تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806586221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير كشوردر مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصيلي جديد: در ايام مدرسه معدل كمتر از‌٥/١٨نداشتم نشاط ملي محقق نمي‌شود، مگر اين كه نخبگان و فرزانگان با من همراهي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: وزير كشوردر مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصيلي جديد: در ايام مدرسه معدل كمتر از‌٥/١٨نداشتم نشاط ملي محقق نمي‌شود، مگر اين كه نخبگان و فرزانگان با من همراهي كنند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - آموزش و پرورش

وزير كشور با بيان اين كه حتما مردم از طريق رسانه‌ها متوجه شد‌ه‌اند كه يكي از برنامه‌هايم به دولت و مجلس ايجاد «نشاط ملي » در كشور است، گفت: در تمامي ايامي كه به مدرسه مي‌رفتم، يا با معدل20 قبول مي‌شدم، يا معدل كمتر از 5/18 نداشتم كه اين به خاطر استعداد من نبود، بلكه علتش، هدايت خداي بزرگ بود كه مسير درست را تشخيص دادم و مبنا و محور خودم را معلمانم قرار دادم.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» ايسنا، علي كردان در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصيلي 88 ـ87 كه صبح امروز در دبستان سلمان فارسي يافت‌آباد تهران برگزار شد، در تشريح طرق محقق شدن نشاط ملي در كشور تصريح كرد: عزيز بودن معلمان و دانش‌آموزان، عمق بخشي به بناي علمي دانش‌آموزان شايسته ايراني، ايجاد فضاي توام با آرامش خاطر براي خانواده‌هاي دانش‌آموزان كشور و توجه عميق به مباني تربيتي با زبان ساده ولي جوان‌پسند، از راه‌هاي دستيابي به نشاط ملي است.

وي در اين باره خاطر نشان كرد: خروج از حافظه‌محوري و ورود به آگاهي‌محوري براي آماده شدن دانش‌آموزان در بطن زندگي، توجه به جسم و جان دانش‌آموزان و بخش تربيت بدني، ايجاد فرصت‌هاي آينده‌ساز و برابر براي تمامي دانش‌آموزان در راستاي بروز استعداد جوانان ايراني نيز از ديگر طرق مطرح شده براي دستيابي به نشاط ملي است.

اطلاع‌رساني دقيق به دانش‌آموزان و خانواده‌هاي ايراني نسبت به مباني حضرت امام خميني (ره)، رهبر معظم انقلاب، قانون اساسي كشور و دشمن‌شناسي دانش‌آموزان از مقاطع ابتدايي از ديگر موضوعات مطرح شده بود كه از نظر وزير كشور به وسيله آن مي‌توان، به نشاط ملي دست يافت.

كردان با اذعان به اين كه نشاط ملي محقق نمي‌شود، مگر اين كه نخبگان و فرزانگان با من همراهي كنند، تاكيد كرد: شما دانش‌آموزان را فرزانگان اين كشور مي‌دانم.

كردان همچنين در ادامه اين بحث، با بيان اين كه مشاركت جدي دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مسايل اجتماعي و سياسي كشور يعني تحقق مرد‌م‌سالاري ديني از ديگر طرق دستيابي به نشاط ملي است، تصريح كرد: دولت نهم و رييس جمهور، كاهش سن راي دهندگان از 18 به 16 سال را قبول دارند.

وي تاكيد كرد: رييس جمهور چندين نوبت تلاش كردند، اين مساله محقق شود، اما تاكنون اين گونه نشده است. ايشان همچنين بر اعتقاد خود باقي هستند و علاقه دارند، جوانان كشور در بطن تصميم‌گيري اين كشور كه عالي‌ترين مرحله تصميم‌گيري و گزينش حاكمان براي سياستگذاري مملكت است، كارت ورود به انتخابات را داشته باشند كه رييس جمهور، پيگير نظرات خود هستند.

كردان با اين گفته كه زماني كه وارد اين مدرسه شدم، اوج دينداري و تقيد فرزندان و والدين به انقلاب را يافتم و به شعفم در بازگشايي مدارس افزوده شد، تصريح كرد: خوب است، زماني كه از ملت ايران نامبرده مي‌شود، اين وضعيت منعكس شود كه مردم ايران به اسلام، حضرت امام خميني (ره)، مقام معظم رهبري و انقلاب پايبند هستند.

كردان به دانش‌آموز پيشنهاد كرد، همين مسير را پيش گيرند.

وي با بيان اين كه شايد بين نظام تعليم و تربيت در خانواده اختلاف نظري حاصل شود، خاطر نشان كرد: اين در حاليست كه كسي كه حرفه‌ معلمي را بر مي‌گزيند و پاي در آموزش و پرورش مي‌گذارد، تلاش مي‌كند، مسير تعليم و تربيت كه همان سنت رسول است، را پيش ببرد.

وي پيشنهاد كرد: خانواده‌ها در اختلاف برداشت‌ها، از محل عاطفه‌اي كه به فرزندان دارند، قضاوت نكنند و با بررسي عميق نظام آموزش و پرورش و معلمان ذي‌ربط تصميمات خود را اتخاذ كنند.

وزير كشور خطاب به دانش‌آموزان نيز گفت: بايد خدا رو شاكر بود كه آغاز سال تحصيلي با سالگرد شهادت مولاي متقيان علي (ع) مقارن است، چرا كه سرنوشت من و شما در اين ايام رقم مي‌خورد.

وي همچنين با اشاره به هفته «دفاع مقدس»، يادآورشد: در اين هفته، بايد به صورتي جانانه از ملت ايران، نيروهاي مسلح، نيروي مقاومت بسيج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي قدرداني كرد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن