تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812589665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي كوتاه از منطقه چهارم خبري ايرنا


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خبرهاي كوتاه از منطقه چهارم خبري ايرنا
*كاشان،مسئول شوراي تبليغات اسلامي و دبير ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس آران و بيدگل، گفت: در اين هفته بيش از 30 برنامه فرهنگي در اين شهرستان اجرا مي شود.


"عمران دلاوريان"روز سه شنبه افزود: علاوه بر به صدا درآمدن زنگ مقاومت و پيروزي در مدارس، پخش فيلمهاي دفاع مقدس در مساجد و پايگاه هاي بسيج، گشايش نمايشگاه شهدا و رمضان، انتشار نشريه و ويژه نامه، برپايي صبحگاه مشترك سراسري دانشجويي و تجليل از دانشجويان نمونه از جمله اين برنامه هاست.
وي اجراي نمايش محلي و خاطرات، تجليل از شهدا و ايثارگران دفاع مقدس و ديدار از خانواده معظم شهدا، برگزاري مسابقات فرهنگي،محفل انس با قرآن و يادواره شهدا را از ديگر برنامه هاي هفته دفاع مقدس در اين شهرستان ذكر كرد.
*** * كاشان، مسوول امور بازنشستگان اداره آموزش و پرورش كاشان گفت: امسال، حدود 90 نفر از فرهنگيان اين شهرستان، با استفاده از قانون بازنشستگي پيش از موعد بازنشسته شده اند.
"علي بامداد نوش آبادي" روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا، اظهار داشت: بيش از80 درصد اين افراد از جمله معلمان و فرهنگيان مرد و بقيه زن هستند.
بامداد، موافقت آموزش مربوطه را براي بازنشستگي پيش از موعد فرهنگيان ضروري دانست و پيش بيني كرد: تا پايان سالجاري بيش از 100 نفر از فرهنگيان اين شهرستان، از اين قانون استفاده كنند.
هم اكنون بيش از چهار هزار معلم و فرهنگي در آموزش و پرورش كاشان خدمت مي كنند.
*** * يزد ، جامعه اسلامي فرهنگيان استان يزد در بيانيه اي نوشت: آينده ايران اسلامي با تعليم و تربيت صحيح فرزندان اين مرز و بوم تضمين مي شود.
اين تشكل در بيانيه خود همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد ، تقارن اين ايام با ليالي قدر و هفته دفاع مقدس را به فال نيك گرفته و آورده: شروع تعليم و تربيت در بهار قرآن و سالروز عروج ملكوتي مولي الموحدين (ع) درسها و پيام هاي فراواني را به همراه دارد.
جامعه اسلامي فرهنگيان يزد ، اساسي ترين اين درس ها را تربيت نسل جوان بر اساس آموزه هاي مكتب حيات بخش اسلام و سيره امامان معصوم (ع) ، توجه جدي به ابعاد معنوي و خودسازي و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بين آنان ذكر كرده است.
*** * شهركرد، مدير شركت آب و فاضلاب روستايي لردگان چهارمحال وبختياري گفت: 156 روستا در اين شهرستان با تانكر سيارآبرساني مي شود.
به گزارش روابط عمومي شركت آب وفاضلاب ،"محمدجليل"افزود: آب اين روستاها در مناطق فلارد، سردشت،دودراء، منج،ارمندوقلعه مدرسه از طريق 9 دستگاه تانكر تامين مي شود.
وي به بروز خشكسالي وكاهش منابع آب آشاميدني اشاره كردوگفت:آب آشاميدني 50 روستا نيز به علت تحليل منابع آب "جيره بندي" شده است.
وي باتاكيد به ضرورت توجه مشتركان به "صرفه جويي "درمصرف آب تصريح كرد: شركت آب و فاضلاب براي حفظ سلامت مشتركان به طور مستمر اقدام به لايروبي ، گندزدايي،كلرزني وانجام آزمايش از منابع آب آشاميدني روستاها مي نمايد.
*** * شهركرد، دومين جشنواره شعر دفاع مقدس چهارمحال وبختياري آذرماه امسال در شهركرد برگزار مي شود.
به گزارش روز سه شنبه اداره حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري ، استفاده از ظرفيت هاي علمي وچهره هاي پيشكسوت استان، بالا بردن شناخت و آگاهي علمي شاعران نسبت به فرهنگ دفاع مقدس و توجه خاص به شاعران جوان از اهداف برپايي اين جشنواره است.
بنابراين گزارش ، شعراي استان مي توانند آثار خود را در زمينه هاي دفاع مقدس ، ايثار و شهادت ، فرهنگ عاشورايي و مقاومت فلسطين و لبنان تا 15 ابان ماه به دبيرخانه جشنواره ارسال نمايند.
*** * يزد ، آيين سنتي نخل برداري ، عصر بيست و يكم ماه مبارك رمضان همزمان با سالروز شهادت حضرت علي (ع) در حسينيه امام شهر تفت در استان يزد برگزار شد.
به گزارش ايرنا در اين آيين معنوي كه همه ساله در اين روز و در فضايي آكنده از معنويت برپا مي شود عزاداران در غم شهادت مولاي متقيان حضرت علي (ع) اشك ماتم ريختند.
حضور جمعيت مشتاق در اين مراسم به حدي است كه بسياري از شيفتگان خاندان نبوت و طهارت در خارج از حسينيه تجمع كرده و با عزاداري و مرثيه سرايي با گروه نخل بردار هم صدا مي شوند.
"نخل" در فارسي به معناي "تابوت" است و اين نخل تابوت سيدالشهدا (ع) شناخته مي شود، اسكلت عظيمي از چوب به شكل يك برگ درخت و با آنكه شباهتي به درخت خرما ندارد آن را به اين نام ناميده اند.
*** 607 شماره 097 ساعت 09:31 تمام
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن