تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821335364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل منابع طبيعي گيلان خبر داد برگزاري مانور اطفاي حريق در پارك سراوان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل منابع طبيعي گيلان خبر داد برگزاري مانور اطفاي حريق در پارك سراوان
خبرگزاري فارس: مديركل منابع طبيعي گيلان از برگزاري مانور اطفاي حريق در پارك سراوان رشت خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، رسول محمدي پيش از ظهر امروز در جلسه اطفاي حريق اداره كل منابع طبيعي استان، منطقي‌ترين و كم هزينه‌ترين راه مقابله با حريق در عرصه‌هاي ملي را پيشگيري از وقوع آن دانست و افزود: اين امر مستلزم بسيج همگاني همه دستگاه‌ها است.
وي افزود: حفاظت از عرصه‌هاي منابع ملي و طبيعي همواره مد نظر تمامي مسئولان كشوري و استاني قرار دارد و به همين دليل رعايت اصل 50 قانون اساسي مرتبط با موضوع حفاظت از عرصه‌هاي منابع طبيعي به عنوان يك وظيفه عمومي تلقي مي‌شود.
محمدي با بيان اينكه حفاظت از منابع طبيعي تنها منحصر به يك دستگاه نيست، اظهار داشت: بايد با تعامل و بسيج تمامي امكانات دستگاه‌ها در اختيار شهرستان‌ها قرار بگيرد.
وي داشتن مديريت بحران، برنامه‌ريزي صحيح، امكانات مناسب و نيروهاي آموزش ديده را در بحث اطفاي حريق بسيار مهم ارزيابي كرد.
محمدي تصريح كرد: منابع طبيعي از جمله دستگاه‌هايي است كه در ابعاد مختلف دچار حادثه بوده كه از آن جمله مي‌توان به آتش‌سوزي، سيل، خشكسالي و ... اشاره كرد.
مديركل منابع طبيعي گيلان بر ضرورت همكاري ديگر دستگاه‌هاي اجرايي در زمان بروز بحران تأكيد كرد و بهره‌گيري از توانمندي‌هاي مردمي را بسيار مهم خواند.
وي اضافه كرد: با آموزش و تبليغات مناسب به مردم استان به ويژه حاشيه‌نشينان جنگل‌ها و جنگل‌نشينان، بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي دانش‌آموزي، دانشجويي و بسيج سپاه پاسداران مي‌توان ضمن بالا بردن آگاهي هاي مردمي در مواقع بحران از نيروهاي خود جوش استفاده كرد.
محمدي با اشاره به نزيدك شدن فصل پاييز و وقوع بادهاي گرم موسمي كه سبب ايجاد حريق‌هاي احتمالي در استان مي‌شود، خاطرنشان كرد: از مردم استان انتظار داريم كه با هوشياري لازم در صورت مشاهده هرگونه علايم مشكوك به ويژه رويت دود ناشي از حريق در جنگل‌ها با كد ارتباطي 09696 تماس بگيرند.
انتهاي پيام/ف
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن