تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820650494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از فوتبال جهان


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: كوتاه از فوتبال جهان
مجازات ناپولى به دليل خشونت هواداران

در پى خشونت هواداران ناپولى در ديدار مقابل رم، اين باشگاه به پرداخت ۱۰ هزار يورو جريمه شد. از سوى ديگر در چهار ديدار خانگى اين تيم، هواداران اخلالگر اجازه حضور نخواهند داشت.
اين ديدارها شامل بازى مقابل فيورنتينا و پالرمو ۱۴ و ۲۴ سپتامبر (۲۴ شهريور و ۳ مهر) و همچنين در مصاف با يوونتوس و رجينا در ۱۹ و ۲۹ اكتبر (۲۸ مهر و ۸ آبان) خواهد شد.
چندى پيش با آشوب هواداران اين تيم در سفر به رم، وزير كشور ايتاليا دستور جلوگيرى از حضور هواداران ناپولى در ديدارهاى خارج از خانه اين تيم در تمام فصل را صادر كرد. هواداران اين تيم در ديدار ماه گذشته مقابل رم با هجوم به قطار مسافربرى، خسارتى در حدود ۵۰۰ هزار يورو وارد كردند. در اين درگيرى ها ۴ كارمند راه آهن و دو تن از ماموران كنترل بليت نيز مجروح شدند.

پلاتينى: فوتبال عامل اتحاد ملت ها است

ميشل پلاتينى رييس يوفا، پس از ديدار خانگى ارمنستان مقابل تركيه در مرحله مقدماتى جام جهانى كه با بازديد تاريخى رييس جمهور كشور ميهمان از محل برگزارى اين ديدار مقارن شده بود، قدرت فوتبال را در اتحاد ملل مختلف مورد ستايش قرار داد.
عبدا... گل كه از نزديك شاهد پيروزى ۲ - صفر تيمش بود، با حضور در اين كشور در صدد است به اختلافات دو كشور پايان دهد.
اين اختلافات پس از اعلام استقلال ارمنستان از اتحاد جماهير شوروى در سال ۱۹۹۱ و امتناع تركيه از برقرارى روابط ديپلماتيك با ارمنستان ايجاد شده بود.
پلاتينى گفت: «فوتبال دنياى ما است. ما قصد نداريم كه دلايل اختلاف دو كشور را بررسى كنيم تنها نكته اى كه در اين ميان براى ما اهميت دارد اين است كه يك بار ديگر فوتبال باعث پيوند ملت ها شد. در اين سفر رييس جمهور تركيه براى نخستين بار از ارمنستان ديدن كرد. سرود ملى اين كشور با احترام هواداران همراه بود و نمايندگان من جو حاكم بر بازى را فوق العاده دانسته اند. به همين دليل مى خواهم در اين فرصت به دست آمده از فدراسيون ها و بازيكنان هر دو كشور تشكر كرده و براى هر دو تيم آرزوى موفقيت كنم.

نانت به پرداخت غرامت محكوم شد

نانت، باشگاه حاضر در لوشامپيونا موظف به پرداخت ۸۸۰ هزار يورو غرامت به مربى سابق خود «ژرژ ائو» به خاطر اخراج ناعادلانه او شد.
ائو درخواست ۳/۳ ميليون يورو غرامت كرده بود اما به تشخيص دادگاه قرادادى طولانى مدت با او بسته نشده بود و اين در حالى است كه معادل دو سال باقى مانده از قرارداد او كه در آن پرداخت ماهيانه ۳۵ هزار يورو قيد شده بود پرداخت شده است اما او از اين تصميم رضايت ندارد: «جدا از مسائل مالى، من هنوز با شرايطى كه در آن قرار دارم كنار نيامده ام. 15 ماه از اخراج من مى گذرد اما هنوز وضعيت روحى خوبى پيدا نكرده و خيلى ناراحت هستم.»
باشگاه نانت او را در فسخ قراردادش مقصر مى دانست زيرا به او قبول پست مشاور رييس باشگاه، رودى روسيون با حقوق ماهيانه ۲۰ هزار يورو پيشنهاد شده بود، كه آن را هم نپذيرفت. او در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۶ هدايت تيم نانت را بر عهده گرفت اما ۵ ماه بعد كه باشگاه موقعيتى در قعر جدول لوشامپيونا داشت اخراج شد. پس از او ميشل درزاكاريان براى اين سمت انتخاب شد كه البته نتوانست تيم را از سقوط به دسته ۲ نجات دهد. نانت فصل گذشته دوباره به دسته اول بازگشت.

حضور دروازه بان سلتيك در كميته انضباطى

آرتور بروك دروازه بان لهستانى سلتيك در ديدار ماه گذشته اين تيم مقابل رنجرز به دليل توهين به هواداران حريف به كميته انضباطى فراخوانده شد. او كه در جريان اين ديدار با اشتباهات متعدد خود، سلتيك را به شكست ۴ - 2 مقابل حريف ديرينه اش هدايت كرد، مورد انتقاد شديد رسانه هاى اسكاتلند قرار گرفت.
پس از انتشار تصوير و خلاصه اى از زندگى خصوصى اش در روزنامه هاى اين كشور، فدراسيون فوتبال اسكاتلند در بيانيه اى اعلام كرد: «بروك براى انجام توضيحات ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهريور) در كميته انضباطى حاضر خواهد شد. در صورتى كه اعضاى اين كميته او را مقصر بدانند، جريمه اى بنا به نظر اعضا براى او تعيين خواهد شد.»

حمايت زيدان از پارى سن ژرمن

زين الدين زيدان، بازيكن سابق رئال مادريد و يوونتوس از بازگشت پارى سن ژرمن، باشگاه پايتخت به دوران طلايى خود در حضور دوباره دوستش، كلود ماكلله در اين باشگاه ابراز خوشحالى كرد.
بر روى سايت رسمى باشگاه به نقل از كاپيتان سابق تيم ملى فوتبال فرانسه آمده است: «واقعا باعث خوشحالى است كه پارى سن ژرمن را در چنين سطح خوبى ببينيم. براى فوتبال فرانسه خيلى مهم است كه باشگاه پايتخت قدرتمند ظاهر شود.»
اين بازيساز فرانسوى همچنين به ستايش هم تيمى سابق خود پرداخت: «من هوادار پروپا قرص كلود هستم. او فقط يك بازيكن خوب نيست بلكه فردى مهم در زندگى هر بازيكنى است. من براى او در پارى سن ژرمن آرزوى موفقيت مى كنم. احساس محبت خاصى بين ما دو نفر وجود دارد. كلود حالا به شهر خود بازگشته كه بيش از هر جاى دنيا دوستش دارد.»

ابراز تمايل مجدد سيتى براى جذب پودولسكى

در حالى كه بايرن مونيخ از مدت ها پيش به دنبال آندرى آرشاوين مهاجم زنيت سن پترزبورگ است، منچسترسيتى بار ديگر براى جذب لوكاس پودولسكى بازيكن اين تيم ابراز تمايل كرد. سيتى با مالكيت گروه سرمايه گذارى ابوظبى درصدد است كه براى تقويت تيم خود، پودولسكى را كه در ديدار اخير تيم ملى كشورش در مرحله مقدماتى جام جهانى ۲ گل به ثمر رسانده، به خدمت بگيرد. اين ملى پوش آلمانى كه در ۵۶ حضور ملى اش ۳۰ گل وارد دروازه حريفان كرده بارها از نيمكت نشينى در بايرن اظهار نارضايتى كرده است. به گزارش روزنامه «TZ» مونيخ، غول هاى آلمان قصد دارند با جذب آندرى آرشاوين ستاره روس يورو ،۲۰۰۸ او را به جاى پودولسكى در خط حمله تيم جاى دهند. اما آرشاوين در مصاحبه با رسانه هاى كشورش گفت: «باشگاه زنيت مى خواهد به هر وسيله ممكن مرا در تيم حفظ كند و قصدى براى فروش من ندارد.»

برنامه ليگ هاى اروپايى

جمعه ۲۲ شهريور
بوندس ليگا
اينتراخت - كارلسروهه ۲۳:00

شنبه ۲۳ شهريور
ليگ برتر
ليورپول - منچستريونايتد ۱۶:15
بلكبرن - آرسنال ۱۸:30
فولام - بولتون ۱۸:30
نيوكاسل - هال سيتى ۱۸:30
پورتس موث - ميدلزبورو ۱۸:30
وست بروم - وستهام ۱۸:30
ويگان - ساندرلند ۱۸:30
منچسترسيتى - چلسى ۱۲:00

لاليگا
بارسلونا - راسينگ ۲۲:30
وايادوليد - اتلتيكو مادريد ۲۲:30
سويا - خيخون ۰۰:30

سرى A
پالرمو - رم ۲۰:30
اينتر - كاتانيا ۲۳:00

بوندس ليگا
كلن - بايرن مونيخ ۱۸:00
بورسيادورتموند - شالكه ۱۸:00
هامبورگ - بايرلوركوزن ۱۸:00
هرتابرلين - وولفسبورگ ۱۸:00
هوفنهايم - اشتوتگارت ۱۸:00
وردربرمن - كوتبوس ۱۸:00

لوشامپيونا
اوسر - نانسى ۲۱:30
موناكو - لوريان ۲۱:30
لومان - تولوز ۲۱:30
ليون - نيس ۲۱:30
رن - لوهاور ۲۱:30
والنسين - گرونوبل ۲۱:30
بوردو - مارسى ۲۳:30

يكشنبه ۲۴ شهريور
ليگ برتر
استوك سيتى - اورتون ۱۷:00

لاليگا
ختافه - رئال بتيس ۱۹:30
مالاگا - اتلتيك بيلبائو ۱۹:30
مايوركا - اوساسونا ۱۹:30
ركرتيوو - اسپانيول ۱۹:30
ويارئال - دپورتيوو ۱۹:30
رئال مادريد - نومانسيا ۱۹:30
آلمريا - والنسيا ۲۳:30

سرى A
بولونيا - آتالانتا ۱۷:30
جنوا - ميلان ۱۷:30
لاتزيو - سمپدوريا ۱۷:30
لچه - كيوو ۱۷:30
ناپولى - فيورنتينا ۱۷:30
رجينا - تورينو ۱۷:30
سيه نا - كاليارى ۱۷:30
يوونتوس - اودينزه ۲۳:00

بوندس ليگا
هانوفر - مونشن گلادباخ ۱۹:30
بوخوم - آرمينيا بيلفد ۱۹:30

لوشامپيونا
كائن - سن اتين ۱۹:30
سوشو - ليل ۱۹:30
پارى سن ژرمن - نانت ۲۳:30

دوشنبه ۲۵ شهريور
ليگ برتر
تاتنهام - آستون ويلا ۲۳:30
 پنجشنبه 21 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن