تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821230089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط انتقال برق ايران به پاكستان افتتاح مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: خط انتقال برق ايران به پاكستان افتتاح مي شود
طي ماه آينده ؛تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: با افتتاح خط انتقال برق ايران به پاكستان طي سفر ماه آينده وزير نيرو به اسلام آباد امكان صادرات 100مگاوات برق به اين كشور فراهم خواهد شد.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران به نقل از اي پي پي ،خط انتقال برق ايران به پاكستان طي سفر ماه آينده وزير برق ايران به اسلام آباد افتتاح خواهد شد .

با افتتاح اين خط انتقال ، ايران 100 مگاوات برق به منطقه گوادر پاكستان صادر خواهد كرد .

بر اساس اين گزارش وزير نيروي جمهوري اسلامي ايران طي روزهاي 15 تا 17 اكتبر به اسلام آباد سفر خواهد كرد . اين تصميم در ديدار روز جمعه ماشالله شاكري سفير ايران در پاكستان و رجا پرويز اشرف وزير آب و برق پاكستان اتخاذ شده است .

دو طرف در اين ديدار در خصوص منافع مشترك ، روابط دو جانبه و راهكارهاي گسترش همكاريهاي اقتصادي رايزني و گفت و گو كردند . دو طرف همچنين بر تسريع روند مذاكرات مربوط به صادرات 1000 مگاوات برق به پاكستان تاكيد كردند .

سفير ايران در اين ديدار پيشنهاد سرمايه گذاري ايران در پروژه هاي برق پاكستان را مطرح كرد و گفت ، شركتهاي ايراني حاضرند در پروژه هاي مربوط به ارتقاي سيستم انتقال برق پاكستان سرمايه گذاري كنند .

وي همچنين پيشنهاد سرمايه گذاري ايران در نيروگاههاي برق آبي و تامين مالي پروژه هاي برق پاكستان را مطرح كرد .

سفير ايران تاكيد كرد ، تهران آماده ارائه هر گونه كمك به دولت جديد پاكستان در بخشهاي مختلف است .

وزير آب و برق پاكستان نيز گفت ، دولت جديد پاكستان با چالشهاي زيادي در عرصه داخلي و بين المللي روبرو است و كمبود انرژي يكي از مهمترين بحران ها به شمار مي رود . دولت پاكستان براي پر كردن شكاف بين عرضه و تقاضاي انرژي تلاش خواهد كرد .

وي تصريح كرد : دولت پاكستان حمايت كامل خود را از سرمايه گذاري شركتهاي ايراني در بخش آب و برق اعلام مي كند و شرايط را براي انجام اين سرمايه گذاري تسهيل خواهد كرد .

انتهاي پيام//
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن