تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 24 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806508531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي كوتاه از منطقه چهارم خبري


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خبرهاي كوتاه از منطقه چهارم خبري
داخلي. اجتماعي. خبرهاي كوتاه

***

* تبريز ، معاون سياسي و اجتماعي فرماندار تبريز ايجاد تحول در الگوها و عملگرايي را از ويژگي اصلي دولت نهم در مقايسه با دولت‌هاي پيشين ارزيابي كرد "عبدالاحد بهارلونژاد" در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در خصوص عملكرد دولت نهم گفت : دين گرايي و مردمي بودن رييس جمهور از ديگر شاخص‌هاي اين دولت و نيز يكي از عوامل عمده گرايش مردم به آقاي احمدي نژاد است. وي سفرهاي استاني رياست جمهوري را موجب تغيير در مدل مركز محوري توصيف كرد كه انتقال عناصر تصميم‌گيري از كانون قدرت به اقصي نقاط كشور را به وجود آورده است.

***

*اصفهان،فرماندار گلپايگان از تحويل فرم‌اطلاعات اقتصادي خانوارها در اين شهرستان توسط ‪ ۸۰‬درصد از مردم گلپايگان خبر داد."همت‌الله مومني"در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا پيش بيني كرد: با تمديد مهلت يك روزه جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها توسط پايگاههاي جمع آوري اين رقم به ‪ ۹۰‬درصد برسد. وي افزود:‪ ۶۸‬هزار و‪ ۷۷‬نفر در قالب‪ ۲۱‬هزار و‪ ۷۱۳‬خانوار فرم‌هاي اطلاعات اقتصادي را در اين شهرستان تاكنون پر كرده‌اند.

***

*شهركرد،معاون توانبخشي سازمان بهزيستي چهارمحال وبختياري گفت:اين سازمان درراستاي خدمات‌رساني از لحاظ كيفي به سالمندان مقام‌نخست كشور را كسب كرد.

"تهمينه اسماعيلي" در جلسه ساماندهي سالمندان چهارمحال و بختياري افزود:
هم‌اكنون ‪ ۱۲‬مركز نگهداري و خدمات رساني به سالمندان دراستان فعال است كه هفت مركز از اين تعداد روزانه، سه مركز شبانه‌روزي و دو مركز جامع خدمات رساني به سالمندان در خانه است.وي گفت: بيش از يكهزارو‪ ۷۰۰‬نفراز سالمندان استان زير پوشش خدمات اين مراكز هستند كه يكصد نفر ازاين تعداد در مراكز شبانه‌روزي،‪ ۵۰۰‬نفر روزانه و مابقي از خدمات مراكز جامع خدمات‌رسان استفاده مي‌كنند.

***

* كاشان، رييس اداره حفاظت محيط زيست كاشان گفت: امسال بيش از ‪ ۲۲‬شكارچي متخلف دستگير شده‌اند."سيف‌الله انصاري"در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت:
اين شكارچيان در قالب ‪ ۱۱‬گروه ‪ ۲‬نفره بوده‌اند كه پرونده آنها جهت پيگيري تحويل‌مقامات قضايي شده‌است.وي‌بااشاره به‌اينكه آخرين گروه شكارچيان متخلف، روز گذشته دستگير شدند،اظهار داشت:از اين گروه كه از جمله شكارچيان متخلف با سابقه هستند، دو قبضه اسلحه قاچاق شامل يك قبضه برنو و يك قبضه ساچمه زني كشف و ضبط شده است.انصاري افزود: همچنين سه راس لاشه شكار شامل كل و بز وحشي از اين گروه ضبط شده است.

***

* كاشان،مسوول مركز فوريتهاي پزشكي(اورژانس ‪۱۱۵)‬دانشگاه علوم پزشكي كاشان گفت: اين مركز در المپياد علمي و عملي فوريتهاي پزشكي موفق به كسب مقام پنجم شد."ابوالفضل شجاعي" در گفت و گو با ايرنا افزود: در اين المپياد، "ابراهيم زيلويي"، كارشناس پرستاري از كاشان در بين يكصد شركت‌كننده از اورژانسهاي ‪ ۱۱۵‬سراسر كشور موفق به كسب اين مقام شد. به گفته وي، "عباس عليزاده"، كارشناس پرستاري يكي ديگر از نيروهاي فوريتهاي پزشكي كاشان در اين المپياد مقام يازدهم را بدست آورد.شجاعي اظهار داشت: اين المپياد به منظور سنجش سطح معلومات و مهارتهاي نيروهاي فوريتهاي پزش‌كي در دو مرحله علمي و عملي از سوي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي براي اورژانسهاي پيش بيمارستاني كشور برگزار شد.

***

* شهركرد،معاون سازمان بازرگاني چهارمحال و بختياري گفت: به منظور رفاه حال مردم اين استان توزيع لوازم‌التحرير(دفترچه) با حواله مدارس و مراكز آموزش و پرورش استان آغازشد."رحمت الله صفري" روز دوشنبه درگفت وگو با ايرناافزود: سبد دفترچه تحرير دانش‌آموزان اين استان بين فروشگاه‌هاي بزرگ، كتابفروشي‌هاي معتبر در حال توزيع است.به گفته وي،قيمت تعاوني دفترچه‌هاي ‪ ۴۰‬برگ ‪ ۶۰ ،۷۰۰‬برگ يكهزار،‪ ۸۰‬برگ يكهزار و‪ ۲۰۰‬و يكصد برگ يكهزار و ‪۵۰۰‬ ريال دراختيار دانش آموزان قرار مي‌گيرد.

***

* كاشان، مسوول واحد طرح و برنامه مديريت جهاد كشاورزي شهرستان آران و بيدگل، گفت:طرح جاري آمارگيري گندم و جو در اين شهرستان اجرا شد." محمد مسعودي راد"در گفت و گو با ايرنا با اشاره به اينكه اين طرح از نيمه اول تيرماه امسال شروع و در نيمه دوم مرداد ماه سالجاري پايان يافت، افزود:
در اجراي اين طرح از كشاورزان ‪ ۱۷‬روستا و چهار منطقه شهري اين شهرستان و ‪ ۵۹۲‬بهره بردار اين مناطق فهرست برداري شده است.وي‌هدف از اجراي اين طرح را تخمين سطح زير كشت، مقدار توليد و برآورد هزينه توليد و قيمت تمام شده هر كيلوگرم از محصولات گندم و جو ذكر كرد.

***

* يزد،روابط عمومي‌استانداري يزد در اطلاعيه‌اي‌ساعات كارادارات و دستگاههاي دولتي در اين استان را در ماه مبارك رمضان اعلام كرد. به گزارش ايرنا به نقل از اين روابط عمومي ساعات كار ادارات اين استان صبح‌ها با يك ساعت تاخير در ساعت ‪ ۸/۱۵‬دقيقه و ساعات تعطيلي آن با ‪ ۱/۵‬ساعت تعجيل در ساعت ‪ ۱۳‬خواهد بود.در اين اطلاعيه كه نسخه‌اي ازآن به دفترايرنا ارسال شد، آمده است:هرگونه فعاليت فوق برنامه، قبل يا بعد از پايان ساعات كار رسمي اداري انجام شود.ساعت شروع بكار بانكها و مدارس نيز ‪ ۳۰‬دقيقه قبل از آغاز بكار ادارات خواهد بود.

***
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن