تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821296939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاتل سريالى زنان كرجى به 2 قتل ديگر اعتراف كرد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: قاتل سريالى زنان كرجى به 2 قتل ديگر اعتراف كرد
تحقيقات در پرونده جنايات سريالى متهمى كه در كرج اقدام به قتل هشت زن كرده است، با اعتراف او به دو قتل ديگر وارد مرحله‌اى تازه شد.

متهم در بازجويى‌هاى اوليه مدعى بود كه با انگيزه انتقام دست به جنايات زده است اما چنين انگيزه‌اى دور از واقعيت به نظر مى‌رسيد و به همين دليل بررسى‌هاى گسترده‌ترى در مورد اين متهم آغاز شد.

تحقيقات بازپرس در مورد اين پرونده ادامه داشت تا اينكه با انجام بازجويى‌هاى فنى و تمركز تحقيقات روى همسر متهم، احتمال اطلاع داشتن وى از وقوع جنايات قوت گرفت و نهايتا مشخص شد همسر «اميد» نيز در شش قتل، به عنوان معاون از طريق تسهيل در وقوع جنايت حضور داشته است.

در راستاى ادامه بررسى‌ها در پرونده متهم، برخى مراجع انتظامى روز 4 شهريور سال‌جارى از اعتراف وى به چهار قتل ديگر در استان‌هاى شمالى كشور در سال 85 خبر دادند اما اين ادعا مورد تائيد بازپرس پرونده قرار نگرفت.

قاضى سيد محد حسينى با اشاره به تحقيقات تازه در مورد پرونده قاتل سريالى زنان كرج گفت: اميد در جلسات مختلف بازپرسى به دو فقره قتل ديگر اعتراف كرده و به اين ترتيب تعداد قتل‌هاى مورد اعتراف او به 10 فقره رسيده است. وى با بيان اينكه انگيزه متهم از ارتكاب جنايات، سرقت و آزار و اذيت بوده است اظهار كرد: جسد يكى از دو مقتولى كه متهم به‌تازگى به قتل آنها اعتراف كرده، در لنگرود شناسايى شده و اميد مدعى است كه قتل را در آستانه اشرفيه مرتكب شده و سپس جسد را به لنگرود منتقل كرده است.

بازپرس شعبه اول بازپرسى دادسراى جنايى كرج با اشاره به اظهارنظر پزشكى قانونى در مورد سلامت روانى گفت: پزشكى قانونى صحت روانى متهم را تائيد كرده و او را فاقد جنون دانسته است.
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن