تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821136115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بانك جهاني 7.3 ميليارد دلار به آفريقا كمك كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: بانك جهاني 7.3 ميليارد دلار به آفريقا كمك كرد
تهران- خبرگزاري كار ايران
افزايش سطح فقر و رشد بهاي خريد غذا و نياز به حمايت از سرمايه‌‏گذار‌‏ هاي خصوصي در آفريقا باعث شده است كه اين منطقه در سال 2008 بيشترين ميزان كمك‌‏ها را از بانك جهاني دريافت كند.
به گزارش ايلنا به نقل از مانيتور آنلاين، روبرت زوليك، رئيس بانك جهاني اعلام كرد اين بانك طي سال جاري (2008) معادل 7.3 ميليارد دلار به اين منطقه كمك كرده است.
افزايش سريع بهاي غذا همچون برنج، ذرت و گندم فشار زيادي بر روي خانواده‌‏هاي فقير در كشورهاي در حال توسعه وارد آورده است. مردم در اين كشورها ناچارند نيمي از درآمد خود را صرف خريد مواد غذايي كنند. در اين ميان افزايش نرخ گاز نيز در گسترش ميزان فقر كم تاثير نبوده است.
زوليك گفت:‌ در سال جاري كه با افزايش بهاي غذا و سوخت روبرو شديم، مبلغي معادل 38.2 ميليارد دلار از جانب بانك جهاني براي حل مشكلات كشورهاي در حال توسعه هزينه شد.
وي گفت:‌ هزينه كمك به آفريقا شامل 5.7 ميليارد دلار از جانب سازمان توسعه بين‌‏المللي يا به عبارتي نيمي از آن از جانب اين سازمان تامين شد، 1.4 ميليارد دلار از اين مبلغ نيز از جانب سازمان همكاري‌‏هاي مالي بين‌‏المللي و 30 ميليون دلار آن نيز از جانب بخش توسعه و بازسازي بانك جهاني تامين شده است.
پايان پيام

كد خبر: 446747
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن