تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821236903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوزه هنري


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه حوزه هنري
بخش نمايشگاهي همايش "آن روزگاران ياد باد" با حضور آثار تجسمي و كتاب‌هايي با موضوع دفاع مقدس تا نهم مهر برپاست.

به گزارش خبرگزاري مهر، واحد خبر حوزه هنري اعلام كرد در اين نمايشگاه 85 عنوان كتاب از انتشارات سوره مهر نوشته مرتضي سرهنگي، احمد دهقان، رضا اميرخاني، داود غفارزادگان، حبيب احمدزاده، مجيد قيصري، داود بختياري، محمدرضا بايرامي، فيروز زنوزي جلالي و عليرضا قزوه به نمايش درآمده است.

در بخش تجسمي اين نمايشگاه نيز آثاري از حسين خسروجردي، كاظم چليپا، مصطفي گودرزي، سيدحميد شريفي، ايرج اسكندري، حسن ياقوتي، علي وزيريان، ناصر پلنگي و ... در معرض ديد عموم قرار گرفته است. بخش نمايشگاهي همايش "آن روزگاران ياد باد" تا 9 مهر در ساختمان حوزه هنري برپا خواهد بود.

* جشنواره استاني هنر در آينه مطبوعات برگزار مي‌شود

جشنواره استاني هنر در آينه مطبوعات با داوري آثار قلمي خبرنگاران فرهنگ و هنر مطبوعات و خبرگزاري‌ها به كوشش حوزه هنري خراسان رضوي در شهرستان مشهد برگزار مي‌شود.

به گفته روح‌الله مهدي‌پناه دبير اجرايي جشنواره هنر در آينه مطبوعات، مقاله‌ها، اخبار و گزارش‌هاي هنري عموم خبرنگاران فرهنگ و هنر خبرگزاري‌ها و مطبوعات استان خراسان رضوي كه در رسانه‌هاي خبري و چاپي منتشر شده باشد در بخش رقابتي اين جشنواره داوري مي‌شوند.

خبرنگاران براي شركت در اين جشنواره تا پايان آذرماه فرصت دارند مقاله‌ها، اخبار و گزارش‌هاي ادبي، نمايشي، سينمايي، تجسمي و ساير رشته‌هاي هنري خود را به حوزه هنري خراسان رضوي واقع در ميدان تقي‌آباد شهرستان مشهد ارسال كنند.

* كارگاههاي آموزش نمايش حوزه هنري آبان‌ماه آغاز مي‌شود

كارگاههاي آموزش تئاتر مركز هنرهاي نمايشي حوزه هنري با تدريس جمعي از استادان اين عرصه از اول آبان تشكيل مي‌شود.

روابط عمومي مركز هنرهاي نمايشي حوزه هنري علت برگزاري اين كارگاهها را در رشته‌هاي بازيگري، كارگرداني، نمايشنامه‌نويسي و طراحي صحنه ارتقاي بنيه علمي هنرمندان عنوان كرده است.

با توجه به محدوديت پذيرش، علاقمندان تا 15 مهر فرصت دارند براي نام نويسي در اين كارگاهها به مركز هنرهاي نمايشي حوزه هنري مراجعه كنند يا با شماره تلفن 88895053 تماس بگيرند.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن