تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821312592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اين فيلم، كمدى جنگى نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: اين فيلم، كمدى جنگى نيست
سرويس سينمايى: بن استيلر، بازيگر، نويسنده و كارگردانى است كه آخرين ساخته اش، كمدى «تندر استوايى» توانسته توجه مخاطبان را در هاليوود به خود جلب كند. استيلر در اين فيلم كه علاوه بر كارگردانى، نويسندگى آن را نيز به عهده گرفته، نقش بازيگر سرشناسى به نام توگ اسپيدمن را ايفا مى كند كه به همراه تعدادى از بازيگران ديگر در آمريكا در گران ترين فيلم جنگى به ايفاى نقش مى پردازد. اما استوديو سازنده تصميم مى گيرد ساخت آن را متوقف كند؛ اين در حالى است كه كارگردان نااميد پروژه از توقف فيلمبردارى سرباز مى زند. بدين ترتيب بازيگران به جنگلهاى جنوب آسيا مى روند، جايى كه در آن با افراد شرور روبرو مى شوند. گفت وگوى اينترنتى بن استيلر را به انگيزه اكران فيلم «تندر استوايى» در پى مى خوانيد:
* به نظر مى رسد كه ميزان طنز فيلم هايى كه آنها را كارگردانى مى كنيد، بيش از فيلم هايى است كه در آنها به ايفاى نقش مى پردازيد، به نظر شما علت اين موضوع چيست؟
- علت آن شايد اين باشد كه من اغلب خود داستان فيلم هايى كه كارگردانى مى كنم را به نگارش درمى آورم. در فيلم هايى كه من به عنوان نويسنده، كارگردان يا هر دو روى آنها كار مى كنم، بهتر مى توانم احساسم از داستان فيلم را به مخاطب انتقال دهم.
* اما شما در خلق داستان بسيارى از فيلم هايى كه در آنها به نقش آفرينى نيز مى پردازيد، سهيم هستيد. اين طور نيست؟
- بله، همين طور است. اما اين كارگردانى يك فيلم است كه نقطه نظرات سازنده آن را درباره داستان آن آشكار مى كند. من به عنوان يك بازيگر، قصد ندارم در ايده هاى سازنده فيلم دخالت كنم. عمدتاً در مسير آنچه برايم تعيين شده، حركت مى كنم و از آن لذت مى برم. البته كارگردانى براى من همواره آن چيزى بوده است كه از طريق آن توانسته ام ارتباط بهترى با داستان و با مخاطب برقرار كنم.
* آيا شما كارگردانى سخت گير هستيد؟
- در كارگردانى يك فيلم، مهم اين است كه كارگردان بداند چه مى خواهد. در اين زمينه مسئوليت او اين است كه عوامل فيلمش را از آنچه مى خواهد، مطلع كرده و روند به نمايش درآمدن خواسته هايش را در فيلم كنترل كند. در غير اين صورت دچار مشكل مى شود. من در كنار اينها، به بازيگرانم براى ايفاى نقشه هايشان آزادى عمل نيز مى دهم. البته بايد ميان اجراى خواسته هايم در ساخت فيلم و آزادى عمل بازيگران تعادل برقرار مى كردم و اين كار سختى بود.
* ديدگاه شما درباره ساخت يك اثر كمدى در هاليوود چيست؟
- من هميشه از طنز نمايش هاى تلويزيونى لذت مى بردم. همواره در هاليوود به دنبال راهى بوده ام كه فيلمى بسازم كه مخاطبان زيادى داشته باشد.
* آيا فكر مى كنيد فيلم «تندر استوايى» كه داستانش با جنگ ارتباط دارد، در جذب مخاطب، موفق تر از فيلم هاى مربوط به جنگ عراق بوده است؟
- بايد توجه كرد كه كمدى «تندر استوايى»، كمدى جنگى نيست كه بتوان آن را با فيلم هاى جنگى مقايسه كرد. اين فيلم درباره ساخت يك فيلم جنگى است. مخاطبان از آن جهت از فيلم هاى مربوط به جنگ عراق استقبال نمى كنند كه اين فيلم ها حقايق مربوط به جنگ را به نمايش مى گذارند و مردم آنها را به عنوان سرگرمى انتخاب نمى كنند. البته من فيلم هاى جنگى را دوست دارم و با تماشاى فيلم هايى چون «جوخه»، «شكارچى گوزن» و «ژاكت كاملاً فلزى» بزرگ شدم و تحت تأثير آنها قرار گرفتم. همچنين بايد بگويم كه آمادگى ام براى ساخت اين فيلم را با تماشاى آن فيلم ها به دست آوردم.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن