تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816021825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار منطقه 13 در جمع خبرنگاران: احداث شهر بازي و تله كابين در پارك ملي سرخه حصار// كسب اعتبار از طريق جذب پتانسيل هاي بخش خصوصي


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: شهردار منطقه 13 در جمع خبرنگاران: احداث شهر بازي و تله كابين در پارك ملي سرخه حصار// كسب اعتبار از طريق جذب پتانسيل هاي بخش خصوصي


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: شهردار منطقه 13 اعلام كرد: احداث شهر بازي در پارك ملي سرخه حصار با رعايت اصولي كه به بافت طبيعي شهر خلل وارد نكند و استانداردهاي محيط زيست را رعايت كند در دست بررسي و مطالعاتي است.

به گزارش روز شنبه خبرنگار شهري گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، مهندس عليرضا جعفري در نشست خبري خود كه به منظور آگاه سازي شهروندان نسبت به اقدامات و عملكرد شش ماهه نخست منطقه 13 شهرداري تهران ترتيب داده شده بود ، اعلام داشت: رشد 200 درصدي اعتبارات و برنامه هاي منطقه نسبت به سال هاي قبل سبب شد تا منابع خوبي براي بهره برداري از امكانات در اختيار داشته باشيم.
وي درخصوص سال نوآوري و شكوفايي افزود: بر اساس اين نام گذاري و شعار شكوفايي سال 87، بر اساس سياست هاي شخص قاليباف مبني بر بهبود كيفيت زندگي، استارت انجام 32 پروژه ابنيه در سطح منطقه زده شد.
شهردار منطقه 13 با اشاره به اولويت برنامه هاي شهرداري منطقه 13 خاطرنشان كرد: افزايش سطح فضاي سبز منطقه، روان سازي ترافيك، در حوزه هاي اصلي فرامنطقه اي در دستور كار است كه احداث اتوبان هاي شهيد باقري، ياسيني، تعريض خيابان هاي دماوند و پيروزي از اولويت هاي موجود در سطح منطقه است.
وي با بيان اينكه 30 درصد از سطح منطقه را بافت فرسوده تشكيل مي دهد خاطرنشان كرد: نوسازي بافت فرسوده از ديگر اولويت هاي كار است كه اين بافت ها در محدوده خيابان 17 شهريور تا خيابان بزرگ راه امام علي و خيابان صفا قرار دارد.
به گفته جعفري، اعتبار منطقه اي خاصي براي مجموعه بافت هاي فرسوده منظور نشده بلكه اين اقدام در سياست هاي سازمان نوسازي شهرداري تهران، احداث پروژه نوسازان و نگاه خانه به خانه دنبال مي شود و در نظر داريم تا در اين راستا از پتانسيل هاي بخش خصوصي نيز استفاده كنيم.
شهردار منطقه 13 گفت: در ابتداي امسال هيات عامل نوسازي منطقه 13 جهت رسيدگي به وضعيت بافت هاي فرسوده سطح منطقه تشكيل شده و شهرداري منطقه 13 اولين منطقه اي است كه هيات عاملش در اين جهت تشكيل شده است.
وي با اشاره به لزوم حركت به سمت استراتژي نهاد اجتماعي و اعمال سياست ناحيه محوري، آن را از تاكيدات قاليباف شهردار تهران دانست و افزود: سعي شده تا نگاه شهروندان به شهرداري از يك سازمان خدماتي به يك نهاد اجتماعي تبديل شود و بر اساس سياست ناحيه محوري، كل خمات شهرداري به كوچه هاي بن بست و كوچه پس كوچه هاي باريك شهر هم برسد.

** برگزاري اولين همايش تكنولوژي نوين در مديريت شهري با نگاه اجرايي
شهردار منطقه 13 در خصوص IT و فناوري هاي نوين در حوزه مديريت شهري اعلام داشت: در صدد هستيم تا اولين همايش تكنولوژي نوين در مديريت شهري را با رويكردي اجرايي در سطح منطقه برگزار و به رفع موانع اجرايي جهت بهره برداري از تكنولوژي هاي نوين اقدام كنيم.

** دو سالن سينما تا دهه فجر افتتاح مي شود
جعفري با اشاره به فعاليت هاي مربوط به عرصه اجتماعي و فرهنگي اذعان داشت: در حال حاضر از دو سينماي موجود در سطح منطقه تنها يك سينما فعال است كه كار احداث 12 سالن سينما در دستور كار قرار داشته و تا دهه فجر امسال دو سالن سينما كه قابليت سالن هاي اجتماعات و تئاتر دارد به بهره برداري مي رسد.
وي درخصوص اعتبارات فضاهاي فرهنگي اجتماعي اعلام كرد: 11 ميليارد و 220 ميليون تومان از سوي شهرداري و 50 ميليارد تومان از طريق جذب اعتبارات سرمايه گذاران بخش خصوصي حاصل شده است.
وي خاطرنشان كرد: افزايش، تجهيز و نوسازي فضاهاي ورزشي، باز پيرايي پارك ها و بوستان ها و تجهيز آن ها به وسايل بازي كودكان و احداث يك شهربازي در سطح منطقه 13 و در پارك سرخه حصار در دست بررسي و كار مطالعاتي است.

** بدون پتانسيل شوراياري ها به اهداف مورد نظر نمي رسيم
به گفته شهردار منطقه 13 تاكنون با برنامه ريزي هاي 9 ماهه 70 درصد از برنامه ها و فعاليت هاي سطح منطقه محقق شده كه اميد است تا 108 عنوان پروژه ابنيه به بهره برداري رسيده و در زيرمجموعه اين عناوين بالغ بر 80 پروژه عمراني وجود دارد.
جعفري درخصوص پتانسيل هاي موجود در شوراياران سطح منطقه 13 تاكيد داشت: ظرفيت شوراياران به عنوان فرصتي محسوب شده و تحقق اهداف و برنامه ها در شهر پيچيده اي مثل تهران بدون مشاركت شوراياران نشدني است.
وي افزود: شوراياران بهترين ابزار بوده و به عنوان تصميم سازان در تصميم گيري ها واقعيت هاي شهر را به مديريت شهري يادآور مي كنند.

** ايمن سازي تقريبي بازارچه شهرستاني انجام شده است
وي درخصوص بازارچه شهرستاني گفت: اين بازارچه از بازارچه هاي قديمي تهران است كه ساماندهي آن از سوي اداره آب، برق، گاز، نيروي انتظامي و آتش نشاني آغاز شده است.
جعفري با اعلام اينكه اين بازار وضعيت بحراني داشت يادآور شد: چنانچه در اين بازارچه اتفاقي رخ دهد امدادرساني در اين بازار وضعيت نابساماني داشته و اين شرايط براي مديريت شهري پسنديده نيست.
وي افزود: در حال حاضر سازمان برق، ايمن سازي شبكه برق را انجام داده و كليه لامپ هاي اين بازارچه را به لامپ هاي كم مصرف تبديل كرده است، همچنين سازمان گاز نيز ايمن سازي فضاي گاز و انشعابات را ايجاد كرده و شهرداري نيز در حوزه بهسازي معابر، آسفالت، جدول و كنترل ورودي هاي آب هاي روان اقداماتي را انجام داده است.

** پادگان هاي منطقه 13 ظرفيت مناسبي براي ارتقاي فضاي سبز است
شهردار منطقه 13 در خصوص حضور پادگان هاي نظامي در سطح شهرداري منطقه 13 خاطرنشان كرد: در حال حاضر توافقات موثري با نيروهاي مسلح انجام شده كه در صورت عملياتي شدن، فرصت هاي خوبي براي منطقه پديد مي آورد.
وي افزود: در اين صورت بحث رفع محدوديت هاي ارتفاع در املاك حاشيه پادگان ها اهميت بسزايي داشته و بر اساس طرح جامع تهران اين پادگان مي تواند ظرفيت هاي حوزه فضاي سبز را افزايش داده و اين محدوديت از طريق املاك همجوار پادگان رفع شود.
جعفري با بيان اينكه تعريض خيابان پيروزي و آزادسازي اين خيابان از طريق مذاكرات صورت گرفته قابل حل است خاطرنشان كرد: بر اساس مذاكرات صورت گرفته مقرر شده به ازاي اين آزادسازي تسهيلات شهري در همان فضا به ارتش اختصاص يابد و يا تسهيلاتي در ساير نقاط شهر تهران ارايه شود.

** از پتانسيل هاي بخش خصوصي نهايت استفاده را خواهيم برد
وي با اشاره به ساير معارضين ملكي و شغلي مربوط به محدوده منطقه 13 اعلام كرد: با توجه اعتبارات پيش بيني شده و تورم هاي موجود عمليات اجرايي معارضين ملكي مربوط به اتوبان شهيد ياسيني و باقري در حد 100 درصد به اتمام رسيده است.
جعفري ابراز اميدواري كرد تا بر اساس محدوديت هاي اعتبارات مربوط به تعريض خيابان پيروزي و دماوند، اين اقدام نيز صورت گيرد.
وي در اين ارتباط ادامه داد: به دليل كمبود اعتبار در صدد هستيم تا از پتانسيل هاي سرمايه گذاري بخش خصوصي نيز استفاده كرده و با تعريف يك بازي برد- برد سرمايه گذار خصوصي را جذب كرده و نيازهاي منطقه اي از اين طريق برطرف كنيم.

** احداث شهر بازي در سرخه حصار بدون آسيب زدن به اين پارك ملي
به گفته وي اعتبارات منطقه 13 نزديك به 62 ميليارد تومان بود كه با جذب سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي اين رقم بالغ بر هزار ميليارد تومان خواهد رسيد.
شهرداري منطقه 13 در جمع خبرنگاران از احداث يك شهر بازي در سطح منطقه سرخه حصار خبر داد و خاطرنشان كرد: ايجاد شهر بازي با اين رويكرد كه به بافت طبيعي شهر و استانداردهاي محيط زيست خللي وارد نشود در دست بررسي است و احداث تله كابين داخل شهري به گونه اي كه از بالا به پايين به پارك ملي سرخه حصار اشراف داشته باشد بررسي خواهد شد.

** شهرداري ارگان پاسخگو به چهار هزار خانوار شهرك زيتون نيست
جعفري درخصوص تخريب شهرك زيتون اين واقعه را ناخوشايند دانست و گفت: شهرداري مخالف چنين وقايعي بوده و بايد حق چهار هزار خانوار احيا شود.
وي افزود: چنين فرصت هايي مورد پسند ما نبوده و لازم است تا تعهداتي در برابر چهار هزار خانوار اعمال شود.
جعفري با اعلام اينكه شهرداري ارگان پاسخگوي چهار هزار خانوار شهرك زيتون نبوده در حالي كه در كنار اين چهار هزار خانوار براي احقاق حقشان هستيم تاكيد كرد: بايد تمامي حركت ها از طريق مراجع قانوني انجام گيرد.
وي تعداد بوستان هاي در حال احداث را پنج بوستان بر آورد كرد و اعلام داشت: بوستان CNG، نيروي هوايي، زينبيه، بوستان بهمن و شهيد اشراقي در دست احداث است.

** فلاور باكس هاي منطقه 13 طراحي و خريداري شده اند
شهردار منطقه 13 در پاسخ به سوال خبرنگار ايسكانيوز درخصوص نصب فلاور باكس هايي در سطح منطقه تاكيد كرد: فلاور باكس ها در فضاهاي ارتفاعي مثل پل ها نصب خواهد شد و كار طراحي آنها انجام شده است كه نصب نهايي آنها تا پايان سال انجام خواهد شد.

** انتقال فرودگاه دوشان تپه منتفي نشده است
جعفري در پاسخ به سوال خبرنگاري درخصوص علت منتفي شدن انتقال فرودگاه دوشان تپه چه بوده ، خاطرنشان كرد: در جريان منتفي شدن انتقال فرودگاه دوشان تپه نيستم بلكه در بحث پدافند غير عامل شهر تهران بحث شده كه اين فرودگاه بتواند كار كرد خود را حفظ كند و انتقال منتفي نشده است.
وي افزود: اين فرودگاه با توجه به رويكردي كه دارد با رويكرد سابق مي تواند از فضاهاي پيراموني فرودگاه براي بهره برداري هاي ذخيره شهري مورد استفاده قرار گيرد و از سوي ديگر در مواقع بحراني كاركرد و قدرت مانور امدادي در سطح شهر پديد آيد.
شهردار منطقه 13 درخصوص اتصال خيابان شهيد اشراقي به خيابان سبلان گفت: در ابتدا ارتش با اين اقدام مخالفت كرد اما با توجه به طرح هاي جديدي كه براي ايمن سازي و زير فرودگاه منظور شده است اين اقدام در دست بررسي است./146/125
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1355]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن