تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813232331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسط شبكه جهاني سحر و از آبان ماه فيلم پرچمدار عشق توليد مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: توسط شبكه جهاني سحر و از آبان ماه فيلم پرچمدار عشق توليد مي‌شود
فرهنگي. سينما. فيلم . شبكه سحر
مراحل پيش توليد تله فيلم و سريال پرچمدار عشق، به تهيه كنندگي محسن شايانفر، توسط شبكه جهاني سحر، آبان ماه امسال آغاز مي‌شود.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي شبكه جهاني سحر، نگارش فيلمنامه اين اثر تاريخي را حامد عنقا كه پيش از اين نويسندگي فيلمنامه نردباني بر آسمان تازه‌ترين اثر محمد حسين لطيفي را در كارنامه كاري خود دارد، بر عهده دارد.

به گفته عنقا، نگارش فيلمنامه حدود يك ماه است كه آغاز شده و پيش بيني مي شود تا اواسط آبان ماه ادامه يابد، كه به محض اتمام آن، مراحل پيش توليد، آغاز خواهد شد.

وي درباره نگارش اين اثر تاريخي و نوع پرداخت به شخصيت مصعب بن عمير، گفت: در نگارش فيلمنامه پرچمدار عشق، تمامي مباحث حول محور وجود مقدس رسول اكرم(ص) و ظهور دين مبين اسلام در سرزمين جاهليت عرب مي‌گردد.

نويسنده تله فيلم و سريال پرچمدار عشق افزود: در اين سريال، وجهه رحماني شخصيت پيامبر اكرم (ص) و تاثيرات مهم و معنوي كه دين اسلام بر سرزمين عرب و مردمان آن روزگار بر جاي نهاده و بر اثر آن بسياري از مردمان آن دوران بويژه شخصيت‌هاي مطرح سياسي و اجتماعي و ... به اسلام گرويدند، مدنظر بوده است كه يكي از اين شخصيت ها، مصعب بن عمير است.

وي اظهارداشت: سعي ما بر آن است تا با به تصوير كشيدن زندگي اين شخصيت بزرگوار و تاثيراتي كه وي در صدر اسلام به عنوان نخستين معلم قرآن و مبلغ مذهبي بر روند اسلام گرايي اعراب آن روز برجاي گذاشت، سيماي اين اشراف زاده انقلابي و شجاع را به مثابه آيينه‌اي منعكس‌كننده نورانيت، عظمت و شكوه اسلام و شخصيت بلند مرتبه پيام آور عظيم الشان آن معرفي كنيم.

اين فيلمنامه نويس، گفت: در نگارش فيلمنامه اين فيلم، دو وجه تاثير دين اسلام در شخصيت مصعب بن عمير و بالعكس، تاثير مصعب در پيشبرد و تبليغ دين اسلام و همچنين تاثير وي بر اسلام گرايي جامعه عرب آن دوران مدنظر است.

وي خاطرنشان ساخت: البته مصعب و پرداختن به زندگي اين شخصيت بزرگ تاريخ صدر اسلام، در واقع بهانه‌اي است تا جامعه شناسي كاملي از دوره صدر اسلام و اعراب جاهلي آن زمان و نفوذ و رسوخ دين اسلام بر زندگي ايشان به مخاطبان بويژه مخاطبان برون مرزي ارائه شود.

پرچمدار عشق كه علاوه بر سريال، يك نسخه تله فيلم آن هم در دستور تهيه گروه سازنده است، پس از ستاره سهيل كه در ايام سوگواري امام حسين(ع) در سال گذشته از شبكه اول سيما هم پخش شد، دومين پروژه تاريخي شبكه جهاني سحر به منظور معرفي شخصيتهاي صدر اسلام به مخاطبان برون مرزي مي‌باشد.
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن