تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816719121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست فدراسيون شمشيربازي: اهداف فدراسيون شمشيربازي حضور قدرتمند در گوانگ ژو و لندن است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سرپرست فدراسيون شمشيربازي: اهداف فدراسيون شمشيربازي حضور قدرتمند در گوانگ ژو و لندن است
ورزش. شمشيربازي . يزدان پناه
سرپرست فدراسيون شمشيربازي گفت: اهداف اين فدراسيون، حضور قدرتمند در بازيهاي آسيايي سال ‪ ۲۰۱۰‬در گوانگ ژو چين و بازيهاي المپيك سال ‪ ۲۰۱۲‬لندن است.

محمدجواد يزدان پناه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: براساس برنامه ريزي كه با مسوولان هياتهاي شمشيربازي استانها و مسوولان كميته‌هاي مختلف فدراسيون شمشيربازي صورت داديم، توانستيم يك برنامه چهار ساله را براي اين فدراسيون تدوين كنيم.

سرپرست فدراسيون شمشيربازي گفت: براساس اين برنامه ريزي مقرر شد شرايط آماده‌سازي ورزشكاران در رقابتهاي آينده به صورت برنامه ريزي شده در اختيار مربيان قرار گيرد و آنان نيز برنامه‌هاي خود را بر اين اساس اجرا كنند.

يزدان پناه گفت: مربيان داخلي با يك برنامه ريزي دو ساله، كار آماده‌سازي ورزشكاران را در بازيهاي آسيايي سال ‪ ۲۰۱۰‬گوانگ ژو چين و همچنين رقابتهاي غرب آسيا و مسابقات كشورهاي اسلامي انجام خواهند داد.

وي گفت: مربيان خارجي اين فدراسيون نيز كار آماده‌سازي شمشيربازان رده سني جوانان را براي حضور قدرتمند آنان در بازيهاي المپيك سال ‪ ۲۰۱۲‬لندن برعهده خواهند داشت.

سرپرست فدراسيون شمشيربازي اظهار داشت: در عين حال شوراي فني اين فدراسيون تصميم گرفته است كه راه سومي را نيز تجربه كند و آن ايجاد يك اردوي آماده‌سازي با حضور تعدادي از شمشيربازان مورد تائيد اين شورا است و كار آماده‌سازي روي آنان انجام خواهد گرفت.

يزدان پناه در مورد برگزاري مجمع عمومي براي انتخاب رياست اين فدراسيون اظهار كرد: اين مجمع قرار بود روز ‪ ۱۰‬شهريور ماه گذشته برگزار شود كه به دليل همزماني آن با بازيهاي المپيك و پارالمپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن به زمان ديگري موكول شد كه زمان آن بايد از سوي سازمان تربيت بدني اعلام شود.

سرپرست فدراسيون شمشيربازي افزود: با توجه به تدوين برنامه چهار ساله از سوي تمامي مسوولان و دست اندركاران اين فدراسيون، هر شخصي كه به عنوان رئيس اين فدراسيون انتخاب شود، براي كسب موفقيت در اين فدراسيون بايد اين برنامه را اجرا كند.

يزدان پناه گفت: من برنامه‌هاي كاري خود را به روساي هياتها و ديگر مسوولان فدراسيون ارائه كرده ام و آنان هستند كه بايد براي انتخاب رئيس اين فدراسيون تصميم بگيرند.

وي گفت: در صورت انتخاب به عنوان رئيس فدراسيون، تمام تلاشم را در راه اعتلاي ورزش شمشيربازي خواهم كرد و در مدتي كه با همكاران در اين فدراسيون بوده ام تلاش كردم كه يك همدلي و يكپارچگي در فدراسيون شمشيربازي ايجاد شود.

وي اظهار داشت: با ايجاد شوراي فني اين فدراسيون به نظر مي‌رسد كه حركت فدراسيون به صورت منطقي و اصولي راه خود را يافته و ما بتوانيم با استفاده از نيروهاي بلقوه‌اي كه در اين رشته داريم، به شرايط مطلوب برسيم.

يزدان پناه گفت: از جمله اقدامات اين فدراسيون استفاده از نيروهاي توانمند بود كه در گذشته كنار بودند و ارتباط زيادي با فدراسيون شمشيربازي نداشتند، از جمله احمد اكبري كه سابقه دبيري فدراسيون شمشيربازي در كارنامه وي بوده است.

وي گفت: اكبري به عنوان مشاور عالي و مسوول نظارت، كنترل، ارزيابي و برنامه ريزي مربيان خارجي منصوب شد و از وجود افرادي همچون بيژن زرنگار به عنوان رئيس كميته آموزش و مربيان كه سالها با فدراسيون ارتباطي نداشت، استفاده شد.

سرپرست فدراسيون شمشيربازي گفت: احترام به ورزشكاران و خانواده آنان از جمله اهدافي بود كه در دستور كار قرار گرفت و در اين زمينه كارهاي اساسي و بنيادي براي حضور خانواده آنان در كنار ورزشكاران مهيا شد.

وي در ادامه اظهار داشت: با گفت و گوهايي كه با كيومرث هاشمي معاون سازمان تربيت بدني و رئيس مركز توسعه ورزش قهرماني كردم، مقرر شد كه وي بودجه ارزي جدا از بودجه فدراسيون شمشيربازي به منظور خريد تجهيزات براي هياتهاي استانهاي كشور در اختيار اين فدراسيون قرار دهد.

يزدان پناه گفت : با تخصيص اين بودجه اميدواريم يك كار بنيادي را براي هياتهاي شمشيربازي سراسر كشور صورت داده باشيم.

يزدان پناه گفت: متاسفانه غير از هياتهاي شمشيربازي استانهاي تهران، اصفهان و يزد هيچ يك از هياتهاي شمشيربازي استانهاي كشور از تجهيزات و ابزارهاي لازم براي برگزاري رقابتهاي شمشيربازي برخوردار نيستند و در صورت برگزاري يك مسابقه در سطح كشور بايد تجهيزات و امكانات از مركز به اين استانها آورده شود كه كار بسيار سخت و دشواري است و در همين نقل و انتقالات بسياري از تجهيزات آسيب جدي خواهند ديد.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن