تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814686672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اظهارات شديداللحن بيژني عليه رويانيان احمدي نژاد با مشكلا ت شهروندان غريبه است


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اظهارات شديداللحن بيژني عليه رويانيان احمدي نژاد با مشكلا ت شهروندان غريبه است
گروه اجتماعي: انتقادات تند سردار رويانيان رئيس پليس راهنمايي و رانندگي كل كشور از اظهارات محمدباقر قاليباف شهردار تهران كه وي در آن اظهارات از عملكرد ستاد تبصره 13 به شدت انتقاد كرده بود، با واكنش شديداللحن مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني روبه رو شد.
مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني با انتقاد از نظرات اخير سازمان مديريت بر حمل و نقل و سوخت گفت: آنهايي كه اين نقدها را مي كنند و مي خواهند مردم را مثل الوار در اتوبوس بگذاريم آيا خود سوار اتوبوس مي شوند و دردهاي شهرونداني كه از اتوبوس هاي غير استاندارد استفاده مي كنند را مي دانند.
به گزارش ايلنا، بيژني در كنفرانس مطبوعاتي خود با بيان اين مطلب در پاسخ به تخريب هايي كه در چند روز گذشته از سوي سردار رويانيان و مجموعه دولت عليه شهرداري تهران به خاطر وارد كردن اتوبوس هاي جديد در خط BRT راه افتاده يادآور شد: تعجب مي كنم كه چرا در اين مملكت هر كسي كه كار مي كند بيشتر گرفتار مي شود و حواشي هاي زيادي آن را در بر مي گيرد.
وي افزود: هميشه به سمت قطاري كه در حال حركت است سنگ مي اندازند نه قطاري كه ايستاده، گويا ما هم در شهرداري تهران بايد جوابگوي اين باشيم كه چرا براي شهروندان تهراني كار مي كنيم و در آستانه مهر و ماه رمضان سعي مي كنيم رفاه بيشتر آن ها را رقم بزنيم.
مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني در پاسخ به سوال ايلنا در مورد اينكه برخي از رفتارهاي اخير حكايت از برخورد سياسي با حمل و نقل تهران دارد گفت: مردم بايد تشخيص دهند كه اين موضوع سياسي كاري است يا نه. چرا كه شهرداري تهران كه تنها به دنبال آرامش شهروندان است و براي احترام به حقوق شهروندي تا كنون از هيچ تلاشي فروگذاري نكرده است .
وي افزود: طبيعي است كه حرف هاي بي ربط مسوولان به خاطر فعاليت هاي موثر در شهر است.
بيژني در خصوص اين سوال كه سردار رويانيان روز يكشنبه قبل از تشكيل مصاحبه مطبوعاتي به دفتر رياست جمهوري احضار شده و پس از آن اين سخنان را گفته است گفت: با ابراز تاسف از سخنان اخير رئيس پليس راهنمايي و رانندگي كشور بايد بگويم كه ما انتظار داشتيم با توجه به سوابق رويانيان مشكلات ترافيكي تهران تا ميزان بسيار زيادي رفع شود اما جاي گله دارد كه چرا اين مسوولان در آستانه ماه رمضان چنين رفتارهاي سوال برانگيز و غير منصفانه اي را مي كنند.
وي خطاب به سردار رويانيان گفت: وظيفه انسان ها در آستانه ماه مبارك رمضان رعايت شرع و عرف دين است اما گويا صداقت و انصاف لازم را در سخن گفتن با مردم نداريم.
وي افزود: «بايد با مردم صادق بود و حقيقت ها را به مردم گفت و تنها راه كار هم مطالعه دقيق آمار و ارقام است».
بيژني به كنايه خطاب به آماري كه رويانيان ارائه كرده گفت: به نظر مي رسد كه آمار و ارقامي كه برخي از مسوولان دولتي در اختيار رويانيان گذاشته بودند پر از اشتباه و غلط بود و ايشان هم گويا بدون مطالعه و آگاهي از ايرادات آمار، تنها در مصاحبه خود به بيان آمار پرداخته است.
مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني اعلام آمادگي كرد كه شهرداري در يك مناظره با حضور رسانه هاي جمعي تمام مدارك مربوط به اتوبوسراني را ارائه و نظارت اعضاي ستاد تبصره 13 را بخواهد.
وي در خصوص ادعاهاي رويانيان در مورد افزايش بودجه حمل و نقل عمومي ارائه شده از سوي دولت نهم نسبت به دولت قبل گفت: هيچ گاه نبايد خودمان را با سطح خدماتي كه وجود نداشته مقايسه كنيم چرا كه ستاد تبصره 13 از سال 84 آغاز به فعاليت كرد حال چگونه است كه دولت نهم خود را در مورد ارائه خدمات با سال هايي مقايسه مي كند كه اصلا تبصره 13 اي وجود نداشته است.
بيژني در مورد اينكه چرا خواستار بررسي عملكرد تبصره 13 شده اند گفت: ما تنها خواستار اين بوديم كه مشخص شود تبصره 13 در سه سال گذشته چه كارهايي انجام داده و چه تعهداتي براي امسال دارد.
وي افزود: اگر دوستان مطمئن هستند كه در تبصره 13 خلاف مصوبه مجلس عمل نكردند پس چرا با پيشنهاد شهردار تهران در مورد بررسي عملكرد اين ستاد تا اين ميزان برآشفته اند.
مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني در پاسخ به سخنان رويانيان در مورد اينكه هر اتوبوس بايد 1200 نفر را در روز جابه جا كند به كنايه گفت: شهروندان گوشت سلاخي نيستند كه هر روز 1200 نفر از آن ها را به زور در اتوبوس هاي غير استاندارد بگنجانيم. اگر قرار باشد با اين حرف هاي رويانيان پيش برويم نتيجه اي جز شكستن دست و گرفتن قلب هاي شهروندان به دست نميآيد.
بيژني با اشاره به اينكه از اتوبوس هاي غير استانداردي كه در خيابان هاي تهران هستند نبايد انتظار داشت كه بيشتر از 500 مسافر را جابه جا كنند تاكيد كرد: اين آمار قشنگي است كه بخواهيم اين اتوبوس ها در روز 1200 نفر را جابه جا كنند. وي با ابراز تاسف غريبگي رييس جمهوري با مشكلات شهروندان گفت: دردهاي آن موقع شهرداري با دولت سابق اكنون هم وجود دارد مگر دولتمرد امروز تا سه سال پيش در شهرداري تهران نبود.
بيژني در پاسخ به سوال خبرنگاري در مورد اينكه گويا برخي ها مي خواهند بين پليس تهران و شهرداري تهران هم اختلاف درست كنند گفت: با اين رفتارها گاه احساس مي شود كه برخي چنين تمايلي براي اينكه بين پليس و شهردار شكاف ايجاد كنند دارند.
وي افزود: مشخص نيست كه چه سياستي دنبال ايجاد اين گونه حواشي هستند. اما شهرداري از خدمات پليس هميشه تشكر كرده و تلاش خود را براي رفاه شهروندان انجام مي دهد.
مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني تصريح كرد: به نظر مي رسد كه نبايد ذائقه شيرين مردم را با اين گونه حواشي سياسي تلخ كرد چرا كه شهرداري راهي را آغاز كرده و بي شك اتوبوس هاي جديد را تا آخرين دستگاه وارد خواهد كرد.
وي در حالي كه قضاوت را در مورد اينكه چه كسي كار مي كند و چه كسي در حق مردم تهران كم لطفي مي كند به خود شهروندان سپرد گفت: بر خلاف صحبت هاي اين مقام مسوول از تاريخ اول فروردين 87 تا 30 مرداد ماه امسال آمار تصادفات در خطوط بي.آر.تي نسبت به مدت مشابه سال قبل 74 درصد كاهش يافته است.
وي در مورد اين اظهار نظر رويانيان كه اتوبوس هاي جديد پلاك ندارند گفت: شركت هاي مسوول و راهنماي و رانندگي موظف به پلاك كردن خودروها هستند و اين در حالي است كه در زمان مسووليت همين افراد، دو هزار و 300 دستگاه اتوبوس فاقد پلاك در تهران حركت مي كرد كه اكنون بالغ بر 75 درصد آن ها پلاك شده است.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن