تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820956518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از حوادث استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از حوادث استان قزوين
خبرگزاري فارس: كشف پارچه قاچاق، كشف سلاح شكاري، بروز آتش‌سوزي و كشف و انهدام خوراك دام از اهم اخبار كوتاه حوادث استان قزوين در 24 ساعت گذشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، مأموران يگان امداد قزوين حين كنترل خودروهاي عبوري در عوارضي شماره دو اتوبان قزوين - كرج از يك دستگاه اتوبوس بازرسي كردند.
مأموران پليس در بازرسي از اين خودرو 45 طاقه پارچه قاچاق كشف و ضبط كردند و در همين ارتباط سه نفر را دستگير كردند.

* كشف سلاح شكاري
مأموران پليس امنيت عمومي تاكستان در راستاي اجراي طرح جمع‌آوري سلاح‌هاي غيرمجاز و در پي اطلاع مردمي با كسب مجوز قانوني لازم از منزل فردي در يكي از روستاهاي شهرستان تاكستان بازرسي كردند كه در اين بازرسي، يك قبضه سلاح شكاري كاليبر 12 تك لول فاقد مجوز قانوني كشف و ضبط شد.

* بروز آتش سوزي
بر اثر بروز آتش در يك انبار از اراضي شهرك سگزآباد از توابع شهرستان بوئين زهرا تمام اين انبار طعمه حريق شد.
در اين حادثه بيش از 2 هزار و 500 كيلو كاه ذخيره شده در انبار سوخت، البته خوشبختانه اين حادثه تلفات جاني به دنبال نداشت.

* كشف و انهدام خوراك دام
مقدار 2 هزار و 750 كيلوگرم مكمل ويتامينه خوراك دام تاريخ گذشته در استان قزوين كشف و معدوم شد.
در پي بازديد كارشناسان دامپزشكي استان قزوين از يكي از واحدهاي توليد خوراك دام در استان قزوين، 110 كيسه 25 كيلوگرمي كلسي ويت تاريخ گذشته كشف شد. كارشناسان دامپزشكي ضمن هماهنگي با مقام قضايي و كسب دستور، نسبت به اخذ نمونه پلمب شده از محموله فوق در حضور نماينده قضايي اقدام كردند و همچنين با مسئول واحد به منظور عدم جابه‌جايي محموله مكاتبه‌اي انجام دادند.
كارشناسان پس از نمونه برداري و ارسال به سازمان دامپزشكي كشور و متعاقب آن اعلام نظر كارشناسي ايشان، محموله مزبور را غيرقابل مصرف تشخيص داده و با اخذ دستور مقام قضايي، محموله فوق با حضور نماينده شركت، كارشناسان دامپزشكي و نماينده قضايي معدوم شد.

* ريزش چاه و مرگ يك نفر
مأموران كلانتري نهاوند از يك فقره مرگ مشكوك در روستاي برزلجين مطلع ‌شده كه پس از اعزام به محل مشاهده مي‌كنند فردي 38 ساله در حال كندن چاه در منزل فرد ديگري بوده كه متأسفانه ديوارهاي چاه ريزش كرده و وي در داخل چاه زير آوار مانده است.
با هماهنگي آتش نشاني، جسد وي از چاه بيرون آورده و به سردخانه منتقل شد.

* سقوط كودك سه ساله در استخر
در پي خبر واصله مبني بر غرق شدگي، مأموران بلافاصله به درمانگاه اسفرورين عزيمت كردند كه با بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد كه كودكي سه ساله در استخر آب مزرعه پدربزرگش سقوط كرده و دچار خفگي شده است.
اين كودك توسط پدربزرگش به درمانگاه منتقل مي‌شود كه متأسفانه نتيجه‌اي نداشته است.

*دستگيري سارقان خودرو
مأموران پليس آگاهي قزوين به يك دستگاه خودروي پژو 405 با دو نفر سرنشين مشكوك مي‌شوند كه پس از متوقف كردن خودرو و درخواست مدارك متوجه حالات غيرطبيعي راننده خودرو مي‌شوند.
مأموران در بررسي بيشتر و استعلام از مركز متوجه مي‌شوند كه خودروي فوق هشت روز گذشته توسط افرادي در تهران به سرقت رفته است كه متهمان دستگير و در بازجويي به سرقت خودرو اعتراف مي‌كنند.
انتهاي پيام/م
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن