تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821397459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار آبادان خواستار شد طرح تدريس حماسه پنج مهر در مدارس آبادان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار آبادان خواستار شد طرح تدريس حماسه پنج مهر در مدارس آبادان
خبرگزاري فارس: فرماندار آبادان خواستار اجراي طرح تدريس حماسه پنج مهر در مدارس آبادان شد.


به گزارش خبر گزاري فارس از آبادان، سيد خلف موسوي امروز در جلسه بزرگداشت حماسه پنج مهر از مسئولان فرهنگي و آموزش و پرورش خواست جزو‌ه‌اي حدود 20 صفحه درباره حماسه پنج مهر تهيه كرده تا در كلاس‌هاي آمادگي دفاعي به دانش آموزان مقطع راهنمايي و دبيرستان تدريس شود.
وي با تأكيد بر نقش مهم واقعه پنج مهر گفت: بزرگداشت حماسه پنج مهر نبايد به يك روز ختم شود، مردم بايد احساس كنند كه پنج مهر و شكست متجاوزان جزئي از زندگي آنها است.
فرماندارآبادان در ادامه با اشاره به اهميت نهادينه شدن حماسه ي پنج مهر اذعان كرد: اگرازهر جوان آباداني درباره واقعه پنج مهر يا حماسه ذوالفقاري سئوالي پرسيده شد بايد بتواند پاسخگو باشد.
وي با اظهار اميدواري براي حل اين معضل گفت: مسئولان بايد جوابگو باشند و بيان كنند كه براي ماندگار ماندن حماسه پنج مهر در اذهان عمومي چه قدم‌هايي برداشته‌اند؟
در ادامه اين جلسه رئيس آموزش و پرورش آبادان نيز در سخناني خواستار ايجاد ميدان تصويري دفاع مقدس در سطح شهر آبادان شد.
غلامپور در ادامه اظهار داشت: به منظور ارزش گذاري و حفظ آثار حماسه پنج مهر و ديگر عمليات‌هاي دفاع مقدس، برنامه ريزي و تشكيل ستاد دائمي ضروري به نظر مي‌رسد.
وي تصريح كرد: از جمله كارهاي اين ستاد مي‌تواند راه اندازي موزه دفاع مقدس شهر آبادان و همچنين ايجاد ميدان تصويري به نام ميدان دفاع مقدس يا شهركي با نام شهرك دفاع مقدس باشد كه در آن با نصب تنديس و تا بلوهايي آن حماسه ها، براي آشنايي و آموزش دائمي هرچه بهتر دانش آموزان به تصوير كشيده شوند.
ئيس آموزش و پرورش آبادان با تأكيد بر اينكه آموزش و پرورش آبادان اولين نهاد فرهنگي در كشور بود كه در دوران دفاع مقدس توسط دشمن بمباران شد گفت: سال‌ها است كه براي يادمان اين حادثه تلاش مي‌كنيم اما هنوز به نتيجه نرسيده‌ايم.
در پايان جلسه براي برگزاري هرچه بهتر بزرگداشت حماسه پنج مهر سالروز شكست تاريخي حصر آبادان برنامه زير به تصويب رسيد.
- برگزاري كنگره شعر پنج مهر توسط شعراي بنام آبادان و ديگر نقاط كشور به زبان فارسي و عربي و چاپ اين آثار به صورت كتاب به اسپانسري شركت پا سارگاد.
- برگزاري محفل انس با قرآن و مسابقات قرائت قرآن توسط سازمان تبليغات اسلامي ناحيه مقاومت بسيج آبادان به اسپانسري شركت ايرانول.
- ديدار نيروهاي مسلح منطقه با امام جمعه آبادان و برگزاري نماز دشمن شكن وحدت با حضور نيروهاي مصلح و آحاد مردم.
- برگزاري نمايشگاه عكس و ادوات نظامي، ماكت‌هاي عملياتي و...
- برگزاري مسابقات ورزشي، فوتبال سالني، دو با تجهيزات، طناب كشي، ورزش‌هاي رزمي، كشتي، بكس بين الملل، دوچرخه سواري عمومي و... توسط اداره تربيت بدني
- نصب پلاكارد، پرچم، چراغاني كردن شهر، راه اندازي كارناوال‌هاي تاكسيراني و اكران فيلم با موضوع پنج مهر و دفاع مقدس در پارك معلم توسط شهرداري آبادان.
- برنامه ويژه باز گشايي مدارس، زنگ مقاومت و سخنراني فرماندهان نظامي توسط اداره آموزش و پرورش آبادان.
- تجليل از خانواده‌هاي معظم شهدا، جانبازان و فرماندهان حال حاضر توسط كميته بنياد شهيد
انتهاي پيام/ب
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن