تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820851511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوزدهمين همايش بانكداري اسلامي امروز در تهران آغاز بكار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: نوزدهمين همايش بانكداري اسلامي امروز در تهران آغاز بكار كرد


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز : نوزدهمين همايش بانكداري اسلامي با محوريت نقش نظام بانكي در آزادسازي اقتصادي و توسعه بانكداري اسلامي از امروز در موسسه عالي بانكداري آغاز به كار كرد.

به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران « ايسكانيوز » ، در اين همايش ايجاد بسترهاي مناسب براي آزادسازي اقتصادي كشور، نقش نظام بانكي كشور در آزادسازي اقتصادي، توسعه صنعت بانكداري اسلامي در انطباق با توسعه بانكداري الكترونيك ، هماهنگي سياست هاي پولي و مالي در آزادسازي ،بررسي فقهي و اقتصادي تعيين نرخ سود مورد بررسي قرار مي گيرد.
سياستگذاري در بانك مركزي بر اساس نرخ بهره، چگونگي توزيع تسهيلات در استان ها ،كاربردهاي مسايل اعتبار سنجي ، روش هاي نوين تامين مالي و مديريت نقدينگي ،نوسازي نظام بانكي و توسعه بانكداري و نقش نظام بانكي در ايجاد يا كنترل تورم از محورهاي اين همايش اعلام شده است.
انحصارزدايي از بخش هاي دولتي و خصوصي و ايجاد محيط رقابتي سالم، تشويق و جلب و جذب سرمايه ‌گذاري خارجي و استاندارد سازي و توسعه اثربخشي نظارت هم بررسي مي شود.
توسعه صنعت بانكداري اسلامي در انطباق يا توسعه بانكداري الكترونيك ، ارائه راهكارهاي عملي براي انطباق بانكداري اسلامي با ضوابط و مقررات بانكي بين ‌المللي، بانكداري اسلامي در رقابت با بانكداري متداول، ايجاد بازارهاي رقابتي، بانكداري الكترونيك، موانع، مشكلات و چالشهاي پيش رو و بانكداري متمركز الكترونيكي (core banking)، ويژگي‌ها و راهكارهاي استفاده از آن در بانكداري اسلامي هم مورد توجه شركت كنندگان در نوزدهمين همايش بانكداري اسلامي با محوريت نقش نظام بانكي در آزادسازي خواهد بود.
اخبار تكميلي متعاقبا" ارسال مي شود ./144/125
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن