تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813365911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش كنترل و نظارت ويتنام بر روي شيرهاي آلوده چين


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: افزايش كنترل و نظارت ويتنام بر روي شيرهاي آلوده چين


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: ويتنام نظارت و كنترل بر روي محصولات لبني و شيرهايي كه از چين وارد اين كشور شده است را افزايش داد و خواستار قطع ادامه فروش محصولات لبني شد كه دقيقاً مشخص نيست از كجا وارد اين كشور شده است.

به گزارش روز سه شنبه بخش فرانسه گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از فرانس پرس، آژانس رسمي اطلاع رساني ويتنام گفت:" وزارت بهداشت از تمام مسئولين استانها و شهرداريها خواست تا دستور عدم فروش شيرهايي كه مبدأ آنها مشخص نيست را صادر كنند."
به گفته اين آژانس،مقامات محلي بايد تمام منابع تأمين كننده فراورده هاي لبني را در تمام بازارها بويژه محصولاتي كه از چين وارد شده است را به دقت بررسي كنند.
همچنين مقامات ويتنامي از مسئولان بخش امنيت مواد غذايي وزارت بهداشت خواستند تا ميزان ماده شيمايي ملامين موجود در شيرها را بررسي كنند.
بخش امنيت مواد غذايي وزارت بهداشت ويتنام بعد از آزمايش تمام شيرهايي كه مبدأ آنها مشخص نبود، وجود ماده شيميايي ملامين را در تمام اين محصولات منفي اعلام كرد.
بعد از بروز بحران شيرهاي آلوده در چين كه باعث شد 4 نوزاد جان خود را از دست بدهند و 53 هزار كودك نيز براثر استفاده از شيرهاي آلوده مبتلا به بيماري شوند، مقامات چيني از وجود ماده شيميايي موسوم به ملامين در اين محصولات اطمينان حاصل كرده و توزيع شير در سراسر اين كشور ممنوع شد.
همچنين بسياري از كشورها از جمله گابون و تانزانيا كه از وارد كنندگان اصلي شير و مواد لبني از چين بودند نيز واردات اين محصولات را ممنوع كردند./103/110
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن