تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821208228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

20 و21 آذر ماه همايش ملي دانشجويي معماري در دانشگاه كاشان برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: 20 و21 آذر ماه همايش ملي دانشجويي معماري در دانشگاه كاشان برگزار مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: علمي

نخستين همايش ملي دانشجويي معماري، 20 و 21 آذرماه در دانشگاه كاشان برگزار مي‌شود.

به گزارش سرويس علمي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ‌انجمن علمي دانشجويان معماري دانشگاه كاشان به منظور ارتقاي وضع كنوني طراحي معماري و شهرسازي در زمينه‌هاي نظري و عملي و ايجاد فرصتي براي تبادل نظر دانشجويان و آشنايي با ديدگاه‌هاي اساتيد و تجربيات صاحب نظران در حوزه هاي مختلف معماري اين همايش را برگزار مي‌كند.

استادان‌، دانشجويان، معماران، طراحان محيطي، سازندگان و مديران شهري و ساير متخصصان و دست اندركاران كه در زمينه‌هاي پژوهشي، دانشگاهي و اجرايي مربوطه فعاليت دارند مي توانند در اين همايش شركت كنند.

اين همايش با هدف بازخواني ارزش‌هاي پايدار معماري ايراني و چگونگي تجلي آن در معماري امروز و فرداي ايران، تبادل نظريات در مورد حلقه گمشده معماري ايراني و نحوه برخورد با آن و ارائه راهكارهايي براي برطرف ساختن آن، چگونگي اتصال معماري گذشته به معماري امروز و فرداي ايران، تبادل اطلاعات دانشجويان و ارتقاي سطح علمي آنان و آموزش مقاله‌نويسي، ايجاد فرصتي به منظور گردهمايي دانشجويان معماري سراسر كشور و تبادل ديدگاه‌ها و نظريات، آشنايي با ديدگاه‌هاي اساتيد و صاحب نظران در حوزه‌هاي مختلف معماري و ايجاد زمينه بحث و تبادل اطلاعات، جايگاه شهر كاشان در خصوص هويت بخشي به فضاهاي با ارزش معماري و معرفي جاذبه‌ها و پتانسيل‌هاي فرهنگي – تاريخي آن برگزار مي‌شود.

معماري و شهرسازي، معماري و سازه، معماري و منظر، معماري و مرمت، معماري و تكنولوژي ساخت و معماري و انرژي از جمله محورهاي اين همايش هستند.

علاقه منداني كه چكيده مقالات خود را به دبيرخانه همايش ارسال كرده‌اند بايد اصل مقالات خود را حداكثر تا 20 مهرماه به دبيرخانه همايش ملي معماري ايراني در دانشكده معماري وهنر دانشگاه كاشان ارسال كنند.

همچنين علاقه مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به نشاني اينترنتي www.1nasc.com مراجعه كنند.

انتهاي پيام
 سه شنبه 19 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن