تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821260044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز:خطوط قرمز نظام تكليف احزاب و جريانات سياسي را روشن مي‌‏كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: سخنگوي جامعه روحانيت مبارز:خطوط قرمز نظام تكليف احزاب و جريانات سياسي را روشن مي‌‏كند
تهران- خبرگزاري كار ايران
سخنگوي جامعه روحانيت مبارز گفت: خطوط قرمز نظام تكليف احزاب و جريانات سياسي را نسبت به انقلاب اسلامي روشن مي‌‏كند.
حجت الاسلام سالك در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، اسلام ، انقلاب، امام ، رهبري و قانون اساسي را خط قرمز نظام دانست و افزود: اين خطوط قرمز تكليف تمام احزاب و جريانات را نسبت به انقلاب اسلامي روشن مي كند.
وي ادامه داد: اگر در مسايل مختلف سياسي و اجتماعي در مرز انصاف و عدالت حركت شود مشكلات و تنشي در جامعه به وجود نخواهد آمد.
اين فعال سياسي با تاكيد بر اينكه بايد تلاش شود امنيت و آرامش سياسي و اجتماعي براي مردم فراهم شود، گفت: تخريب، تضعيف و برخوردهاي غيرمنصفانه موجب ناخرسندي مردم مي‌‏شود، لذا احزاب و جريانات تلاش كنند موجبات ناخرسندي توده مردم را فراهم نكنند و موجب نگراني و دغدغه خاطر آنها نشوند.
وي گفت: احزاب و گروه‌‏ها بايد آنچه را كه مي‌‏گويند و آنچه را كه مي‌‏نويسند براي خدا بگويند و بنويسند، نه براي حزب و باند و جريانات . اگر باند و گروه جاي خدا را گرفت به طور طبيعي مشكلاتي در جامعه به وجود مي‌‏آيد.
سخنگوي جامعه روحانيت مبارز ادامه داد: اگر كار براي رضايت خدا باشد، رضايت مردم و مسوولين را هم به دنبال خواهد داشت و حدود خطوط قرمز نيز حفظ خواهد شد.
اين عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز در خصوص وظيفه دولت در قبال فرمايشات مقام معظم رهبري گفت: فرمايشات مقام معظم رهبري با انتقاد منطقي منافاتي ندارد.چون انتقاد منطقي موجب كمال نظام و دستگاه‌‏هاي اجرايي كشور مي‌‏شود، ولي اگر در پوشش انتقاد تخريب و تضعيف باشد مقام معظم رهبري آن را نمي‌‏پسندد.
وي تصريح كرد : به طور طبيعي دولت هم بايد يك بازنگري در مسايل خود داشته باشد به خصوص در مباحث مربوط به معيشت مردم كما اينكه اين مساله را اعلام كرده‌‏اند و اگر نقطه ضعفي وجود دارد آن را از دلسوزان جامعه بپذيرند و به آن عمل كنند.
اين فعال سياسي بيان داشت: با داشتن محوريت حاكميت ديني نبايد گرفتارتشنجات در جامعه شويم ، البته اين قضيه منافاتي با اختلاف سليقه و نظرات ندارد.آقايان هم در فضاي آزاد كشور نظرات خود را با صراحت مي‌‏گويند و هيچ واهمه‌‏اي ندارند.
وي در پايان در خصوص جلسه شوراي مركزي جامعه روحانيت اظهار داشت: اين جلسه بعد از ماه مبارك رمضان و در مهرماه سال جاري برگزار خواهد شد.
پايان پيام

كد خبر: 447360
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن