تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812640971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
ساخت مستند «هادي ساعي» آغاز شد
مستند «سرو ساعي» به كارگرداني مجيد توكلي و تهيه كنندگي احسان دلاويز در مورد هادي ساعي كليد خورد. مجيد توكلي بعد از ساخت مستندي درباره علي پروين،هفته گذشته مستند جديد خود را درباره زندگي «هادي ساعي»،قهرمان المپيك و جهان آغاز كرد. توكلي كه فيلم مستند «سوزوكي به بهشت مي رود» را در باره شخصيت هاي اخراجي ها آماده نمايش دارد درباره «سرو ساعي» گفت: هدف اصلي ما در اين فيلم بررسي زواياي مختلف زندگي هادي ساعي است.ابعاد گوناگوني كه وقتي در مرحله تحقيق بوديم به آن رسيديم و به نكات ويژه اي درباره رسيدن او به چنين جايگاهي دست پيدا كرديم كه به طور حتم ديدني است.

سانشوكاران تمرين خود را آغاز كردند
سانشوكاران ايران براي حضور در جام جهاني چين تمرين خود را در ورزشگاه آزادي آغاز كردند. مدال آوران تيم ملي ووشوي ايران در رقابت هاي جهاني سال گذشته از 29 تا 31 شهريور ماه جاري در جام جهاني هاربين چين شركت مي كنند. در بخش مردان حميدرضا قلي پور در وزن 80-كيلوگرم و دارنده مدال طلاي جهاني، اسلام قرباني نايب قهرمان سه دوره جهان در وزن 75-كيلوگرم، حسين اوجاقي در وزن 85-كيلوگرم و علي اصغر شعباني در وزن 90-كيلوگرم و در بخش بانوان زهرا كريمي در وزن 60-كيلوگرم و راضيه طهماسبي در وزن 56-كيلوگرم به عنوان 2 نايب قهرمان جهان و همچنين خديجه زينال زاده در وزن 48-كيلوگرم و فرزانه دهقان در وزن 52-كيلوگرم به عنوان 2 سانشوكار صاحب مدال برنز نمايندگان ايران در اين دوره از مسابقات خواهند بود. اين نفرات آخرين تمرينات خود را از روز گذشته در آزادي آغاز كردند.

ناكامي كشتي تلاش فدراسيون هاي ديگر را كمرنگ كرد
نايب رئيس كميته ملي المپيك گفت: عملكرد ضعيف كشتي موجب شد تا تلاش ديگر فدراسيون ها ناديده گرفته شود.محمود خسروي وفا در مراسم تجليل از مدال آوران المپيكي افزود: خوشحالم كه براي اولين بار هداياي قهرمانان پيش از اينكه عرقشان خشك شود، در اختيارشان قرار گرفت. وي ادامه داد: بايد از سازمان تشكر كرد كه اعتبارات خوبي را به ورزش قهرماني اختصاص داد; اگرچه اين ميزان پاسخگوي نيازها نيست; اما نسبت به گذشته پنج برابر شده است. بايد از كميته ملي المپيك و تمامي ورزشكاراني كه در دو سال اخير در اردوهاي تيم ملي روزهاي پراسترسي را پشت سر گذاشته اند، تشكر كنم. وي افزود: خيلي از فدراسيون ها در اين دوره زحمت كشيدند; اما ناكامي هاي كشتي موجب شد كه همگي ناديده گرفته شوند. بايد نگاهمان به المپيك و آسيايي بعدي باشد. بايد از مردم عذرخواهي كنيم كه با وجود حمايت هاي دولت نتوانستيم انتظارات را برآورده كنيم.

نمي خواهم من را پس بفرستند
حامد حدادي گفت: مسئولان باشگاه ممفيس گريزليز آمريكا براي عقد قرارداد نهايي به تهران خواهند آمد. ملي پوش بسكتبال ايران درباره آخرين وضعيت قراردادش با تيم ممفيس گريزليز اظهار كرد: مسئولان باشگاه پيش قراردادم را فرستادند و من پس از امضا، آن را برايشان ارسال كردم. از آنجا كه امكان امضا كردن قرارداد اصلي با فكس و اينترنت وجود ندارد، منتظر هستم تا مسئولان باشگاه ممفيس به تهران بيايند. قرارداد اصلي در راه است و با مشورت رئيس فدراسيون آن را امضا خواهم كرد. وي با اشاره به اين كه خوشحالم كه براي نخستين بار بازيكني از ايران در ليگ NBA حضور پيدا مي كند، متذكر شد: نخستين هدفم خوب تمرين كردن و خوب بازي كردن است. به خاطر خودم و بسكتبال ايران افتخار مي كنم كه براي نخستين بار به ليگ آمريكا راه پيدا كردم. دوست ندارم زود بازگردم و به اصلاح من را پس بفرستند. تلاش مي كنم در ليگ آمريكا بمانم و براي بسكتبال ايران مثمرثمر باشم.

اسم ايران پاي اسپانسرهاي بزرگ را وسط مي كشد
كارشناس فوتبال ايران گفت: سازمان تربيت بدني بايد مشكلات مالي فدراسيون را در آستانه بازي تيم ملي مقابل عربستان حل كند. بيژن ذوالفقارنسب اظهار كرد: اگر وجود مشكلات مالي در فدراسيون فوتبال حقيقت داشته باشد اين مساله در آستانه شروع بازي هاي تيم ملي در رقابت هاي انتخابي جام جهاني چندان خوشايند نيست. سازمان تربيت بدني هم قطعا با توجه به افزايش بودجه بايد شرايطي را براي تيم ملي فراهم كند كه بازيكنان كمترين نگراني ذهني درباره اين مشكلات نداشته باشند. رفت و آمد بازيكنان و هتل محل اقامتشان بايد جوري باشد كه آنها با كمترين مشكل مواجه نباشند و اينكه تيم ملي براي يك سفر به دو كشور مي رود به هيچ وجه قابل قبول نيست. وي افزود: اگر مشكلات مالي كه در فدراسيون فوتبال وجود دارد وارد تيم شود، ضررهايي كه به تيم ملي وارد مي كند غير قابل جبران است. نبايد در بحث امكانات در تيم ملي كوتاهي كرد. فدراسيون فوتبال هم بايد آن قدر در اجرائيات توانمندي داشته باشد و از قدرت مديريت هم برخوردار باشد كه بودجه لازم براي آماده سازي تيم ملي فراهم شود. اسم تيم ملي ايران هم آن قدر جذابيت دارد كه پاي اسپانسرهاي قدرتمند را هم به وسط بكشد. اگر مديران فدراسيون تلاش كنند مي توان اسپانسرهاي خوبي را جذب كرد.

با آمادگي كامل به مصاف عربستان مي روم
تلاش پزشكان بوخوم و تمرين هاي وحيد هاشميان جواب داد و مهاجم ايراني بوخوم برابر شالكه از ابتدا به ميدان رفت. هاشميان در وب سايت شخصي خود نوشت: "خوشبختانه با تلاش دكتر و فيزيوتراپ تيم به بازي با شالكه رسيدم. در اين مسابقه با كمي درد بازي كردم، ولي با كمي استراحت و پيوستن به تيم ملي با آمادگي كامل به بازي با عربستان مي رسم. اميدوارم كه ديگر اين كشيدگي برايم مشكلي ايجاد نكند."

كريمي براي حفظ آرامش تيم ملي سكوت كرده است
مدير برنامه هاي بازيكن سابق تيم ملي فوتبال ايران گفت: علي كريمي براي حفظ آرامش تيم ملي سكوت كرده و حرفي بر زبان نياورده و نمي آورد.ابولفضل جلالي اظهارداشت: يكي از مهمترين دلايل كريمي براي جدايي از باشگاه السيليه قطر ليگ ضعيف و وجود تيم هاي نه چندان مطرح در اين كشور است. وي در خصوص اينكه كريمي بخاطر مدرسه فرزندانش قصد بازگشت به ايران را دارد و نمي خواهد به پرسپوليس بپيوندد، گفت: اگر چه بحث مدرسه فرزندانش مطرح است اما وقتي زمينه جدايي از السيليه قطر و بازگشت به ايران فراهم شود، قطعا مي خواهد به فوتبالم ادامه دهد و اين دو مسئله هيچ منافاتي با يكديگر ندارد. جلالي در پاسخ به اين سوال كه چرا كريمي اعلام كرده تا زمانيكه علي دايي سرمربي تيم ملي است به اين تيم باز نمي گردد، عنوان كرد: اين بازيكن مدت هاست براي حفظ آرامش تيم ملي مصاحبه اي با هيچ كدام از رسانه ها انجام نداده و هرگز چنين جمله اي بر زبان نياورده است. اگر زماني به تيم ملي دعوت شود در آن صورت در خصوص حضور در تيم ملي تصميم گيري خواهد كرد.

شكوري در صورت تكذيب مصاحبه ها بخشيده مي شود
مدافع تيم فوتبال استقلال در صورتي از سوي كميته انضباطي بخشيده مي شود كه مصاحبه هايش عليه اين كميته را تكذيب كند. هادي شكوري در جلسه كميته انضباطي كه هفته گذشته برگزار شد، از سوي مسئولان اين كميته به توبيخ كتبي و جريمه مالي روبرو شد. كميته انضباطي به اين مدافع اعلام كرده، در صورتي به او اجازه بازي داده مي شود كه مصاحبه خود عليه اين كميته را تكذيب كند. شكوري هم تاكيد دارد مصاحبه اي عليه آنها انجام نداده كه بخواهد آن را تكذيب كند. شكوري در اين باره اظهار داشت: قرار بود رايم صادر شود; اما آنها مي گويند بايد مصاحبه ام را تكذيب كنم. هرگز مصاحبه اي انجام ندادم. شكوري به دليل محروميت از سوي كميته انضباطي بازي هفته چهارم را از دست داد.

گلزني اشكان دژاگه
در هفته سوم بوندس ليگا فرصت حضور چشمگيري در تركيب اصلي به لژيونرهاي ايراني ولفسبورگ و اينتراخت فرانكفورت داده نشد. اين دو تيم در ورزشگاه فولكس واگن آره نا در ولفسبورگ به ميدان رفتند و در اين ميان، فليكس ماگات و فريدهلم فونكل، مربيان ولفسبورگ و اينتراخت از وجود اشكان دژاگه و مهدي مهدوي كيا بطور كامل بهره نگرفتند. در اين بازي كه با تساوي 2 بر 2 دو تيم به پايان رسيد، ماگات تا دقيقه 77 دژاگه را در تركيب نگه داشت. اين مهاجم در عين دريافت كارت زرد، گل دوم را در دقيقه 51 به ثمر رساند.
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن