تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819875800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه دانشگاهي تصويب رشته مهندسي برق – قدرت مقطع كارشناسي در واحد بروجن


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اخبار كوتاه دانشگاهي تصويب رشته مهندسي برق – قدرت مقطع كارشناسي در واحد بروجن
بروجن- خبرگزاري ايسكانيوز: با پيگيري هاي انجام شده توسط دانشگاه آزاد اسلامي واحد بروجن اين واحد موفق به اخذ مجوز از شوراي گسترش عالي درخصوص تصويب رشته مهندسي برق – قدرت در مقطع كارشناسي شد.
به گزارش روز جمعه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، اين واحد هم اكنون داراي هشت رشته در مقطع كارداني و چهار رشته در مقطع كارشناسي است.

**برگزاري جشن به مناسبت ولادت كريم اهل بيت حضرت امام حسن مجتبي (ع)
به همت دفتر فرهنگ اسلامي و روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بروجن به مناسبت ولادت كريم اهل بيت حضرت امام حسن مجتبي (ع) در روز سه شنبه مورخ 26/6/87 مراسم جشني همراه با ضيافت افطار با حضور اعضاي هيات علمي و كاركنان و روساي اسبق واحدهاي بروجن به همراه خانواده در محل سالن اجتماعات واحد بروجن برگزار شد.
به گزارش ايسكانيوز در اين مراسم در ابتدا پس از تلاوت آيات كلام الله مجيد يكي از مداحان اهل بيت به مديحه سرايي و مولودي خواني پرداخت سپس رييس واحد يزداني ضمن خيرمقدم به مدعوين به ايراد سخن پرداخت و در ادامه نيز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت مسول دفتر فرهنگ اسلامي واحد و صرف افطار مراسم با تجليل از كارمند نمونه واحد و اهداء لوح و جوايز به فرزندان ممتاز علمي كاركنان و برندگان مسابقه ختم قرآن ادامه يافت.

**معرفي رئيس واحد ايذه به عنوان مدير برگزيده استان خوزستان
به گزارش ايسكانيوز حسن خدمتگزار رئيس واحد ايذه كه قبلاً به عنوان خادم نمونه فرهنگي شهرستان ايذه انتخاب شده بود، اين بار نيز از سوي سيد جعفر حجازي استاندار خوزستان به عنوان يكي از مديران برگزيده استان معرفي و مورد تقدير قرار گرفت.

**از سوي دفتر فرهنگ اسلامي واحد نور و به مناسبت ايام ماه مبارك رمضان، مسابقات فرهنگي با موضوعات فرشته هاي نماز من، چادر نماز من، نماز كليد بهشت، نماز و حجاب ويژه فرزندان اعضاي هيات علمي و كاركنان اين واحد دانشگاهي برگزار شد.به گزارش ايسكانيوز همچنين در ايام ماه مبارك رمضان، واحد نور، ختم يك جزء قرآن كريم، اجراي مسابقه فرهنگي، بيان احكام و سخنراني را در برنامه روزانه خود دارد.

**تصويب رشته هاي جديد در واحد ورامين – پيشوا
رئيس واحد ورامين پيشوا از تصويب رشته هاي زيست شناسي سلولي و مولكولي در گرايش ژنتيك، گرايش بيوشيمي و گرايش بيو فيزيك و مهندسي كامپيوتر گرايش نرم افزار در اين واحد خبر داد.به گزارش ايسكانيوز، دكتر فيض بخش با اعلام اين خبر افزود: با تصويب شوراي گسترش سازمان در خصوص اين رشته ها و اعلام از طريق آزمون سراسري، واحد ورامين- پيشوا نسبت به پذيرش دانشجو در ترم جاري و بهمن در رشته هاي مذكور اقدام كرده است.
وي تصريح كرد: با تصويب رشته هاي جديد، رشته هاي كارشناسي واحد به 54 رشته افزايش مي كند.

**همزمان با شروع سال تحصيلي جديد، ثبت نام از دانشجويان جديد الورود آغاز شد.
در اين مرحله بسيج دانشجويي شهيد علم الهدي دانشگاه آزاد اسلامي در قالب طرح ستاد استقبال از دانشجويان، همكاري هايي از قبيل: ثبت نام از دانشجويان در بسيج دانشجويي و هدايت و راهنمايي دانشجويان براي انجام ثبت نام انجام داد.به گزارش ايسكانيوز، همچنين نمايشگاه كتاب بسيج دانشجويي همزمان با ثبت نام از دانشجويان جديد الورود برگزار شد.
در اين نمايشگاه، بالغ بر هزار جلد كتاب در قالب موضوعات ديني و عقيدتي، فرهنگي، سياسي و علمي ارائه شده است.

**صندوق رفاه دانشجويي واحد تهران مركزي فعال ترين صندوق انتخاب شد
صندوق رفاه دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مركزي به عنوان يكي از چهار واحد برگزيده در گروه هاي واحدهاي جامع دانشگاه آزاد اسلامي براي دومين بار انتخاب شد.
براساس بررسي هاي به عمل آمده توسط سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي، صندوق رفاه دانشجويي واحدهاي تهران مركزي، خوراسگان، اراك و تهران جنوب در گروه واحدهاي جامع به عنوان واحدهاي فعال برگزيده انتخاب شدند و از كاركنان ساعي اين واحدها به صورت نقدي و تشويق كتبي با درج در پرونده، تقدير شد.به گزارش ايسكانيوز، با توجه به نقش موثر و سازنده برخي روساي واحدها در فعال كردن صندوق رفاه دانشجويي، از 15 نفر از روساي فعال واحدها به صورت كتبي و با درج در پرونده تقدير شد.

**رشد 37 پله اي واحد ماهشهر در ارزيابي عملكرد مالي واحدهاي سراسر كشور
واحد ماهشهر در ارزيابي عملكرد مالي سال 86، نسبت به سال 85، رشد 37 پله اي داشته است.
بيژن خسرونژاد معاون اداري و مالي واحد ماهشهر با بيان اين خبر اذعان داشت: با توجه به رشد واحد ماهشهر در سه سال گذشته، اميدواريم بتوانيم با برطرف كردن نواقص كار و تسريع در امور در سال جاري، رشد بيشتري داشته باشيم.

**با همكاري دفتر فرهنگ اسلامي واحد تهران شرق و روابط عمومي اين واحد، جلسه توجيهي پذيرفته شدگان سال جاري به مدت چهار روز برگزار شد.
در اين جلسات، پذيرفته شدگان و والدين آنان از نزديك با مسوولان و قوانين و مقررات آموزشي و انضباطي دانشگاه آشنا شدند.به گزارش ايسكانيوز، همچنين جشن ميلاد امام حسن (ع) با حضور دانشجويان و كاركنان در نمازخانه واحد تهران شرق برپا شد.
اين جشن با قرائت زيارت امام حسن (ع)، مداحي و مولودي خواني همراه بود.همچنين به مناسبت ماه مبارك رمضان، مسابقه سفير فضيلت در بين دانشجويان و كاركنان واحد تهران شرق برگزار شد.

** بيش از 20 نفر از دانشجويان رشته شيمي واحد ني ريز با شركت در آزمون كارشناسي ارشد توانستند براي ادامه تحصيل به دانشگاه هاي دولتي و آزاد راه يابند.
اين واحد دانشگاهي براي تقويت دانشجويان و مهيا ساختن آنان براي شركت در آزمون مقاطع كارشناسي ارشد با همكاري مديران گروه هاي آموزشي در طول دوران تحصيلي، كلاس هاي تقويتي در رشته هاي مختلف تشكيل داده بود.به گزارش ايسكانيوز همچنين بسيج دانشجويي واحد ني ريز بر اساس مصوبات شوراي فرهنگي دانشگاه همچون سنوات گذشته ستاد استقبال از دانشجويان جديدالورود را در قالب كميته هاي اسكان، راهنمايي و مشاوره و كميته فرهنگي تشكيل داد.
آگاهي در خصوص وضعيت شهرستان در ابعاد مختلف، اطلاعات لازم و مورد نياز دانشجويان و ادعيه ماه مبارك رمضان در قالب كتابچه هاي مختلف از جمله برنامه فرهنگي ستاد استقبال از دانشجويان جديد الورود بود.
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن