تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802213276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه مجدد مجید جلالی درباره فوتبال رنگی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: 0.074259001307714905_taknaz_ir.jpg]

[b]مصاحبه مجدد مجید جلالی درباره فوتبال رنگی
باز هم می گویم فضای فوتبال ما رنگی است.»این جمله را مجید جلالی به خبرآنلاین می گوید.
سرمربی موفق فوتبال در گفت و گویی خبرآنلاین؛ بار دیگر اتهاماتش را به فوتبال دو قطبی تکرار کرد. او که این روزها در خطر منشوری شدن قرار گرفته روی منطق «دو، دو تا » حرف می زند و می گوید:« کار سختی نیست. بحث امروز و دیروز هم نیست. ۴۰ سال است که همین نظام بر فوتبال ما حاکم بوده. حالا علی کفاشیان می تواند از حرف های من ناراحت شود اما من اصلا منظورم به ایشان یا همکارانش نیست. این اتفاق در فوتبال ما فرهنگ شده . از مسئولان گرفته تا رسانه ها. همه همین باور سرخابی را دارند. »

او سپس استدلال جنجالی اش را برای جام حذفی مطرح می کند:« حرفم خیلی واضح است. کاری ندارد ، ببینیم در چند سال اخیر چه زمانی قهرمانی به استقلال یا پرسپولیس رسیده؟ هر وقت که این تیم ها از طریق لیگ به لیگ قهرمانان نرسیدند ، یکی از آنها قهرمان جام حذفی شده. مرور کنیم . خیلی هم سخت نیست. خودتان بروید و ببینید شاید به غیر از یک مورد که قهرمان فرق داشته باشد در تمامی این ادوار یا پرسپولیس قهرمان شده و یا استقلال . آن هم در شرایطی که این تیم ها در لیگ شاید موفقیتی نداشتند.»

منطقی ارائه شده از سوی جلالی که مروری بر آن شاید استدلال ارائه شده از سوی این مربی را منطقی جلوه می دهد. جلالی اما گلایه هایش را از این باور به همین جا ختم نمی کند و می گوید:« بازیکنی که در این دو تیم بازی کند حتی برای مربیگری هم امتیازات ویژه دارد و دیگران برای رسیدن به چنین جایگاهی باید سال ها تلاش کنند. یک بازیکن جوان بدون طی کردن دوره های مربیگری ، به واسطه حضور در این تیم ها ، خیلی ساده مربی اول رده های ملی می شود و حاصل این جوانی هم نتایجی می شوند که بدست می آوریم. از قدیم هم همین طور بوده و مربیان ملی را از این دو تیم انتخاب می کردند. یعنی غیر از شاهرخی و جلال طالبی ، تقریبا همه مربیان تیم ملی یا خارجی بودند یا از این دو تیم آمدند . آن هم در تمام دهه ۷۰ و ۸۰ ، یعنی در عرض ۲۰ سال. یعنی کسی که تعلقی به این دو رنگ نداشته در فوتبال مان حتی دیده هم نمی شود.»

اما آیا این گفته ها به دلیل دلخوری مجید جلالی از اتفاقات بر سر انتخابش به عنوان مربی تیم ملی امید است؟ او پاسخ می دهد:« نه ، من دلخور نیستم. اگر حاضر بودم به هر قیمتی کار کنم که می شدم سرمربی تیم امید. من از یک کلیت می گویم. نه دلخورم نه اهمیتی می ئهم. من بارها می توانستم سرمربی تیم ملی باشم ولی برای خودم چارتی داشتم و اصولی. همین سری آخر هم من بودم که شروطم را گفتم و خواسته داشتم. ببینید من در فوتبال به حقم رسیدم و دنبال منافع مادی از آن نیستم. یعنی اینکه زیاده خواهی نمی کنم. عشقم این است که کار کنم و آرامش داشته باشم. برای همین است که از زندگی ام کندم و رفتم اهواز با خانواده ام. رفته ام یک گوشه خلوت از کشور که بشود با آرامش و با عشق کار کرد.حالا مهم نیست که بقیه درباره ام چه فکری می کنند. من عقاید خودم را دارم. خوب یا بد. اگر حرفی می زنم از حسادت نیست و اصلا از اینکه سرمربی تیم ملی امید نشدم ، از کسی دلخوری ندارم. گفتم ، فوتبال رنگی ، مصداق خواستی و برایت مصداق آوردم.»

یکی از ایرادهایی که در همه این سال ها از جلالی گرفته می شود ، اتهاماتی از جنس گفته های محمد دادکان است. رئیس اسبق که به مجید جلالی می گوید:« این آقا معلم چطور سالی ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون می گیرد و می گوید فوتبال ما ناپاک است. او خودش اگر این کار بد است ، چرا از این پول ها می گیرد!» اتهامی که شاید مجید جلالی اولین بار به آن پاسخ می دهد:« شاید ایشان یادش رفته. بله من ۲۰ سال تو این مملکت معلم ورزش بودم. آن هم در جایی از تهران مثل محله عارف که محله پدری ام است. جایی که به بودن در آن افتخار می کنم. هنوز هم پدرم همان جا زندگی می کند و امکان ندارد بیایم تهران و آنجا نروم پیش بچه محل ها. ۲۰ سال معلمی کردم و وسیله زیر پایم یک هونا ۱۲۵ بود. در تمام دهه ۶۰ ، حقوق معلمی من از ۲۷۰۰ تومان رسید به ۶ هزار تومان . در دهه ۷۰ هم پول زیادی بدست نیاوردم. همین الان خیلی از تیم ها پول هایی بیشتر از این را برای مربیان درجه چندم خارجی هزینه می کنند و خود من هم پیشنهاد های بهتری دارم اما فقط به اندازه ای می خواهم که نرمال باشد و حق کاری که می کنم به نسبت کار باقی مربیان. حرف زدن انتقاد کردن خیلی راحت است اما انصاف هم بد نیست.»

او در حرف هایش از محله عارف گفت. جایی که نمادش کسی نیست غیر از علی پروین؛ پروین که البته یکبار بدجوری آقا مجید را سر کار گذاشت؛« علی آقا هنوز هم برای من عزیز است. بعد از ماجرای پرسپولیس دیگر هیچ وقت با هم روبرو نشدیم. من بشاگرد بودم که ایشان زنگ زدند و راجع به پرسپولیس حرف زدیم. تیم آن موقع مدیر هم نداشت. او گفت بچه محلی واسه همین وقت هاست و من هم آمدم اما نمی دانم چطور همه چیز ریخت به هم و نشد. بعد از آن ۵ روز در حالت کما بودم. نمی فهمیدم چه کار می کنم. آن شوک موجب شد که در کارم خودکشی کنم و به قندی بروم. تیمی که همه می دانستند سقوط می کند اما من فقط می خواستم برگردم و خودم را ثابت کنم اما خراب کردم.»

غیر از علی پروین ، جلالی برخوردهایی هم با امیر قلعه نویی داشته. او که ابتدا برای امیر« مرد » بود و بعد شد « یارو» ؛ « من با امیر هم بازی باودم و رفیق. برایم فرقی ندارد او درباره ام چه حرفی زده. ۲۰ بار دیگر هم اگر فکر کنم سرنوشت تیم های لیگ به دست ما افتاده از تمام جانم مایه می گذارم تا پاک بازی کنیم. حالا چه امیر قلعه نویی مقابلم باشد یا دایی یا اصلا یک مربی خارجی. هر کسی برای خودش اعتقادی دارد. یک روز به من گفت ، آن روز چیزی در دلش نبود . یک روز هم گفت :« یارو» ، باز هم عصبی بود و چیزی در دل نداشت. من نه از اولی خوشحال شدم و نه برای دومی خیلی ناراحت. به او هم حق می دهم . همه ما گاهی در کارمان کم می آوریم و عصبی می شویم. از دستش ناراحت نیستم. این را جدی می گویم.»

جلالی می خواهد فصل بعد هم در فولاد بماند و بازیکن بسازد:« من امسال هم از بچه های خوزستانی تست گرفتم و ۵ تا جووان پیدا کردم که مثل الماس می درخشند. فقط کافی است لیگ بعد شروع بشود و این ها را ببینید. من چون کارم را با جانم انجام می دهم ، خیلی هم سختی می بینم. همه جور انگی می شنوم چون باج نمی دهم و کار کثیف نمی کنم. یک روز می گویند لابی می کند. یک روز هم می گوید دورش رمال آورده. مهم نیست بگذار هرچه می خواهند بگویند. مهم این است که خودم وجدانی راحت پیش خدایم دارم.»



[/B]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن