تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815493269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عوايد موقوفات شهريار 140 درصد رشد داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عوايد موقوفات شهريار 140 درصد رشد داشته است
كرج - خبرگزاري مهر: رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهريار از رشد 140 درصدي عوايد موقوفات شهريار نسبت به سال گذشته خبر داد.

بهزاد پوركهن در گفتگو با خبرنگار مهر در شهريار اظهار داشت: كمكهاي خيرين كه به اين اداره وارد مي شود در بخشهاي مختلفي از جمله كمك به مستمندان، كمك به تعمير و احداث مساجد و هزينه هاي اطعام و عزاداري، سخنراني، خريد و توزيع قرآن و كتب مذهبي به محصلان بي بضاعت و بخشهاي عمراني و فرهنگي هزينه شده است.

وي افزود: طي يك سال گذشته برگزاري بيش از 800 مراسم مختلف مانند دعاهاي يوميه در تعدادي از بقاع، برپايي جشنهاي مولودي ائمه اطهار، برگزاري مراسم سوگواري و روضه خواني و مراسمهاي فرهنگي، مذهبي، يادياران، هفته منابع طبيعي و روز درختكاري، تجليل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران، برگزاري فعاليتهاي قرآني از جمله كلاسهاي روخواني، روانخواني و تفسير قرآن، برگزاري محفل انس با قرآن و تهيه و توزيع بيش از دو هزار جلد قرآن كريم و مفاتيح و كتابهاي مذهبي از فعاليتهاي اجرايي اين اداره در بخش فرهنگي است.

اين مسئول خاطرنشان كرد: اتمام بازسازي و مرمت بقاع امامزادگان جعفر و محسن(ع) واقع در خاوه و امامزاده يحيي (ع) واقع در بكه و امامزاده قاسم (ع) واقع در بيدگنه و شروع به كار 11 پروژه و اقدام مربوط به تعدادي از بقاع، اقدامات اين اداره در بخش عمراني بوده است.

پوركهن بيان داشت: در بخش تنظيم اسناد، هزار و 345 فقره قرارداد اجاره تنظيم شده كه بخش اعظم آن مربوط به اسناد اوليه است كه نشان دهنده استقبال متصرفين از مقررات اوقافي است كه در مقايسه با سال قبل 18 درصد رشد داشته است.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهريار يادآور شد: در بخش ثبتي براي 176 هكتار از اراضي موقوفات تقاضاي ثبت داده شده كه حدود 50 هكتار در مراحل نهايي صدور سند مالكيت به نام موقوفات است كه قريه قاسم آباد و كبودين جزء مهمترين مناطق هستند.

وي همچنين متذكر شد: در بخش ثبتي بقاع متبركه براي شش بقعه تقاضاي ثبت به عمل آمده كه در مراحل اداري و صدور اسناد تحت پيگيري است.
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن