تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816175936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فارس از آماده‌سازي مكان برپايي جشن سينما در برج ميلاد؛ شاهسواري: مهمانان از برگزاري منظم جشن سينما شوكه خواهند شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از آماده‌سازي مكان برپايي جشن سينما در برج ميلاد؛ شاهسواري: مهمانان از برگزاري منظم جشن سينما شوكه خواهند شد
خبرگزاري فارس: در فاصله دو روز مانده به برگزاري دوازدهمين جشن خانه سينما بيش از 150 كارگر مشغول آماده‌سازي محوطه 7 هزار نفري مركز همايش‌هاي برج ميلاد براي ميزباني از ميهمانان جشن خانه سينما هستند.


به گزارش خبرنگار سينمايي فارس از محوطه مركز همايش‌هاي برج ميلاد، در نگاهي به شرايط مركز همايش‌هاي برج ميلاد ميزبان امسال جشن خانه سينما، تقريبا برگزاري جشن در اين محل غيرممكن بنظر مي‌رسد اما به گفته منوچهر شاهسواري مهمانان از برگزاري منظم جشن در روز دوشنبه شوكه خواهند شد.
براساس اين گزارش، موضوعي كه بيش از همه جلب توجه مي‌كند وضعيت به‌هم ريخته راهروهاي ورودي به محوطه مركز همايش‌ها است به طوري كه از بين دو راهروي مورد نظر تنها راهروي اول و در واقع ورودي سمت چپ به صورت نسبي آماده شده است و در راهروي ديگر نيز كارگران به‌شدت در حال آماده‌ ساختن ورودي هستند كه اين كار تقريبا غيرممكن به نظر مي‌آيد.
با ورود به محوطه حجم عظيمي از صندلي كه براي پذيرايي از 5 هزار ميهمان جشن در نظر گرفته شده است، خودنمايي مي‌كند و در فضاي محوطه نيز بيش از 150 كارگر هركدام در تلاش هستند تا بخشي از محوطه را براي ميزباني از ميهمانان آماده كنند.
به گفته شاهسواري بيش از 50 كارگر بر روي آماده‌سازي استيج مراسم كار مي‌كنند و با توجه به اينكه در مراسم امسال كف استيج با تخته‌هاي نئوپان پوشيده شده است قطعا مشكل سال گذشته براي ميهمانان ايجاد نخواهد شد.

* تجليل از زحمت‌كشان سينما
شاهسواري در ادامه با اشاره به برنامه‌هاي متنوع جشن دوازدهم گفت: بدون ترتيب اگر بخواهم برنامه را ذكر كنم براي امسال و اولين بار در برگزاري جشن‌هاي خانه سينما تصميم گرفته‌ايم تا با نمايش كليپي از زخمت‌كشان واقعي سينما از آنها تجليل كنيم.
وي ادامه داد: قرار است در اين كليپ صحنه‌هايي از تلاش‌هاي همكاران سينمايي كه كمتر ديده شده اند نظير مسئولان لابراتوار، كاركنان دفاتر پخش، فيلم‌روها، تعميركاران فيلم، آپارتچي‌ها، بليط فروشان و ساير زحمت‌كشان واقعه سينما به نمايش درآيد تا از اين طريق به نوعي از زحمات آنها تجليل شود.

* برنامه‌هاي زنده موسيقي
يكي از جذاب‌ترين برنامه‌هاي دوازدهم اجراي قطعات زنده موسيقي به سرپرستي فردين خلعتبري است كه شاهسواري در اين زمينه به فارس گفت: قطعات زنده فراواني در اين مراسم اجرا خواهد شد و اعضاي 120 نفره گروه كر استاد نوري از ابتدا تا انتهاي مراسم در برگزاري جشن به ما كمك خواهند كرد به‌طوري كه كليپ ويژه‌اي از يكي از شعرهاي زنده‌ياد خسرو شكيبايي توسط گروه كر استاد نوري اجرا خواهد شد كه همزمان با آن كليپ زيبايي هم از وي پخش مي‌شود.
وي ادامه داد: در كنار پخش اين كليپ، كليپ هاي زياد ديگري نظير كليپ ويژه 30 سالگي انقلاب اسلامي با محوريت سينما پخش خواهد شد.

* دعوت از حداد عادل و ميرحسين موسوي و...
شاهسواري در خاتمه با اشاره به دعوت از تعداد زيادي از شخصيت‌هاي فرهنگ و سياسي كشور براي شركت در جشن خانه سينما گفت: براي حضور در دوازدهمين جشن خانه سينما از تمامي مديران عرصه فرهنگ و هنر كشور نظير غلامعلي حداد عادل و ميرحسين موسوي و بسياري ديگر از شخصيت‌هاي فرهنگي و مديران سينمايي دعوت كرده‌ايم تا به همراه 5 هزار نفر ديگر از نزديك برگزاري جشن را شاهد باشيم.
گزارش خبرنگار سينمايي فارس حاكي است دوازدهمين جشن خانه سينما راس ساعت 21 دوشنبه بيست و پنجم شهريور ماه در محوطه مركز همايش‌هاي برج ميلاد آغاز خواهد شد و طبق پيش‌بيني‌هاي انجام گرفته تا ساعت 12 شب به طول خواهد انجاميد.
انتهاي پيام/ا
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن