تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821242000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصي ايرنا برنامه آموزش كارگزاران فرهنگي دانشگاه ها در مرحله اصلاح نهايي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اختصاصي ايرنا برنامه آموزش كارگزاران فرهنگي دانشگاه ها در مرحله اصلاح نهايي است
برنامه جامع آموزش كارگزاران فرهنگي دانشگاه ها، تدوين شده و در حال حاضر، مرحله اصلاحات نهايي را مي گذراند.


قائم مقام معاونت فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي ايرنا با بيان اين مطلب، اظهار داشت: در كميته اي كه با مشاركت كارشناسان فرهنگي تعدادي از دانشگاه هاي كشور و وزارت علوم، با هدف تدوين برنامه درسي كارگزاران فرهنگي دانشگاه ها تشكيل شده، مباحث مربوط به آموزش جامع اين افراد، تهيه و تدوين شده و در حال حاضر، اين طرح به منظور اصلاح نهايي به معاونان فرهنگي شماري از دانشگاه هاي مطرح ارسال شده است.
"غلامرضا خواجه سروي"، افزود: بعد از اعلام نظر معاونان فرهنگي و انجام اصلاحات و تغييرات احتمالي در وزارت علوم، برنامه جامع آموزش كارگزاران فرهنگي دانشگاه ها، از سوي معاونت فرهنگي و اجتماعي وزارتخانه به مراكز دانشگاهي ابلاغ خواهد شد.
وي، كارگزاران فرهنگي دانشگاه ها را شامل مديران،‌ معاونان و كارشناسان فرهنگي، اعضاي شوراهاي صنفي، دبيران و اعضاي شوراي مركزي انجمن هاي علمي دانشجويان، اعضاي شوراي مركزي و دبيران كانون هاي فرهنگي دانشجويان، مديران مسوول نشريات دانشجويي، اعضاي شوراي مركزي و دبيران تشكل هاي اسلامي دانشجويان و هيات هاي نظارت بر تشكل هاي اسلامي دانشجويان دانست.
رييس كميته برنامه‌ريزي جامع آموزش كارگزاران فرهنگي دانشگاه‌ها، خاطرنشان ساخت:
برنامه جامع آموزش كارگزاران فرهنگي دانشگاه ها با صرف ده ها ساعت كار كارشناسي در مجموعه وزارت علوم و مراكز دانشگاهي تهيه شده است.
وي با اشاره به اينكه سرفصل و عناوين دروس آموزش ويژه معاونان و مديران فرهنگي دانشگاه ها در قالب شش عنوان، تعريف شده است، افزود: اين مباحث درسي شامل فرهنگ شناسي، برنامه‌ريزي راهبردي 2 و 1، آسيب‌شناسي حركت‌هاي سياسي – اجتماعي دانشجويي و بررسي آسيب‌ها و مسائيل اجتماعي دانشجويي 2 و 1 است.
وي تصريح كرد: معاونان و مديران فرهنگي دانشگاه ها با شركت در اين دوره هاي آموزشي با مسايلي همچون مفاهيم نظري فرهنگ و جريان هاي فرهنگ پذيري و هويت فرهنگي و مفاهيم و كسب مهارت لازم براي تدوين برنامه راهبردي آشنا مي شوند.
به گفته خواجه سروي، ارزيابي و تطبيق فرصت ها، قوت ها و ضعف ها و تهديدهاي پيش روي مديران فرهنگي دانشگاه ها با اسناد فرادستي، آشنايي با سير حركت سياسي - اجتماعي دانشجويي،‌ قبل و پس از انقلاب و آسيب شناسي حركت هاي دانشجويي معاصر و بررسي و شناخت آسيب هاي اجتماعي دانشجويي و ارائه راه حل، از ديگر موضوعاتي است كه در دوره آموزشي ويژه مديران و معاونان فرهنگي دانشگاه ها ارائه مي شود.
 جمعه 22 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن