تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821248953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در حاشيه استقلال تهران - استقلال اهواز


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: در حاشيه استقلال تهران - استقلال اهواز
قلعه نويى تشويق شد
قبل از آغاز بازى و در جريان اين ديدار امير قلعه نويى بارها از سوى هواداران تشويق شد و شدت اين تشويق ها به اندازه اى بود كه قلعه نويى را به واكنش و تشكر از هواداران واداشت.
روبوسى طالب لو و جبارى با ميثاقيان
قبل از شروع بازى وحيد طالب لو و مجتبى جبارى به سمت اكبر ميثاقيان رفتند و با مربى استقلال اهواز روبوسى كردند. جبارى زير نظر ميثاقيان در ابومسلم كار كرده است.
حاضران در جايگاه ويژه
فرشاد پيوس، اميدوار رضايى، محمد سعيد نفريه و على اميرى در جايگاه ويژه حاضر شدند و از نزديك اين ديدار را تماشا كردند. البته مرفاوى نيز در اين جايگاه حضور داشت.
پولادى و تقى پور خط خوردند
قبل از شروع بازى صحبت از حضور مهرداد پولادى وابراهيم تقى پور در ليست ۱۸ نفره استقلال بود اما نظر قلعه نويى برگشت و نام اين ۲ بازيكن را از ليست ۱۸ نفره خط زد.
استقبال خوب تماشاگران
عليرغم مشكلاتى كه براى باشگاه استقلال به وجود آمده بود و نتايج نه چندان خوب اين تيم در بازى هاى گذشته، تماشاگران استقبال خوبى از اين مسابقه كردند.
16 جايگاه ،صندلى نداشت
۱۶ جايگاه ورزشگاه آزادى صندلى نداشت و تماشاچيانى كه در طبقه پايين حضور داشتند روى سكوى سيمانى نشسته و بازى را با مشكلات فراوان تماشا كردند.
نيمكت نشينان به رختكن نرفتند
در بين ۲ نيمه اين مسابقه نيمكت نشينان استقلال تهران سرجاى خود نشستند و به داخل رختكن نرفتند. همچنين فرهاد مجيدى وميثم منيعى به داخل زمين رفتند و به تمرين اختصاصى پرداختند.
واكنش هاى عجيب ميثاقيان
در طول بازى اكبر ميثاقيان حركات عجيبى انجام مى داد. مربى استقلال اهواز با حركات عجيب و قريب خود دقايقى تماشاگران را محو خود گردانيد.
برهانى، صداى تماشاگران را درآورد
گل نزدن هاى آرش برهانى باعث شد تا صداى هواداران درآيد و به وى اعتراض كنند. برهانى در اين مسابقه چندين موقعيت خوب گلزنى را از دست داد.
انتقاد شديد قلعه نويى از عباسفرد
پس از گل دوم استقلال تهران كه توسط پيروز قربانى زده شد امير قلعه نويى به سمت عليرضا عباسفرد رفت و شديداً به وى اعتراض كرد.
خنده تلخ ميثاقيان
پس از اينكه سوت پايان بازى به صدا درآمد و استقلال اهواز بازى را واگذار كرد ميثاقيان خنده اى معنادار كرد و از زمين خارج شد.
قلعه نويى مصاحبه نكرد
در پايان اين مسابقه درحالى كه همگان انتظار داشتند امير قلعه نويى درجلسه مطبوعاتى پايان بازى حاضر شود، مربى استقلال صمد مرفاوى را به كنفرانس مطبوعاتى فرستاد. گفته مى شود قلعه نويى با اين ذهنيت با خبرنگاران گفت وگو نكرده است كه ممكن بود آنها در مورد بركنارى فتح الله زاده از او سؤال كنند و وى مجبور شود حرف هايى بزند كه بعداً برايش دردسرساز شود.
از تشويق فتح الله زاده خبرى نبود
عليرغم اينكه على فتح الله زاده يك روز قبل از بازى بركنار شده بود، هواداران در روز بازى حتى يك لحظه هم فتح الله زاده را تشويق نكردند. همچنين هيچ پلاكاردى نيز مبنى بر حمايت از مديرعامل سابق در ورزشگاه وجود نداشت.
استقلالى ها همچنان بدون اسپانسر
روى پيراهن استقلال همانند بازى هاى گذشته نشانى از آرم اسپانسر نبود و بازيكنان اين تيم با جمله فزت و رب الكعبه كه روى پيراهن هايشان نقش بسته بود وارد ميدان شدند.
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن