تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809859036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
كشف هفت هزار قرص روانگردان در تهران
بيش از هفت هزار قرص روانگردان توسط پليس از يك توزيع كننده مواد مخدر كشف شد. ماموران مبارزه با مواد مخدر پليس تهران بزرگ در پي گزارشات مردمي مبني بر توزيع مواد مخدر توسط شخصي به نام محمد در منطقه جنوب تهران، تحقيقات خود را در اين رابطه آغاز كردند.ماموران پس از تحت نظر گرفتن فرد مورد نظر متوجه شدند وي اقدام به توزيع مواد مخدر و قرص هاي روانگردان در سطح گسترده اي مي كند.پليس با شناسايي مخفيگاه وي در يك عمليات ضربتي او را دستگيركرد و در بازرسي به عمل آمده از مخفيگاه متهم تعداد هفت هزار قرص روانگردان به همراه مقاديري مواد مخدر كشف شد.در حال حاضر تحقيقات پليس براي دستگيري ديگر همدستان وي ادامه دارد.گفتني است، طي 5 ماه اول سال جاري بر اساس اعلام مقامات نيروي انتظامي كشور يك ميليون و 388 هزار قرص روانگردان در سراسر كشور كشف شده است كه اين ميزان در مقايسه با سال گذشته افزايش 300 درصدي كشف قرص هاي روانگردان را نشان مي دهد.

چك هاي طلايي كلاهبرداران جعلي از آب در آمد
دو كلاهبردار حرفه اي و سابقه دار كه با حضور در استان كردستان و معرفي خود به عنوان مدير عامل چند شركت كاغذي تحت عنوان بنگاه بزرگ تجاري با خريد عمده كالا از فروشندگان با پرداخت چك هاي جعلي يا بيمحل از آن ها كلاهبرداري مي كردند، توسط كارآگاهان پليس آگاهي اين استان دستگير شدند. اين دو كلاهبردار به نام هاي «گودرز-ن» و «پرويز -د» با حضور در شهرهاي مختلف استان با نشان دادن مدارك جعلي اقدام به خريد مواد غذايي، مبلمان، رايانه و لوازم صوتي و تصويري براي شركت هاي كاغذي خود مي كردند و در ازاي آن با پرداخت چك هاي طلايي جعلي اقدام به كلاهبرداري مي كردند. اين متهمان در مراحل اوليه و براي جلب اعتماد فروشندگان با پرداخت نقدي و پاس كردن به موقع چك ها، آن ها را فريب داده و بعد از آن با ارائه چك هاي مدت دار جعلي و بي محل متواري مي شدند. از ترفندهاي ديگر كلاهبرداران اين بود كه مقداري از كالاها را در انبارهايي مشخص قرار مي دادند، تا فروشندگان اطمينان پيدا كنند، آن ها همچنان مشتري محصولاتشان باقي خواهند ماند. با گزارش چند نفر از مالباختگان بلافاصله گروهي از كارآگاهان اداره مبارزه با كلاهبرداري پليس آگاهي وارد عمل شده و با توجه به شيوه متهمان و احتمال سابقه دار بودن آن ها، عمليات چهره نگاري با استفاده از اطلاعات مالباختگان انجام و پس از ارسال مشخصات متهمان به مركز تشخيص هويت مشخص شد هر دو از مجرمان سابقه دار بوده و داراي چندين پرونده كيفري با اتهامات جعل، كلاهبرداري، قماربازي و صدور چك بي محل هستند. به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي كشور، در ادامه با تلاش فراوان و راهنمايي برخي رانندگان كه كالاها را به انبارها برده بودند متوجه شدند، كلاهبرداران ضمن گريختن از كردستان، بخشي از كالاهاي خريداري شده را به شهرستان رباط كريم منتقل كرده اند كه با همكاري كارآگاهان پليس آگاهي استان تهران و چندين روز كنترل نامحسوس برخي مالخران سابقه دار هر دو متهم شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شدند.با كشف بخش زيادي از اموال به ارزش حدود 100 ميليون تومان و شناسايي مالباختگان هر دو متهم با صدور بازداشت موقت بار ديگر روانه زندان شدند.

پسر بچه در استخر بوستان خفه شد
پسربچه اي در استخر يكي از بوستان هاي غرب تهران، غرق و جنازه او از آب گرفته شد. عصر دوشنبه «موسي -ن» پنج ساله به استخر بوستان شهرآرا افتاد و جان باخت.سپس ماموران كلانتري 139 مرزداران و آتش نشاني به آنجا رفتند و پيگير اين رخداد شدند. تحقيق مقدماتي پليس نشان مي دهد پدر و مادر اين كودك از دستفروشان دوره گرد شهرآرا هستند و فرزندشان دور از چشم آنان، غرق شد. زن وشوهر جوان از چگونگي بروز اين رخداد، اظهار بي اطلاعي كردند.به گزارش ايسكانيوز، جنازه قرباني كوچولو با دستور قضايي به پزشكي قانوني فرستاده شد و بررسي هاي جامع تر كارآگاهان به منظور روشن شدن ابعاد مبهم پرونده ادامه يافت.

تجاوزبه كودكان در قالب باشگاه فوتبال
باندي كه در قالب يك باشگاه فوتبال، كودكان را در پايتخت اغفال مي كرد، توسط پليس متلاشي شد. با اعلام گزارشي به پليس امنيت درباره اين كه عده اي با تشكيل يك باشگاه فوتبال غيرمجاز، قصد انتقال تعدادي از كودكان از طريق راه آهن به اصفهان را دارند، ماموران پليس براي شناسايي و دستگيري اين افراد به محل اعزام شدند. ماموران پس از حضور در پايانه، از انتقال كودكان به مقصد مورد نظر جلوگيري كردند.و پليس در بازرسي از وسايل يكي از متهمان اصلي اين پرونده، تعداد زيادي تصاوير مستهجن مربوط به كودكان خردسال را كشف كرد. متهم دستگير شده در بازجويي هاي خود، از وجود يك باند براي اغفال كودكان در قالب يك باشگاه فوتبال پرده برداشت و اعتراف كرد كه سركرده اين باند، با اعضاي تيم فوتبال كه كودكان هفت تا 15 ساله بوده اند، رابطه جنسي داشته است. در ادامه تحقيقات ماموران، سركرده اين باند روز گذشته در منطقه سعادت آباد تهران، شناسايي و دستگير شد.متهم اصلي اين پرونده پس از دستگيري به اعمال مجرمانه خود اعتراف كرده است، همچنين در حال حاضر تلاش پليس براي دستگيري ساير اعضاي اين باند ادامه دارد. در همين رابطه رئيس مركز اطلاع رساني پليس تهران بزرگ، از خانواده ها خواست با مراقبت بيشتر از فرزندانشان، اگر قصد ثبت نام آن ها را در باشگاه هاي ورزشي و گيم نت ها دارند، با احراز هويت، از قانوني بودن اين اماكن اطمينان حاصل كنند. وي در ادامه به تبهكاراني كه با اعمال مجرمانه خود قصد بي آبرو كردن افراد را دارند، نيز هشدار داد: پليس با اين مجرمان برخوردي سخت خواهد داشت.

جنايت خانوادگي عليه مزاحم تلفني
دو جوان به اتهام فراري دادن متهم اصلي پرونده قتل يك مرد 35 ساله مزاحم تلفني دستگير شدند. ساعت 19 شامگاه 19 شهريور ماه سال جاري ماموران كلانتري 127 نارمك از وقوع يك فقره فوت مشكوك يك مرد جوان در بيمارستان با خبر شدند. ماموران با حضور در صحنه دريافتند مرد جوان 35 ساله اي به نام محسن بر اثر اصابت ضربات چاقو به بيمارستان منتقل شده و سپس فوت كرد است. با بررسي بيشتر مشخص شد مقتول و قاتل با يكديگر در ساعت 13 ظهر درگير شده و در آن زمان مقتول مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است و سپس در بيمارستان فوت كرده است. با بررسي بيشتر مشخص شد قاتل جوان 28 ساله اي به نام جعفر است كه با همدستي خواهر خود اقدام به قتل محسن كرده و سپس از صحنه متواري شده است. خواهر قاتل كه به عنوان معاون در قتل متهم بود دستگير شد و به ارتكاب قتل توسط برادرش اعتراف كرد و مدعي شد مقتول مزاحم تلفني وي بوده است. زن جوان مدعي شد مقتول از مدتها پيش براي وي مزاحمت ايجاد كرده بود تا اينكه سرانجام در يك قرار صوري، برادرم وي را به قتل رساند و از صحنه متواري شد. روز گذشته با تحقيقات تكميلي دوجوان متهم به فراري دادن جعفر دستگير شدند كه يكي از آنها داماد اين خانواده و ديگري همسايه آنها بوده است. اين دو نفر از روز حادثه تا دو روز قبل مقدمات فرار جعفر را آماده كرده و باعث شدند تا اين فرد متواري شود.

كلاهبرداري يك ميلياردي از 230 شهروند خواهان وام خودرو
فرد كلاهبرداري كه تحت عنوان واگذاري وام خودرو از 230 شهروند تهراني يك ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بود توسط ماموران شناسايي و دستگير شد. سرهنگ محمديان رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ در گفت و گو با فارس با بيان اين مطلب افزود: اين فرد كلاهبردار با راهاندازي يك شركت كاغذي در خيابان وليعصر تهران و دادن وعده هايي مبني بر واگذاري وام خودرو از تعداد زيادي از هموطنان كلاهبرداري نمود. وي ادامه داد: اين فرد پس از اخذ مبالغ 100 هزار تومان تا 2 ميليون تومان از هر فرد متقاضي، وعده وام خودرو را مي داد كه پس از كلاهبرداري از 230 نفر شركت را تخليه و متواري شد. سرهنگ محمديان ادامه داد: كارآگاهان پليس آگاهي تهران پس از بررسي اين پرونده متهم فراري را شناسايي و وي را در استان مازندران دستگير كردند. وي گفت: اين فرد تاكنون به كلاهبرداري از 230 نفر بالغ بر يك ميليارد ريال اعتراف كرده است و تحقيقات در اين مورد ادامه دارد.
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن