تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812651649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشين قطبي: آمار بدي نداشته ايم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: افشين قطبي: آمار بدي نداشته ايم
جام جم آنلاين: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با تاكيد بر اينكه اتوبان كمك به تيم ملي بايد دوطرفه باشد، تعامل باشگاه هاي با تيم ملي را ضروري خواند.


افشين قطبي در گفتگو با مهر ضمن بيان اين مطلب افزود: همه ما به عنوان يك ايراني بايد به تيم ملي و علي دايي، سرمربي اين تيم كمك كنيم اما اين كمك نبايد به گونه اي باشد كه به فوتبال باشگاهي ضربه وارد كند. تعطيلي مسابقات ليگ نه تنها به ضرر باشگاه ها تمام مي شود بلكه در نهايت به تيم ملي نيز لطمه وارد مي كند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد تعطيلي مسابقات ليگ برتر گفت: تعطيلي مسابقات ليگ برتر قطعا به فوتبال ملي و باشگاهي ايران ضربه خواهد زد و در كل به ضرر فوتبال كشورمان خواهد بود. در دنيا نيز اين كشمكش بين تيم هاي باشگاهي و ملي وجود دارد و فيفا با تعيين قوانيني خاص از اين تنش كاسته و در جهت حمايت از فوتبال باشگاه برآمده است.

وي حمايت از فوتبال باشگاهي و تقويت فوتبال در اين رده را باعث رشد اين ورزش پرطرفدار عنوان كرد و گفت: در حال حاضر بيش از 400 بازيكن در ليگ برتر ايران حضور دارند و ميليون ها هواداران اين مسابقات را دنبال مي كنند متاسفانه با تعطيلي مسابقات ليگ آنها بايد 16 روز صبر كنند تا مجددا تيم شان به ميدان برود.

مسابقات باشگاهي بايد تحت قوانين فيفا برگزار شود

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران تعطيلي مسابقات ليگ برتر در هفته هاي ابتدايي را اقدامي نادرست خواند و گفت: اينكه ليگ در هفته هاي ابتدايي دچار وقفه شده به هيچ عنوان خوب نيست. تيم ها هنوز در كوران مسابقات قرار نگرفته اند و بايد مجددا مراحل آماده سازي را آغاز كنند كه اين كار آساني نيست. نه تنها در فوتبال اروپا بلكه در فوتبال كشورهاي كره جنوبي و ژاپن نيز به هيچ عنوان مسائلي از اين دست مشاهده نمي شود. مسابقات باشگاهي تحت قوانين فيفا برگزار شده و تيم هاي ملي و باشگاهي تحت همين قوانين باهم در ارتباط هستند.

قطبي با اذعان به اينكه تيم ملي خوب، تيمي است كه از دل مسابقات ليگ بيرون آيد، افزود: اميدوارم تصميمات فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ در قبال تيم هاي باشگاهي در آينده منطقي تر از امروز باشد و تصميماتي اتخاذ شود كه نه فقط براي يك تيم بلكه براي كل فوتبال ايران مفيد باشد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران تعامل باشگاه ها با تيم ملي را ضروري خواند و گفت: اين اتوبان كمك بايد دو طرفه باشد. بايد به اين نكته توجه داشت كه بازيكن در باشگاه رشد كرده و از بازي براي باشگاه حق و حقوق دريافت مي كند. بازيكنان در باشگاه آماده مي شوند و در مسابقات ليگ مربي تيم ملي مي تواند بهترين ها را از ميان آنها انتخاب كند. اين مسئله نشان دهنده اهميت مسابقات ليگ و حضور بازيكنان در اين رقابت هاست.

قطبي برنامه ريزي را مهمترين عامل در جهت تعامل باشگاه ها با تيم ملي برشمرد و گفت: زماني كه در كادر فني تيم ملي كره جنوبي حضور داشتم وقتي قرار بود با تيم هاي مطرح بازي كنيم ترجيح مي داديم بيشتر از زمان مقرر بازيكنان را در اختيار داشته باشيم اما قوانين به ما اجازه اين كار را نمي داد. همه مربيان تيم هاي ملي دنيا دوست دارند بازيكنان زمان بيشتري در اختيارشان باشند اما نه باشگاه ها حاضر به اين كار مي شوند و نه قانون به آنها چنين اجازه اي مي دهد.

تعطيلي مسابقات ليگ برتر قلب بازيكنان پرسپوليس را شكست

وي با بيان اينكه "اگر دايي سرمربي يك تيم باشگاهي بود از تعويق و تعطيلي مسابقات ليگ ناراحت مي شد"، افزود: تعطيلي مسابقات ليگ برتر قلب بازيكنان پرسپوليس را شكست. به دنبال بازي نه چندان خوب مقابل ذوب آهن بازيكنان پرسپوليس به دنبال جبران اين نتيجه در بازي برابر فولاد خوزستان بودند اما با تعطيلي مسابقات ليگ آنها بايد صبر كنند تا دو هفته ديگر كه مجددا بازيهاي ليگ دنبال مي شود. متاسفانه اين مساله از نظر روحي و رواني روي تيم تاثير منفي مي گذارد و مي تواند عملكرد بازيكنان را تحت تاثير قرار دهد.

دلايل ضعف خط دفاعي پرسپوليس

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه به دفاع از تيمش در بازيهاي اخير پرداخت و در خصوص عملكرد خط دفاعي اين تيم در پاسخ به اين سئوال كه "چرا تيم شما اين قدر آسان گل مي خورد؟" در پاسخ به مهر گفت: فكر نمي كنم خيلي راحت گل مي خوريم. تمام گلهايي كه از ابتداي فصل وارد دروازه پرسپوليس شده روي اشتباهات فردي به ثمر رسيده است. اين اشتباهات هم از سوي بازيكنان پرسپوليس و هم از جانب داوران بوده، البته بايد به اين نكته هم توجه داشت كه از پنج گلي كه دريافت كرده ايم يكي از آنها از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيده است.

يكي ديگر از مشكلات تيم پرسپوليس ناهماهنگي بازيكنان به ويژه در زمان دفاع است. قطبي در خصوص اين مشكل نيز گفت: تازه در ابتداي مسابقات ليگ هستيم. به تيم ما چند بازيكن جوان اضافه شده كه بايد براي هماهنگي آنها زمان مناسب صرف شود.

وي با ابراز رضايت از عملكرد عليرضا حقيقي در بازيهاي اخير تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حقيقي دروازه بان جوان و با كيفيتي است كه فصل گذشته فرصت بازي پيدا نكرد. اين دروازه بان جوان نياز به وقت و فرصت دارد تا تجربه كسب كرده و پخته تر شود.

خط دفاع پرسپوليس تمركز لازم را ندارد به ويژه در زماني كه دروازه اين تيم باز مي شود. قطبي در اين باره نيز گفت: اين موضوع در فوتبال طبيعي است به ويژه زماني كه در تيم شما فوتباليست هاي احساسي بازي مي كنند. زماني كه تيم گل مي خورد مدافعان براي اينكه اشتباه خود را جبران كنند كمي تمركز خود را از دست مي دهند و احساسي بازي مي كنند. اين تغيير رويه در بازي براي تيم و بازيكن مشكل ايجاد مي كند كه در نهايت به ضرر كل مجموعه تمام مي شود.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس از بازگشت اين تيم به جريان بازي در سه بازي اخير به نيكي ياد كرد و گفت: ما در سه بازي گذشته مقابل پاس، ملوان و ذوب آهن ابتدا يك گل خورده و عقب افتاديم اما در ادامه نتيجه را جبران كرده و پيش افتاديم. ما در اين مسابقات نشان داديم كه روحيه بردن و قهرماني را داريم و مي توانيم حتي در روزهايي كه زياد خوب بازي نمي كنيم برنده از زمين خارج شويم.

نتايج پرسپوليس نمي تواند آمار بدي براي مدعي قهرمان ليگ باشد

وي در خاتمه تصريح كرد: پرسپوليس چهار بازي گذشته را با بدون شكست پشت سرگذاشته است، اين نمي تواند آمار بدي براي تيمي كه مدعي قهرمان ليگ است، باشد.
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن