تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812543161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پنج نخست ماه امسال صورت گرفت كشف 199 درصدي سرقت منازل توسط آگاهي آذربايجان شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در پنج نخست ماه امسال صورت گرفت كشف 199 درصدي سرقت منازل توسط آگاهي آذربايجان شرقي
خبرگزاري فارس: رئيس پليس آگاهي آذربايجان شرقي از كشف‌ 199 درصد پرونده‌هاي مربوط به سرقت منازل در استان در پنج ماهه امسال خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، قنبر مداحي ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بيان اينكه طبق دستورالعمل‌هاي ناجا بايد 80 درصد پرونده‌ها كشف جرم شود، افزود:در تمام شاخص‌ها به جزء سرقت موتورسيكلت و خودرو از دستورالعمل‌هاي ابلاغي ناجا، آگاهي تبريز پيشتاز است.
وي اضافه كرد: پرونده‌هاي مربوط به سرقت وسايل نقليه ياد شده به خاطر سرقت آسان و در دسترس بودن كمتر به كشف جرم منجر مي‌شود.
مداحي تصريح كرد: در همين مدت، 93 درصد پرونده‌هاي متعلق به سرقت مغازه‌ها در آذربايجان شرقي نيز منجر به كشف جرم شده است.
رييس پليس آگاهي آذربايجان شرقي اظهار داشت: در 25 روز گذشته، 30 نفر به اتهام سرقت از 81 مكان عمومي و نيمه‌كاره در استان دستگير شده‌اند كه همگي هم به سرقت خود اعتراف كرده‌اند.
مداحي اضافه كرد:‌ در همين مدت در جريان 46 فقره سرقت از منزل و شش فقره سرقت از مغازه در استان آذربايجان شرقي هفت نفر سارق و شش نفر مالخر دستگير شدند.
وي تصريح كرد: علاوه بر اين در 25 روز گذشته با تشكيل پرونده‌هاي مربوط به 17 فقره كيف‌قاپي،‌ 46 فقره سرقت موتورسيكلت، 29 فقره سرقت خودرو، 28 فقره سرقت صندوق كميته‌هاي امداد و هيئت مستمندان،‌ يك فقره كلاهبرداري، يك فقره اخاذي و دو فقره تجاوز به عنف در مجموع 20 نفر قانون‌شكن دستگير و به مراجع قضايي معرفي شده‌اند.
رئيس پليس آگاهي آذربايجان شرقي گفت: در اين مدت همچنين 18 قلم كالاي قاچاق و 2 هزار و 675 بطري انواع مشروبات الكلي به ارزش 300 ميليون ريال توسط اداره جرائم اقتصادي پليس استان كشف و ضبط شده است.
مداحي خبر مربوط به قتل دو نفر در روستاي آناخاتون تبريز را تكذيب كرد و گفت: طبق بررسي‌هاي صورت گرفته توسط اداره جنايي پليس آگاهي آذربايجان شرقي و براساس اظهارنظرهاي كارشناسان و نيز برابر نظر پزشكي قانوني، افراد ياد شده خود را حلق آويز كرده‌اند و قتلي رخ نداده است.
وي در ادامه از اجراي طرح تشديد برخورد با مرتكبان جرائم خشن و خاص در سطح آذربايجان شرقي خبر داد و افزود:‌ پليس آگاهي استان اين طرح را با هدف ايجاد امنيت مطلوب در منطقه و با همكاري دستگاه قضايي اجرا مي‌كند.
وي بدون اشاره به زمان آغاز و يا پايان اجراي اين طرح تصريح كرد: با تعامل مناسب دادستان عمومي و انقلاب تبريز، شعبه‌اي ويژه براي رسيدگي به جرائم خشن و خاص در تبريز اختصاص يافته است.
رئيس پليس آگاهي آذربايجان شرقي با بيان اينكه قتل فجيع، تجاوز به عنف، آدم‌ربايي و سرقت مسلحانه از مصاديق جرائم خشن و خاص محسوب مي‌شوند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه قانون‌شكني مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليس 110 و يا با شماره‌هاي 2184205 و 2184410 (‌پليس آگاهي آذربايجان شرقي ) اطلاع دهند.
مداحي آگاه‌سازي، آموزش همگاني و ترغيب همكاري مردم و صنوف با مأموران براي معرفي مجرمان و تهيه بروشورهاي هشداري انتظامي در خصوص شگردهاي مجرمان را از اقدامات معاونت اجتماعي استان براي برخورد با جرائم تاثيرگذار در امنيت جامعه دانست و گفت: اين معاونت مي‌تواند با تهيه برنامه‌هاي آموزشي و هشدارهاي انتظامي، تهيه عكس، فيلم و گزارش از كشفيات، اجراي عمليات رواني براي سلب اعتماد سارقان از مالخران و خريداران اموال مسروقه و اطلاع‌رساني براي عدم استفاده از خودروهاي شخصي براي حمل و نقل، از ميزان وقوع جرائم جلوگيري و پليس آگاهي را در اجراي طرح برخورد با مجرمان تأثيرگذار در امنيت اجتماعي و اخلاقي جامعه كمك كند.
وي همكاري و تعامل سازنده مردم با پليس آگاهي استان را در كنترل و پيشگيري جرائم عامل مهم دانست و گفت: اگر شهروندان اخبار و اطلاعات و هرگونه وقوع جرائم را با پليس درميان بگذارند تا حد بسيار زيادي از ميزان جرائم كاسته شده و آرامش و امنيت را به ارمغان خواهد آورد.
انتهاي پيام/ش
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن