود در بانك تجارت منتقل كنند. به گزارش روابط عمومي بانك تجارت اين امكان در حالي فراهم گرديده كه پيش از اين نقل و انتقال وجوه از طريق سامانه ساتنا تا سقف حداكثر 500 ميليون ريال امكان پذير بود. در اين گزارش آمده است: مشترياني كه داراي هر نوع حساب در بانك تجارت باشند مي توانند از طريق مراجعه به شعبه و تكميل فرم مربوطه دستور انتقال وجه از حساب خود در رهر يك از بانك هاي عضو شبكه شتاب را صادر نمايند.

اكرمي خزانه دار كل كشور شد
با خداحافظي ابوالفضل فاطمي زاده از خزانه داري كل كشور كه 25 سال و دو ماه در اين سمت فعاليت كرد، اكرمي جايگزين وي شد. ابوالفضل فاطمي زاده با بيان اينكه به درخواست خود بازنشسته شده است، تصريح كرد: بر اساس اين درخواست روزدوشنبه شمس الدين حسيني وزير امور اقتصادي و دارايي حكم بازنشستگي من را صادر كرد. معاون هزينه و خزانه دار سابق كل كشور با بيان اينكه 25 سال و دو ماه به عنوان خزانه دار كل كشور به فعاليت مشغول بودم، افزود: از اين پس اكرمي كه پيش از اين معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي سابق بود و در امور استانهاي اين سازمان فعاليت مي كرد، خزانه دار كل كشور خواهد بود. سيد ابوالفضل فاطمي زاده كه متولد 1324 است، داراي مدرك كارشناسي بازرگاني از مدرسه عالي بازرگاني تهران است. حسابرس، سرپرست گروه حسابرسي، مدير گروه حسابرسي، عضو هيئت مديره و سرپرست شركت سهامي حسابرسي وابسته به وزارت امور اقتصادي و دارايي از سال 1350 لغايت 1360، عضو و رئيس هيئت نظارت بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران از تير ماه 1360 تا 1362/5/16 و معاون هزينه و خزانه دار كل كشور از 1362/5/16 تا كنون جزو سوابق اجرايي وي به شمار مي رود.

تشكيل بانك توسعه تعاون تا 3 ماه آينده
وزير تعاون از فراهم شدن مقدمات تشكيل بانك توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمايه گذاري تا 3 ماه آينده خبر داد. محمد عباسي در خصوص كاهش سهم دولت از 80 درصد در اقتصاد ملي به 50 درصد گفت: سهم دولت در حال كاسته شدن است و سهام شركتهاي قابل واگذاري به تدريج به مردم واگذار مي شود.وزير تعاون از واگذاري سهام 80 درصد شركتهاي قابل واگذاري به مردم بر اساس قانون خبر داد و اظهار داشت: از 80 درصد سهم قابل واگذاري بايد 40 درصد آن به بخش تعاون واگذار شود.عباسي كاهش سهم دولت و افزايش سهم بخشهاي تعاون و خصوصي را به صورت تدريجي دانست و افزود: واگذاري تصدي گريها و سهام شركتهاي پيش بيني شده طبق برنامه صورت مي گيرد.وي همچنين صندوق تعاون كشور را بسترساز ايجاد بانك توسعه تعاون قلمداد كرد و بيان داشت: صندوق تعاون به عنوان موسسه اعتباري بخش تعاون تاكنون هزار و 375 ميليارد تومان تسهيلات پرداخت كرده كه 800 ميليارد تومان آن در دولت نهم پرداخت شده است.

افزايش سقف تسهيلات و تعهدات كلان بانكها
بانك مركزي در بخشنامه اي شرايط لازم براي بانكها و موسسات اعتباري غيربانكي جهت افزايش سقف تسهيلات و تعهدات كلان آنها از 5 به 20 سرمايه پايه را اعلام كرد.در بخشنامه بانك مركزي به مديران عامل بانكهاي رفاه كارگران، توسعه صادرات، صنعت و معدن، سامان، كارآفرين، پارسيان، اقتصاد نوين، سرمايه، پاسارگاد و شركت دولتي پست بانك و موسسات اعتباري توسعه و سينا آمده است: اين بخشنامه در پي تصميمات متخذه در سي و سومين صورتجلسه كميسيون اعتباري در ارتباط با ماده 24 بسته سياستي -نظارتي سيستم بانكي كشور صادر شده است.برهمين اساس، مقرر شد سقف فردي تسهيلات و تعهدات ( اشخاص حقيقي و حقوقي غير دولتي) جهت تصميم گيري در هيئت مديره هر بانك براي بانكهايي كه در بانك مركزي اضافه برداشت ندارند ( مانده حساب اضافه برداشت آنها در 30 روز متوالي بدهكار نشده باشد)، با رعايت ساير مقررات كماكان معادل 20 درصد سرمايه پايه آن بانك باشد.همچنين آن بانك صرفا تا زماني مي تواند از ترتيبات اتخاذ شده در مصوبه فوق بهره مند باشد كه مانده حساب جاري آن بانك نزد اداره معاملات ريالي بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران منفي نباشد.

بانك پاسارگاد به مشتريان خود مدال يادبود هديه مي دهد
بانك پاسارگاد، قصد دارد به مناسبت فرارسيدن عيد سعيد فطر، به قيد قرعه، به 1000 نفر ازسپرده گذاران خود، مدال يادبود پاسارگاد را هديه دهد.به گزارش روابط عمومي بانك پاسارگاد، خسرو رفيعي، مشاور مديرعامل و مدير روابط عمومي بانك، ضمن اعلام اين خبر گفت: بانك پاسارگاد قصد دارد به مناسبت فرارسيدن عيد سعيد فطر به 1000 نفر از مشتريان خود كه در اين بانك داراي حساب باشند، به قيد قرعه، مدال يادبود پاسارگاد را هديه دهد.وي در مورد مشخصات اين مدال ادامه داد: مدال طلاي يادبود پاسارگاد با مجوز بانك مركزي و در ضرابخانه ي اين بانك تهيه شده است. آلياژ اين مدال900 در هزار و ميانگين وزن آن 50 گرم است. همچنين مدال فوق با قطر 36/6 و ضخامت 3/3 ميلي متر ضرب شده است.

استفاده از ايران چك هاي بانك مركزي در دستگاههاي ATM
بانك مركزي اعلام كرد بانكها و موسسات اعتباري مي توانند پس از هماهنگي با اين بانك از ايران چكهاي اين بانك در دستگاههاي خودپرداز (ATM) استفاده كنند. به گزارش روابط عمومي بانك مركزي، اين بانك در بخشنامه اي به بانك هاي دولتي و غيردولتي، موسسات اعتباري توسعه و سينا و شركت دولتي پست بانك به منظورتسهيل در گردش كار ايران چك ها اعلام كرد: بانك توزيع كننده ايران چك صرفا در زمان فروش و در اولين مرحله ارائه ايران چك به تكميل اعلاميه فروش اقدام مي كند و در مراحل بعدي نيازي به تكميل فرم اعلاميه هاي خريد و يا فروش مجدد نيست، لذا ثبت مشخصات مشتري و ايران چك بانك مركزي در شبكه رايانه اي مورد ندارد. همچنين درباره ايران چك هايي كه در دستگاههاي خودپرداز (ATM) قرار مي گيرند، تكميل اعلاميه فروش الزامي نيست.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن